Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back
Write a review

Audi Wynnewood

4.0

584 Lifetime Reviews

311 Lancaster Ave, Wynnewood, Pennsylvania 19096 Directions
Call (610) 649-3200

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

584 Reviews of Audi Wynnewood

Sort by Write a review
November 18, 2019

"Excellent experience!"

- Brian G

I'm very thankful I had Debby as a salesperson. She's extremely personable and always customer first, right from the jump. She got me a great deal on my car and facilitated my trade in to a private party. No detail is too small or unimportant to her if it's important to you. I had an excellent experience with everyone in the dealership, including their financing expert Joe. Would highly recommend Debby and this dealership!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Debby Lessin
5.0
October 04, 2019

"This was my first time shopping for an Audi, and I had..."

- jck11

This was my first time shopping for an Audi, and I had one of the worst interactions ever with a dealer here. This is not a review about the dealership as a whole, but the overall encounter I had with the brand specialist, Deborah Lessin, ruined my entire experience there. She began to talk about my character after a deal did not follow through on her end. After I ended the text conversation with her, she proceeded to call my direct cell phone line to go on again about how “I should not be doing business the way I am” and that “I should hold more integrity as a learning lesson moving forward.” The text messages prior to the phone conversation were unpleasant, so I apologized and wanted to end it there, but she decided to call me. If you are a business salesman/woman, your conversations are about business unless you are attempting to be kind or respectful to the buyer. The conversation should never be directed at someone, especially if you do not know that individual personally beyond your brief encounter with them on a sale. I really hope whoever is reading this that you do not have the same nasty encounter I did at this dealership. I would avoid her if you can. Again, I’m not talking about the dealership as a whole. Just my encounter with an individual there that has made it unpleasant.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Debby Lessin
1.0
September 21, 2019

"AWFUL SALES DEPARTMENT "

- FAYFAD

Just got home from Audi Wynnewood and I must say my experience was pathetic and disgraceful. My husband and I (9 MONTHS PREGNANT walked into the dealership with our 6-year-old to look at the Q7 as I am expecting in a few weeks. As we walked in, the male salesperson closest to the door on our right side, got up and walked away. Then as My husband and I walked started walking towards the Q7 which was parked at the back of the show room, we watched as all the sale men just stood there to our right and not one acknowledged us, spoke to us or even uttered a word to us. They just stood at their desk talking to each other and looking over. Once at the Q7, I said to my husband "If no one acknowledges us in the next 3 minutes, I am leaving". No one else was on the showroom floor looking at cars. 3 minutes later, NO ONE HAD COME OVER TO SPEAK TO US OR GREET US. I said to my husband" Let’s go”. As I walked out, they remained at their desk and again, no one spoke. I got to the door, a female sales person that was helping another customer in her office, saw me and said " Hello, did anyone assist you?" and I informed her that not only did no one greet us, acknowledge us or speak to us. At that point, the salesperson who got up when we walked in (who was peeking from the back) walked over and attempted to give my husband his business card. The level OF disrespect, lack of customer service, discrimination WAS SO REAL TODAY. We left and went to the BMW dealership and the service was night and day. They greeted us as soon as we walked into the door and the service was impeccable and amazing. AUDI WYNNEWOOD SHOULD BE ASHAMED OF THEMSELVES, THEIR SALES STAFF AND SERVICE. TOTAL DISGRACE. THEY ARE GETTING ONE STAR SINCE I CAN'T GIVE THEN 0 STARS. TOTAL DISGRACE

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
NO ONE HELPED US, THEY JUST WATCHED AS WE WAITED FOR HELP
Nov 06, 2019 -

Audi Wynnewood responded

Hello Fay, We are sorry to hear that you felt disrespected in any way. We are very attentive to our customers, so if you feel that you were missed we apologize. What's puzzling to us is that one of our salesmen was speaking with your husband at the Q7 in the showroom while going over the vehicle when you started raising your voice in the showroom. He was fine, but you were not, and we're not sure where the communication breakdown occurred since you were together. We're happy to help with any of your Audi needs and we wish you all the best in your car search.

