Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back

MINI of Montgomery County

Gaithersburg, MD

2.3
69 Reviews

820 Russell Ave

Gaithersburg, MD

20879

Directions

69 Reviews of MINI of Montgomery County

Sort by
October 08, 2021

"I don't know what it is with these Maryland dealers but..."

- johnL

I don't know what it is with these Maryland dealers but seems that trying to take advantage of, and burn serious cash buyers, is their forte'. Tried to purchase a virtually new Honda Fit from these clowns and they attempted to pile on almost $2500 in BS dealer fees...a few of which had some incredibly fascinating names. Rather put a bullet thru my head than deal with these bozos.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Josh
Oct 08, 2021 -

MINI of Montgomery County responded

John, we apologize for your recent experience and have investigated this matter further by looking into our records of your email communication with our team. We see the Honda Fit you inquired about is listed at $22,995, and the original MSRP is $28,330. While we appreciate you considering MINI of Montgomery County for your purchase, it appears you are also shopping elsewhere and perhaps you may have posted this for the wrong dealership. We are sorry to hear of the negative experience you had, but see this pricing issue could not have been with us. Thanks for sharing

Oct 08, 2021 -

johnL responded

That's a reasonably slick attempt at deflection on your part. Reminds me of when I was 5 years old and responded to imminent parental discipline with "It wasn't me Mom...it was Joey." You're wrong on both fronts. My review was precisely aimed at YOUR dealership...and the original list price of your 2020 Honda Fit sport that I was attempting to buy was NOT $28,330. Some genuinely creative math on your part. The MSRP as delivered was $22,155. So let me clearly and succinctly state my reasoning for the utter contempt of your dealership one more time: THE ADDED ON BS FEES! Got that? $600 in "doc" fees and $900 in "because we exist" fees is the reason I'd never buy anything from your outfit.

July 06, 2021

"Not for women — mechanics have a rep of taking advantage..."

- Steve

Not for women — mechanics have a rep of taking advantage of women because of the perception they ought not be as comfortable with cars. This dealership tried to convince my girlfriend she needed a bogus $800 engine fix because it was “falling out.” Other mechanics said she was being scammed. She also needed another unrelated part fixed. They ordered the wrong part and charged her a restocking fee to return.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Juan
Jul 07, 2021 -

MINI of Montgomery County responded

We are sorry to hear you believe our team treated your girlfriend differently due to her gender, as we do not discriminate in any way. We diagnosed the vehicle for free, as a gesture of goodwill, although we usually charge a diagnosis fee. We believe there may have been some misunderstanding of our diagnosis, as our team had explained the issue with the vehicle was due to the engine mount and advised the correct repairs, and never stated the engine was "falling out" of the car. We also explained when you ordered the part that there was a 10-day return policy, but waived that policy, also out of courtesy, when you returned it 30 days later. Your girlfriend was informed of the restocking fee up front and apologize if you deem this unacceptable, as we tried to go out of our way to help her multiple times. We appreciate your feedback and wish you and your girlfriend well in your hunt for a new service center that will fit your needs.

July 02, 2021

"My 2011 MINI Cooper S finally bit the dust this week and..."

- Lawry

My 2011 MINI Cooper S finally bit the dust this week and I wasn't expecting it; it left me stranded in rush hour, took several hours for a tow to show up, and I was hours late for work. On top of that, there is a nationwide shortage of vehicles simply because there are no new computer chips available (just my luck). So stress on stress, but my Motoring Advisor (read, salesman) Edio Alarcon, took my frustrations and stress in stride and found me a car that I was happy with. He worked with me the first day to get me home after my former baby died (financially speaking - thousands to repair) (LOVED that car!) by providing me with a very hard-to-get loaner (that computer chip thing) while they retrieved the chosen replacement from another dealer, and bent over backward the next day to get tags transferred (rusty screws), clean my old floor mats, getting down to check under the seats for any 'lost' items, let me take over his computer to check out other accessories, working with parts/service to get me a discount, etc., etc.... all the stuff that should be done, but is often left to the customer. All this made him miss lunch and then he was right back to work helping another couple. The sales manager, Giles Bibic, stopped by several times to ensure I was happy and that things were going well. He was pleasant, treated me with respect, and didn't try any high-pressure salesmanship. I really enjoyed my interactions with Nick Kuhar in Finance, too - he gave me the basic recommendations, listened to what I wanted, wasn't pushy.... overall a really pleasant experience for a change - not so much on previous car purchases where finance is where you usually get a LOT of pressure to buy extras. I've been a service customer here for a few years and am very happy with the service department. It only made sense to buy from them, as cars/owners spend more of their time interacting with the service department than with the sales team. ALL sections of the dealership have come through for me. Highly recommend both Edio and Passport MINI of Montgomery County.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Edio Alarcon, Giles Bibic, Nick Kuhar
Jul 16, 2021 -

