Back

ALM Kennesaw

Kennesaw, GA

4.4
990 Reviews
Our humble beginnings started back in 2006 when we started the journey of providing high-quality pre-owned vehicles for drivers around the Metro Atlanta area. Over time, we grew to ten locations, allowing us to provide help all around the state without requiring drivers to make the trip to one location. Now, we offer an experience that allows us to help customers all around the country with our 100-percent online car buying experience. We want to help make your time with us convenient, which is why you'll be able to shop from the comfort of home when you want!
Contact Dealership

2255 Barrett Lakes Blvd

Kennesaw, GA

30144

Directions

By Type

Showing 990 reviews

September 24, 2026

I had a few specific things I was hoping to find in a vehicle, and instead of brushing past them, they took the time to go through each one. It made the whole thing feel a lot less like guesswork and mor More

by hoffmanpete
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
The reps
Sep 24, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Detail-oriented attention is at the heart of how our team operates. Knowing that taking the time to address each of your specific requirements turned the search for your vehicle into a true exchange of ideas is rewarding. Your satisfaction with the process means a lot to us.

September 13, 2026

I had great experience with the dealership most of my deal was done on line and I even got a better rate rate . More

by ckelley664
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Todd and the whole team
Sep 13, 2026 -

ALM Kennesaw responded

We’re glad most of your purchase of the used Lexus NX 350 could be completed online. Knowing you secured a great rate means a lot to us.

September 11, 2026

Their customer service completely met my expectations. The team was friendly throughout and made their attention yo me stand out. More

by Marshia.b
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sonia
Sep 11, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Knowing our customer service met your expectations is rewarding. Your kind words about our team’s friendliness and personal attention mean a lot to us.

September 08, 2026

Salesman was nice, I got approved within 30mins. The car has a cracked repaired windshield that I wasn’t aware of. The car speaker doesn’t work at all. I was told to take it to the manufacturer dea More

by jimter
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jim
Sep 09, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Sorry to hear about your experience. I would appreciate the opportunity to learn more about what happened so I can see how we can make this right. Please feel free to reach out to me directly at psingh@almcars.com

August 31, 2026

They didn't waste my time with endless questions or requirements. Instead, they got right to the information I needed without making me feel rushed or pressured. Their salespeople were quite pleasant a More

by Lindsay
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Salespeople
Aug 31, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Your note about receiving clear, straightforward information without any pressure reflects our sales team’s commitment to respecting your time. Hearing that our salespeople made you feel comfortable and helped you efficiently means a great deal to our team.

August 25, 2026

They did everything well and made it easy for me to buy the car i needed More

by walter30
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andrew Sodipo
Aug 25, 2026 -

ALM Kennesaw responded

We’re glad the process felt seamless and that we could help you secure the Mercedes-Benz GLC 350e you needed. Hearing that everything went smoothly means a lot to our team.

August 22, 2026

Be careful of your interest rates when you go to ALM Kennesaw. I was going to used my credit union at 5.29% and they said they will match it and it came out to be 10.89% with a different bank, so make More

by Countrytime23
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jim bryon
Aug 24, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Please note that we are not the bank, we outsource our lenders and have no control over interest rates.

July 28, 2026

Great customer service overall. I always felt looked after and like they truly cared about what I needed, They followed a consistent, respectful approach and never pushed me to rush More

by Alice.N.Baker
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andrew Sodipo
Jul 28, 2026 -

ALM Kennesaw responded

It’s wonderful to hear our team treated you with care and respect, providing a pressure-free experience. We look forward to assisting you again.

July 24, 2026

Everything was clear and upfront purchased vehicle with no problems very satisfied with purchase and experience. More

by A.W.
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bill Hicks
Jul 26, 2026 -

ALM Kennesaw responded

We are very happy to hear Bill provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

July 10, 2026

Absolutely a terrible experience. The stress and concern this situation has caused me—on top of everything else people are already facing in today's economy—has been overwhelming. T More

by Jajuan M.
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jeff the finance manager of ALM Kennesaw
Jul 13, 2026 -

ALM Kennesaw responded

Ms. Mitchell, thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate the opportunity to address your concerns. As discussed, we have completed the cancellation of the products you originally purchased, and the refund has been processed according to the cancellation terms. If you have any additional questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out.https://www.dealerrater.com/dp/106215/reviews/?ReviewResponseStatus=PendingApproval#

1
...