Kia On The Blvd
Philadelphia, PA
Hours
Sales/Showroom
Monday 9:00 AM - 9:00 PM
Tuesday 9:00 AM - 9:00 PM
Wednesday 9:00 AM - 9:00 PM
Thursday 9:00 AM - 9:00 PM
Friday 9:00 AM - 8:00 PM
Saturday 9:00 AM - 6:00 PM
Sunday Closed
Service
Monday 8:00 AM - 6:00 PM
Tuesday 8:00 AM - 6:00 PM
Wednesday 8:00 AM - 6:00 PM
Thursday 8:00 AM - 6:00 PM
Friday 8:30 AM - 6:00 PM
Saturday 8:00 AM - 2:00 AM
Sunday Closed
Parts
Monday 7:30 AM - 6:00 PM
Tuesday 7:30 AM - 6:00 PM
Wednesday 7:30 AM - 6:00 PM
Thursday 7:30 AM - 6:00 PM
Friday 7:30 AM - 6:00 PM
Saturday 7:30 AM - 2:00 PM
Sunday Closed
Filter Reviews by Keyword
By Type
Showing 145 reviews
Never work for Gene Desimone. I worked out from 15 years and I worked a lot of overtime and he accused me of looking for a job on LinkedIn that I didn't apply for. Let me go for n I worked out from 15 years and I worked a lot of overtime and he accused me of looking for a job on LinkedIn that I didn't apply for. Let me go for no reason he didn't like the drama. I turned 61 that year and I'm losing everything after giving that man 15 years of my service and there was nothing wrong with any of my work performance I will never forgive him for that he doesn't care about anybody or what he does to anybody as long as he's making money!! More
I recently purchased a vehicle from Kia on the Boulevard and want to warn other buyers about the psychological sales tactics and outright financial scams used here. After agreeing on a vehicle, and a price and want to warn other buyers about the psychological sales tactics and outright financial scams used here. After agreeing on a vehicle, and a price $500 off the advertised certified vehicle price I came back the next day to purchase. Where they tried to charge me more to have it certified. It was advertised as certified. I was going to walk out but they said they'd honor it and that was when the games began. I was subjected to the "waiting game." I was left sitting at a desk for hours with absolutely no legitimate reason, a clear tactic meant to cause buyer fatigue so I would stop fighting back against their paperwork. The 'government fees' were listed incredibly high in the original quote and only got higher after they agreed to the $500 discount. I had to push for an itemized quote, which remained just hand written random costs until I got in the finance office 5 hour later. This is where the surprise hidden fees were forced into the final contract. Specifically, $312 "messenger/courier fee." In an unbelievable display of unprofessionalism, after charging me $312 for a messenger service, the dealership made ME drive to the local title place to get everything processed myself. They essentially stole $312 for a service they forced me to perform. I dealt primarily with Oggie Beleshko the sales manager and Michael Framo the General Sales Manager are highly unprofessional and scammers. The sales rep that I test drove the car with was barely involved and seemed a bit embarrassed by the whole process. He just abandoned his desk and let them 'handle' me. Also, later when I really looked at the paperwork, I found they drew up the papers for the title company with a different sale price, (higher) a different sales tax and a different messenger fee. Looks like they figured a way to get the $500 discount back on the back end. Avoid this dealer at all costs to buy a new or used car! . More
So tired of dealing with them and Kia. ICCU went at the beginning of January and brought it in to get repaired. My car had approx 68,000 miles on it and is supposed to have as 8 year/ 10 ICCU went at the beginning of January and brought it in to get repaired. My car had approx 68,000 miles on it and is supposed to have as 8 year/ 100,000 mile warranty on the charging system, but was told by both the dealer and Kia corporate that it was only covered under the basic warranty. Apparently I am the only one that actually read the warranty agreement. After two weeks of pure stress fighting with Kia, the car got repaired and I paid for it. I got a call the following week from the dealer that Kia agreed to cover it under warranty and I would be getting paid back. That was nearly 2 months ago and I haven't gotten a single penny back. I've stopped in to the dealer once and everyone acted surprised that I didn't get anything. I got one call after that, that i unfortunately missed as i was in a meeting at work, which I have returned numerous times that never gets answered or a return call. I'm loosing my patience. This is not how you treat customers. I'm done with Kia, never again will I buy from such a horrible company. i just want this done and get what I am owed and i don't know why that is so much to ask for. Don't trust them and don't buy from them, it's not if you will end up regretting it, it's when. More