MINI of Montgomery County responded

Thank you for the kind feedback. Providing great customer service is our goal! Thank you for being a member of our Passport family.

April 17, 2021

"This place used to be good but it has gone downhill the..."

- pablosalaco

This place used to be good but it has gone downhill the past 2 years. I've leased 2 Minis with them. I should have learned my lesson the first time. First, they will try to get money from you at all costs for tires. They make it sound like Mini tires are the worst and need to be changed every year. Every time I got a flat I got the same tired somewhere else by half the price. The system they use when you get a speeding camera ticket is a nightmare!! During my first lease, I would get random pictures of other BMW's on my address. I had to call the MVA because Mini/BMW had no clue how to fix it. This last time Mini did not send me any of my tickets, they paid for them and charged me 600$ at the end of the lease. If you are leasing a car that has mileages in them make sure that it does not go past the 30,000 miles because you will have to pay for oil changes and services. WHile getting the car they will say you do not need to worry about that for the 3 years but what they mean is the car has a 30,000 miles warranty, has nothing to do with your lease. My second lease started with 7k miles and on my last year I took it with 31k mile. They wanted to charge me 400$ for service. Maybe management changed? this place used to be good.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Sales
April 16, 2021

"Absolutely do not bring your Mini here for service. My..."

- JML

Absolutely do not bring your Mini here for service. My daughter brought her car in for a complimentary check up and was quoted thousands of dollars of "urgent repairs" With one call I found a certified mechanic in Rockville who performed the work for 40% less! Stay away!

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Raul
February 16, 2021

"Absolutely the rudest most inconsiderate business I’ve..."

- davidbilker@icloud.com

Absolutely the rudest most inconsiderate business I’ve experienced. The salesman Josh did not know the product and the sales manager Nick did not have the courtesy of providing a reply phone call or email. Not a smart or good way of doing business. Buy from anyone other than a passport dealership

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Josh Tejeda
July 09, 2020

"Interesting inventory choice, clean facility, but solo..."

- Dima

Interesting inventory choice, clean facility, but solo test drives aren't welcome. Was kind of upset at that policy. If one is okay with test driving in the presence of sales consultant, it's a decent dealership.

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Don't Know the Name
June 15, 2020

"I purchased a car from this so-called "premium"..."

- mouillesands

I purchased a car from this so-called "premium" dealership, and was treated with unwarranted suspicion by the senior finance and management staff. If I wasn't halfway through the purchase at the point that I started experiencing discrimination, I would have walked away from the transaction. When I complained to senior management, they doubled down and tried to justify their behavior. Suffice it to say that I DO NOT recommend MINI of Montgomery County.

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Charske
November 12, 2019

"Great experience with John Wyatt he work with me all the..."

- Gtjmopar

Great experience with John Wyatt he work with me all the way through . Everyone was friendly and helpful. Buying a car can be pain but they made a very good experience

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
John wyatt
February 11, 2019

"FAILED TO SEND ME CHECK FOR MORE THAN 2 WKS AND COUNTING"

- CHOUMB

This is the worst dealership I have ever seen. We sold a car here and the dealership has been withholding the check for more than two weeks. We still haven't' received the check. This is ABSOLUTELY UNACCEPTABLE. They do not service their customers and are HORRIBLE. EVERYONE SHOULD STAY AWAY FROM THIS PLACE.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Rod Heskee
Feb 13, 2019 -

CHOUMB responded

Finally received the check due weeks ago. We sold a car here and the dealership withheld the check for more than two weeks. The follow up customer service is poor so beware.

1
...
1 - 10 of 69 results