April 05, 2019

"Worst Car Buying Experience Ever"

- thekingcpa

One of the worst car buying experiences ever. I was purchasing a Audi Q5 for my mother and I sent over the exact sticker of the vehicle I wanted and the terms of the lease. The Sales associate Parul agreed to the deal. I was asked to come in and pick the car up at 7pm. When my mother and I arrived at the dealership, the car that they had for us was not the car we agreed to purchase. After we explained to Parul that this was the wrong car he explained it to the Sales Manager Suzanneh. She came over to the table and basically told us that this was the car we they had for us and we could take it or leave. I’ve worked in the car industry for many years and I have never been treated with such disrespect and dishonesty. I will never step foot in that dealership again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Suzannah Sarkahian
1.0
Parul Sharma
1.0
May 15, 2019 -

Audi Wynnewood responded

Dana, while it is important to relay a "bad" experience, in order to be fair to all, let's revisit the total experience. You came to us as a referral, and we provided you with a premium experience as we do with all of our customers. After several hours of negotiating, we agreed to a price (on a specific car) that you set. We shook hands, hugged, you gave a deposit, and filled out a credit application. You signed a buyers order and purchased a vehicle from us. After purchasing the vehicle from us, you then went to another Audi dealership in New Jersey and asked them to do better. You came back to us with their offer. While we do not renegotiate after a vehicle has been purchased and the terms agreed upon, we made an exception for you and agreed to the new deal. Not only did we purchase the vehicle from another dealership several hours away, we paid to have it trucked here, got it detailed, and we were prepared for you and your Mother to pick it up on our agreed upon day. Hours before picking up the vehicle you called to tell us that you found yet another vehicle with different options, and made a deal with a dealership in Maryland. Again, you asked us to match that deal. And, again we obliged. You knew that we had a similar vehicle in stock, same color as the one in Maryland. And, it was you who referenced it first which is why that is the new vehicle that we made the deal on. You also had our window sticker. Later that day when you came to our dealership, you refused our car, insisting we purchase the car from the Maryland dealer. We did everything that we said we were going to do. It was you who continued to change your parameters and continued to shop around after purchasing a vehicle from us multiple times. Finally, we said enough is enough, and we completely understand the frustration from our two employees, Parul and Suzannah. They worked extremely hard to satisfy your needs. The "dishonesty" and "disrespect" did not come from our end, and we say that with all due respect. While we were unable to satisfy you, we will continue to satisfy thousands of customers every year, as we always do. We wish you and your Mother the best of luck in your car search.

February 24, 2019

"I will not be back- here’s why "

- Murf

It is not an every day occurrence for me to write about an experience and give a dealership review. We purchased four new Audi vehicles at this Wynnewood dealership over the past four years. It is an awesome building, convenient location and the vehicles have a flair. My problem is with service, not sales. Debby in sales would do anything for her buyers but her super powers can’t extend to service or management. My experience in service was problematic because the dealership, which handled all repairs and even body work when we were hit, was just unresponsive and returned our vehicle in unsafe condition. We picked up our vehicle from service to find that the car was totally out of alignment. Driving at highway speeds was dangerous. The car was obviously not road tested. This is the car that my son and daughter drive. That wasn’t acceptable. I brought it back and it was at the dealership for forty (yes 40) days. We didn’t have a loaner either during this time. We couldn’t get any response from anybody as to what was happening and after a month I had to get the GM involved. An employee introduced to me as the “top tech” at the dealership indicated that he did “everything he could” but he was unable to fix the issue. Again, that is unacceptable. During my ordeal, I met another car owner with his car at Audi Wynnewood for over a month. He was also furious that he was left in the dark and there was no end in sight. He visited the GM at the dealership before I did. A month is a long time to have a car and it is a simple process to call a client to keep them in the loop. It is inexcusable to ignore the customer. Instead of assuring me that my car is a priority and my business is important to them, the GM wrote to me that most people are happy with service and this was a random and unusual circumstance for service. Great point Kostas! Like that made me want to continue doing business with you! If I was the owner and learned that I lost a four time buyer, I would be pissed. Please remember that a warranty is only as good as the company servicing the product. I am done with this individual dealership and the other multiple mmco auto dealerships. I felt totally disrespected. Audi Wynnewood worked to lose my business.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Gen Mgr Kostas, Serv Mgr Javier
December 22, 2018

"Don't waste your time!"

