About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Write a review

Honda Morristown

4.7

223 Lifetime Reviews

4190 W Andrew Johnson Hwy, Morristown, Tennessee 37814 Directions
Sales: (423) 353-9037

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

223 Reviews of Honda Morristown

Sort by Write a review
November 14, 2018

"extremely good experience "

- Tazman

Sales was knowledgeable of vehicles. The sales dept and finance dept was extremely helpful and not pushy as some dealerships have been. They make you comfortable and at ease in making your decision. We would be happy to recommend them to friends and family.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andrew Creech
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Robby Drake. Bill in finance. Mike Kelly sales
October 17, 2018

"Purchasing a New Car"

- rush18

The staff at Honda Morristown was very helpful in helping me find a new car and price it to fit with my budget. I would highly recommend them to others looking to purchase a new vehicle.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Clint Hawk
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Joseph Emming
October 16, 2018

"Don't understand"

- diamond47m

I went to Honda morristown to see if they could help me get a car, I had no credit score and neither did my son. They helped me get a car but the one that i did not really want, a white ford with 86000 miles on it. It was ok but i really really wanted a honda even if it had 100,000 on it, I've always believed a honda takes a licking and keeps on ticking, so to speak. Anyway i got the ford, had it for 3 weeks more or less and the service engine soon light comes on, i take it to them to fix and while i am there the salesman tells me they just got a honda civic in with less than 17,000 on it, full warrenties and everything on it, heated seats, backup help, you name it, they tell me it will be ok to put 600 down, (i had put 1200 on ford) so i leave believing that the car is mine with my dad's credit which is a fairly good score. So today i get a call to bring the car back, they say they have tried every bank possible to let us get the car, i have to take the ford back, a car i did not really want, they did not offer to try to get us anything else. What i do not understand, why do they let you leave with the car believing it's your car just to take it away a few day's later? Seem's to me it would be easier to get turned down before you get use to the car. I am more than a little upset about the car having to go back, but all i can do i guess is put up with the ford,pay it on time and God willing get a honda or something better later.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
donny, trace, mike
September 23, 2018

"Horrible Treatment"

- VS

I was in touch with Jimmy and Clint about a 2018 Honda CRV and they talked us into coming to their store and to have a look and test drive the vehicle. When we reached we were recived by Clint and he told that the vehicle is in Georgia and if I pay $200 (non refundable) then they can bring it to Morristown. Am I not supppsed to take a look at the vehicle before buying it ? I drove to Morristown all the way from Knoxville just to buy the car and spent almost half a day to hear that they don't have the vehicle that we have talked about for a week. Overall, a horrible experince and a careless attitude from the dealership. May be they are big in the small town and have a monopoly but they don't treat you well for sure.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Clint Hawk
Jimmy Clark
September 04, 2018

"Great "

- bullet18

Great experience. Nathan was great at explaining everything. All the staff were friendly and down to earth. No push to buy tactics like some dealerships. Would recommend to family and friends.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Rusty Shehee
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Nathan
August 27, 2018

"Great dealership"

- Treynolds

Extremely knowledgeable sales team especially Matt Mozzachiodi and Trace Elmore. Both were very helpful while I purchased my new Honda. I will for sure recommended others to check on Honda Morristown.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matt Mozzachiodi
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Trace Elmore
August 21, 2018

"Excellence "

- CayAliese

Carri Samples is AMAZING. She helped me tremendously when purchasing my first car ever. She was so nice and bubbly and just made me feel at ease about the whole situation. I never felt pressured and she listened to exactly what I wanted and that’s what I got. I can’t say the same for the other parts of service- I had to deal with some rude people and some very lengthy processes, but Carri was definitely what made it worth it for me.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Carri Samples
August 19, 2018

"Happy customer"

- NC Customer

We have been to several Honda/Toyota dealers in our NC area and saw ur website. Donnie and Steve were very helpful, knowledgeable and made us feel at ease in this process. Nice guys to work with and I’m very happy with my crv.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joe
June 07, 2018

"Deception and liars"

- JImCRV2017

purchased a crv 2017 in 2-28-17 wanted to purchase side protection panels to protect against shopping cart dings.. Dealer rep Robert Drake talked us into NSD protection stating it would cover anything, even hail damage. We tried to file a claim 1yr and 5 months later for a ding in the hood by a road rock and found we had no coverage. NSD stated they never received any payment from the dealer ( $299) Eventually they said is was fixed, so we proceeded with our claim only to find out !, Any damage to hood was not covered. 2. They only would pay a max of $100 per claim. ( Ever seen a $100 hail on a car.) 3. They would not pay for any paint . I would not recommend this dealer to a dog catcher.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Robert Drake
April 10, 2018

"Best car buying experience "

- Dchrist02

Love the dealership. I have purchased 1 new car and 3 used cars from them. I will refer all my friends there. Always get the best deal. Steven and David were great to work with

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Steven Brooks
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : David
1
...
1 - 10 of 223 results