About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Write a review

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa

4.7

695 Lifetime Reviews

24314 State Road 54, Lutz, Florida 33559 Directions
Sales: (813) 929-2400

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

695 Reviews of Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa

Sort by Write a review
September 19, 2018

"Good Customer Service"

- Happy-Jeep-owner

Service department and Tom are great. Honest and accommodating in service department Never had a problem that was not dealt with in a professional friendly manner. Very Happy....

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tom Banbard
September 19, 2018

"Very satisfied with the outcome"

- SAF90031

My Advisor Anthony Cagley was great to work with, he went over and beyond his call of duty to rectify all my concerns. as a result I will come back to Ferrman

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Anthony Cagley
September 18, 2018

"Just another used car dealer!!"

- psableski65

I was told that the Jeep had two sets of keys, after i signed the papers i asked about the 2nd set, they said nope don't have them, but you can buy another set! They let me drive off the lot with a unrepairable spare tire that costs $250.00!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
I can't blame the salesman he is just a middle man,the used car sales manager last name was Soto!
Sep 19, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

We apologize for the negative experience you had with us. Please contact our manager, Luke Miller at (813) 690 5850 so that we can try to resolve this and hopefully turn around your experience with us. Thank you!

September 17, 2018

"OUTSTANDING SERVICE"

- robert.cevasco

I went there with Bluetooth problems on my 2016 Renegade. They took the vehicle in and replaced the system. While my vehicle was there they provided a loaner which was outstanding. The service personnel were knowledgeable, courteous, and friendly. They left me with to "Old time" impression of what quality and a service department should be. Highly recommended !!!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tom
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

September 17, 2018

"Safety Recall Repair"

- brent.burgess2014

I took my 2016 Ram in for a safety recall repair. The repair took less than expected. The staff was very courteous and professional. The service center waiting area was very nice.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tom in service
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

September 15, 2018

"Completely solved my complex problem"

- KUPPAA

The team stands behind their work and ensures that the problem is solved no matter how many times you show up. They greet you with a smile and try to address the situation. The manager is extremely knowledgeable and helpful. I am really glad that I am using a team for the past 10 years

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brian and Bob Cooper
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

September 15, 2018

"Scams and liars!!!"

- Kevin B

I cannot say enough bad things about this place!!! Liars liars liars!!! Tell your friends! Warn them to stay away!!! Do NOT deal with these people! They are liars and will run your credit over and over, even after they promise they won't. My mother and I went in there and was financed for a car. The original terms was 289 a month for 51 months. Everything was a go, however it was late so we couldn't get car insurance so we said we would come back the next day. We paid a 1800 dollar down payment and left. The next day, the finance guy, Larenso called and said it was a go. I went to go get the car, only to realize they lied. It was 36 months and 441 a month. And they continued to run our credit. Then when I called and questioned them, they accused us of lying, stating they never told us that. This is after they left a voicemail on my mom's cell phone.I called to ask what was the deal and they went off. The sales manager wasScreaming and yelling. I was trying to ask a question and he told me to shut up and not interrupt him while he was talking! Do not go here! Repeat, do NOT go here. They are a scandalous dealer. Chrysler should pull their franchise!!! I cannot say enough bad things about how we were treated. We have contacted the BBB and filed a complaint with them! Stay away! They are scammers. The sales manager was such an xxx, he told us the salesman word didn't mean xxxx! You couldn't talk to them and to beat it all, they kept my driver's license. The sales manager Tim is a complete tool! Avoid at all cost!!! They are nothing but liars! If I can keep one person from going to this den of thieves, I have made a positive difference in someone’s life!!! Scam!!! They ran my moms credit without authorization. Just a complete joke!!! And no one will ever call you back!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kevin Manning
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

We apologize for the negative experience you had with us. Please contact our manager, Luke Miller at Luke Miller (813) 690-5850 so that we can try to resolve this and hopefully turn around your experience with us. Thank you!

Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Good afternoon Kevin, I’m sorry you’re upset with your experience at our dealership. As we explained to both you and your mother during the course of trying to sell your mother a car, she brought it to our attention that – although she was intending to own and agree to a financing arrangement to pay for the vehicle -- she was actually not going to be the primary driver of the vehicle. That was an important new factor that any financial institution is entitled to know as they consider extending auto credit. Accordingly based on what your mother advised, we informed the potential financing sources that you (her son) would be driving the vehicle and making the payments. Based on this new information, we were able to obtain an approval for you to purchase the vehicle, but you chose to not accept the terms that the bank offered. You mentioned too that we might have pulled a credit report without authorization; however, all parties authorized that in the signed credit applications. Please feel free to let us know if you would like to accept the loan offer made by the bank. The vehicle is still available and we will be pleased to continue on with this transaction. Thanks again for considering Ferman of Cypress Creek for your vehicle needs. Luke J. Miller Store Manager

Sep 18, 2018 -

Kevin B responded

Mr. Miller, Your story would be convincing if it were true. Nothing changed from Thursday night when it was approved by Capital One. The only thing that prevented mom from taking the car home on Thursday was her inability to get insurance on it that night. Nothing had changed on our part from Friday at 10:30 when we again, were told it was approved based on the same terms it was Thursday night. Nothing had changed at 2:30 Friday on our part when we tried to pick up the vehicle. . It was set in stone. I have voicemails to prove this. It was so set in stone, you all were going to deliver the paperwork to my moms work so she could sign it. It was so set in stone, you all accepted the down payment. However, what did change was you guys. I have never been talked to like Josh and Tim talked to me. Tim told me to shut up and not Interrupt him. Josh told me on the sales floor to get the xxxx out of the building. Robert Packard told me you guys reserved the right to not sell me the car and that you all didn’t want my business regardless of the terms. You guys breached the contract because you did accept payment. We have contacted the Attorney General’s office for unfair trade practices, the BBB, and a private attorney for breach of contract and unauthorized use of credit. You guys ran mom’s credit 17 times, dropped it 24 points, got her approved and then refused to sell her the car. And no, mom told Lorenzo Thursday NOT to run her credit on Friday and he stated he wouldn’t because there was no need to. She was already approved. However, Friday they ran it numerous times. Just a complete circus!

September 15, 2018

"Dealership is nice and clean and good environment."

- greenize65

Great experience just the detail shop needs help. But other than the hands down best dealership in area. Shopped for two years, and the customer service was awesome

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brooke
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

September 15, 2018

"Amazing Service"

- shelbysspurling

Anthony Cagley the service advisor knows what he’s doing and provides excellent customer service! I cannot thank him enough for being so kind and helpful while figuring out the diagnosis of my 04 Jeep Grand Cherokee. I will come back to him every time for any future service needs! He’s the best!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Anthony Cagley
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

September 14, 2018

"Got a notice from Chrysler "

- CTOKISH

Got me in the day I called. Did an over all check. Adjusted tire pressure. Everything else was fine. So was in & out in an hour.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brian Guest service
Sep 17, 2018 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM Tampa responded

Thank you for your review!

1
...
1 - 10 of 695 results