Back

Mercedes-Benz of Paramus

Paramus, NJ

4.6
2,899 Reviews
We are proud to be an authorized Mercedes-Benz dealer, based in Paramus. Prestige Motors, Inc. is a part of the Prestige family of dealerships located in New Jersey. At Prestige, we strive to make every customer a customer for life. Our New Jersey dealerships have been serving the tri-state area for over 40 years. Our promise is to keep delivering the same award-winning service and value that our community has come to expect from our dealerships through the years. Prestige Motors, Inc. not only meets customer expectations, but excels in going above them.
Contact Dealership

755 State Rt 17 South

Paramus, NJ

07652

Directions

By Type

Showing 2,899 reviews

September 20, 2018

Absolutely Horrible! Lost for words on how horrible I was treated! Maybe because I am a women. I had a loaner car scheduled. I clearly have noise coming from somewhere, More

by skys26
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dan Murphy, Dave Delaney
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

We are very sorry you feel this way and can assure you that we respect all of our clients immensely. If you are still having iussues with your vehicle please contact our service manager Dave at DDelaney@driveprestige.com and he will be happy to help. We apologize again, and hope you have a great weekend.

September 20, 2018

Worst experience ever. Waited 45 minutes for help. First drove in and no one helped me. Than was told that someone would meet me at my car and no one game over. Than I walked up to someone and I was to More

by DANNY_PRICE
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
I have no idea who I spoke with. This survey would not go through unless I picked someone. This is also something you should change., Jason Camooso
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

Danny, we are very sorry for the experience you had. We are currently overbooked and understaffed, and take full responsibility for this. It is not acceptable and we are working with management to enhance our service department immensely.

September 20, 2018

Absolutely Superb! The customer service and support I received from Mercedes-Benz of Paramus was Absolutely Superb! The salesman, Taddeo Giordano, is a top-notch prof More

by SeltzaMan
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dennis Adams
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : And...Another employee: The lovely lady who greeted me at the entrance!, Taddeo Giordano, David Delmonico, Dan Murphy, Dan Raspanti
September 19, 2018

It was a very good experience . From the start it was good, I made an appointment through online and got response then appointment with a sales. Robert T our salesman was very good, More

by MEL196
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Robert Texidor, Jennifer Amendola, Kareem Jason Raposo
Sep 19, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

We are all happy that you had a great experience. Looking forward to seeing you soon!! Hope you are enjoying your car.

September 19, 2018

Service experience so bad it's almost funny. Was promptly on time for 9:30 am drop-off for service. Waited over an hour to see service rep. Then they admitted they overcommitted on loaner cars More

by HARVEYSUSSWEIN
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Glenn Morato
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

Harvey, we are very sorry for the experience you had. We are currently overbooked and understaffed, and take full responsibility for this. It is not acceptable and we are working with management to enhance our service department immensely.

September 19, 2018

Service Dept I dropped off my car at service and Joe handled me . Joe was very good but they did not have a loner ready for me . More

by CAMPBELLCURT3
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joe Candela
September 19, 2018

Indiference I made an appointment 2 weeks in advance so I could have a loaner car. I showed up promptly for my appointment at 9am . I was approached by Steve a More

by RAKOPPEL4
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Steve Dufalo
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

We are very sorry for the experience you had. We are currently overbooked and understaffed, and take full responsibility for this. It is not acceptable and we are working with management to enhance our service department immensely.

September 18, 2018

Overcharging for a part that should have had a warranty I paid for $1400 for an alternator in 2017. My battery died last month. I replaced the battery. Then the battery light comes on again. A second opini More

by Frugaldriver
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Joe Candela
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

We are very sorry for the experience you had. We are currently overbooked and understaffed, and take full responsibility for this. It is not acceptable and we are working with management to enhance our service department immensely. In terms of pricing and quotes, we can assure you that our staff keeps our clients best interest in mind. We apologize again, and hope you have a great weekend.

September 18, 2018

I always come back to Phil Phil always does an excellent job every time I come in to see him. Thanks for another great experience, Phil. You keep me coming back! More

by BETHCOOPER16
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Phil Campbell
September 18, 2018

Horrible i went to Prestige as for i am a long time customer. i gave them my cars issues. Mind you a 2017 S63 186,000 dollar car. The car shuts off when starte More

by FRANKP3
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Teresa Zarour
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Axel Arroyo
Sep 20, 2018 -

Mercedes-Benz of Paramus responded

Frank, we are very sorry for the experience you had. We are currently overbooked and understaffed, and take full responsibility for this. It is not acceptable and we are working with management to enhance our service department immensely.

...
104
...