Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Stephen Messner
Stephen Messner at Honda North
Refer Me

Stephen Messner

Honda Sales Consultant

Honda North

382 Newbury Street
Danvers, MA 01923

Contact Me
not yet
rated
1 Review

Dealership Experience

9 yrs, 4 mos

Industry Experience

9 yrs, 4 mos

not yet
rated

1 Review

Write a Review

1 Review of Stephen Messner

October 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I am not the type to write bad reviews but I was super..."

- couleurvanille

I am not the type to write bad reviews but I was super disappointed for the 2nd time at Honda North. Several years ago we went car shopping at Honda North and had a bad experience trying to buy a vehicle. I decided to give it another try and use a different salesperson this time. The person we worked with was great and handled the sales part perfectly, but when I put a deposit on the vehicle I was THEN informed they did not have the title in hand and couldn't do paperwork. Salespeople may not know off the top of their head if they have the title in hand, but this is information that can easily be checked while a customer test drives to avoid any headaches down the road. I had informed them in prior communications and at my test drive that I needed a vehicle in my possession within a few days. I texted my concerns and was told not to worry. Unfortunately, communication was spotty once I put my deposit down and they did not know if/when the title would be in their possession or even its whereabouts. The team at Honda North did not really try to get me into another vehicle or turn this experience around. I ended up going to another dealership the same day, and the process there was seamless even though my salesperson was not in the office to handle the paperwork, they made sure I was taken care of, and I drove my new car off the lot the next day. After sharing my frustrating experience with a friend, they said the same thing happened to them at Honda North. Now, I understand dealerships are under a lot of pressure at this time, but honest communication and being proactive in solving this problem would have made the experience much easier and much less frustrating.

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Oct 21, 2021

Honda North responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention! We apologize that your visit didn't go as planned and hope to touch base with you soon and address your concerns. Sincerely, Honda North

Oct 21, 2021

couleurvanille responded

Updating that I didn't get a phone call from Honda North after giving them my cell.

1
1 result

Dealership Inventory (186 Vehicles)

used 2019 Honda Civic car, priced at $25,834
2019 Honda Civic
used
Modern Steel Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2019 Honda Civic car, priced at $23,487
2019 Honda Civic
used
Platinum exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2015 Jeep Compass car, priced at $15,487
2015 Jeep Compass
used
Maximum Steel Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 Honda CR-V car, priced at $27,987
2019 Honda CR-V
used
Blue exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2014 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $18,987
2014 Chevrolet Silverado 1500
used
Silver Ice Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2014 Toyota Camry car, priced at $18,987
2014 Toyota Camry
used
White exterior
Automatic
Front-wheel Drive