- MPiantieri

One star is outrageously generous. Not the first issue I've had with this dealership but this is certainly the last: Started late October throughout the month of November, no heat in our car. Vents are blowing ice cold air with the heat turned up to "HI". Car takes an hour to even begin blowing warm air. And when it finally starts to warm up, it begins at the far left vent on the driver side and slowly makes it over to the far right vent on the passenger side. The only heat source in the car was the seats. Multiple visits and every service guy gives me the same puzzled look on his face and tells me they've never seen this before. They've asked me about 8-9 times, "Are you sure you don't have the A/C on?" Yes, positive. They train them well here to make you feel insane. Every guy has the same expression and the same go-to line. Meanwhile, I can see my breath in the car at 6:45am and I'm sitting on my hands until the heat finally turns on at 7:45am. They do not call you with updates, you have to chase them for communication. When you actually reach them they feed you same line "we cannot duplicate your concern". Every receipt, "cannot duplicate customer concern". It got so bad that I asked them to keep the car for almost a week, surely it will blow cold air for them in those days. After 4 days I had to call them for any sort of update. Guess what I was told, "Obviously, we cannot duplicate your concern." No, obviously, you're not even checking it. I pick it up on a Saturday and I'm told they've created some sort of "tag" for it, by contacting Audi care for trouble-shooting and guess what? They tell me that ALL of Audi has never heard of such a concern. Shocker. They deliver the car into the service garage and I sit in their garage for 15minutes testing the "heat" and it's ice cold...going on 20min. Ice. Cold. We call a service guy from the desk to the car and ask him to feel the vents. There's that same puzzled expression again. He pops the hood and then calls over a mechanic, tells him "the engine is at temp but the cabin is blowing ice cold air." Mechanic looks clueless and partially amused by our begging him to find out what is wrong with this car. Something is very wrong with this car. Mechanic tells us "it's normal for the car to take 15-20min to feel the heat and it's always going to heat the driver first." Always going to heat the driver first?!?! Yeah, ok buddy. We tell him we've been through a winter with this car, this was not happening last year, it's a new issue. He shrugs his shoulders and smirks. Service guy says we'll definitely get back to you on Monday regarding the "tag". That was Saturday, Dec 1 and I'm still waiting on that call back. Don't waste your time, this place is a joke. They lie, they waste your time, they simply don't care if you're left out in the cold...literally.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jason Mitchell
1.0
Sam Rann
1.0
October 12, 2018

"Quick emergency visit"

- Bill

Driving from allentown to the jersey shore the tire light went on. Made a wick stop there even thought we bought the Audi A5 at home. Service said to come right. Drove right into service. Tire pressure was checked and we were on the way. No charge. Nice staff and very nice auto technician.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Cali Sauer
April 02, 2018

"2018 Audi A4 Lease"

- Kursty

This is my second purchase from the group and another huge shout out to the managers at Audi Wynnewood - Thanks to Tarik Shapli, Shaun Issac and Suzannah Sarkahian for helping make this purchase as smooth and easy as could be. They truly went above and beyond to help make the best deal possible. We also couldn't have asked for a better salesperson in Matt Kwatyra, and Jason Bufka in finance made the entire process so convenient. Also, thanks again to Zach Lebbing who had everything ready to roll as soon as we got there. You guys rock!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matthew Kwatyra
5.0
Zachary Lebbing
5.0
Suzannah Sarkahian
5.0
Shaun Isaac
5.0
March 29, 2018

"over priced oil change "

- Nick P

Never take your car here for service. They are robbing everyone. I get its an Audi service not jeffy lube. They charged me $190 for an oil change are you kidding me?! Every other dealership in the USA charges around $100 or less! You can just go to the other dealership owned by the same group charges $100! I would highly recommended to stay way even if your car breaks down in front of this dealership!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jeff Carty
3.0
Mar 29, 2018 -

Audi Wynnewood responded

Hello Nikhil, we quoted you a service, which is more than an oil change (MPI, report card, inspection of safety items, brakes, etc.). We told you the price prior to service, and you agreed to have it done at the quoted amount. You gave us no indication of a problem and you did not decline the service. We're sorry if this experience did not live up to your expectations, but we were completely transparent. We are certainly not out to "rob" anyone. Thank you for your feedback. If you have any other questions or concerns please reach out to our Service Manager.

March 13, 2018

""Smooth Ride""

- Mark McGuire

Working with Debbie was a smooth ride to my new car. She worked hard to get me my car after a big storm rumbled through our area and knocked the power out at her shop. She got the deal done quickly and easily . I'm highly recommending her...

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Debby Lessin
5.0
1
...
1 - 10 of 584 results