I had quite an experience with the dealership from Kia on the Boulevard. My forward system/adaptive cruise control sensors and system was not working. Took it to the Kia on the Boulevard dealearship to fix i the Boulevard. My forward system/adaptive cruise control sensors and system was not working. Took it to the Kia on the Boulevard dealearship to fix it. They fix it same day (under warranty) took the vehicle home, within 24 hours next day all the dashboard was lit up like Christmas tree (due to improper calibration of the new system installed). I managed to drive it back to dealership same day they said that I'll have to leave the car with them over the weekend, because they don't have the mechanics to look at it right now . I said ok, can i have a vehicle loaned to me while you have my vehicle in the dealership, they replied no vehicles available, you can rent one will reimburse you. I had a vehicle rented for 4 days, racked $400 in rental fees. The service manager told me to email him the enterprise bill and that i would receive a refund from Kia within 3 weeks. No refund, broken words and promises. When I wrote an email after 9 weeks to the service manager, he told me that Kia is giving us a hard time and won't pay the rental fees. More
YOU HAVE BEEN WARNED! ! If you get your car towed there it’s $260 for diagnostics test.. And said my battery dead!! Then wanted to charge Additional $250 for battery re ! If you get your car towed there it’s $260 for diagnostics test.. And said my battery dead!! Then wanted to charge Additional $250 for battery replacement! SCAM!!! SCAM!!! SCAM!!! There Diagnostics test are wrong! and they will charge you for FALSE RESULTS!! THEY WILL HAVE YOUR CAR FOR WEEKS TO MONTHS!! DONT DO IT!! PATRICK THE SERVICE MANAGER IS NASTY AND NO HELP! More
I continue to use Kia on the Boulevard to service my 3 Kia's because of the OUTSTANDING service they always provide. That Team is professional, friendly, and the work is done right the first time! Kia's because of the OUTSTANDING service they always provide. That Team is professional, friendly, and the work is done right the first time! More
I have the KIA car, which is still under warranty. I had a couple of issues with my car, which I believed should be covered under the warranty. I made an appointment with the service department of Des I had a couple of issues with my car, which I believed should be covered under the warranty. I made an appointment with the service department of Desimone KIA on the Boulevard 5 days in advance. When I brought my car to the dealership at 9:30AM the woman at the front desk told me that they cannot look at my car now, or at least before 4:00PM, because all the mechanics are busy, and I should leave the car. Then, they should send the information to the KIA to get an approval for a repair under warranty, which probably will not happen the same day. Then I told her that I need a loaner car for the period when my car will be in the dealership. She said that they do not have loaner cars at the dealership, and I have to rent it. And they will not reimburse my rental until they will receive approval from KIA, so, I have to pay for rental car by myself. The rep was very rude and unhelpful. Then I asked to talk to the manager, and she said that the manager is in on the meeting. When I asked to whom I can complain about this outrageous service, she called the manager, who was actually very helpful. He gave me the explanation of my issues and quickly fixed one of them. If I could give two ratings of my experience, I would give 5 stars to the manager and 0 stars to the front desk person (who said that she is an assistant of the manager). But because I can give only one rating, I give the rating of 1 to my service visit. More
I purchased a vehicle from Enndy at Kia on the Boulevard today. He was extremely patient with me in answering all of my questions, and worked with me to get me into the car that I REALLY loved!! He was grea today. He was extremely patient with me in answering all of my questions, and worked with me to get me into the car that I REALLY loved!! He was great with communication, and very friendly and down to earth! I would do business with him again when shopping for a new car. I drove up two and a half hours from Rehoboth Beach, Delaware, and it was SO worth the long ride!!! More
My 2015 Kia Optima had issues since I bought it, I was told all sorts of LIES WHEN I TOOK IT BACK TO BE FIXED, IT WAS ALL MY FAULT FOR THE LEMON HAVING ISSUES…DONT BUY ANYTHING FROM HERE…!!!!!! told all sorts of LIES WHEN I TOOK IT BACK TO BE FIXED, IT WAS ALL MY FAULT FOR THE LEMON HAVING ISSUES…DONT BUY ANYTHING FROM HERE…!!!!!! More


