Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back
Write a review

Richard Kay Superstore

4.2

67 Lifetime Reviews

1935 Pearman Dairy Road , Anderson , South Carolina 29625 Directions
Call (864) 332-4031

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

67 Reviews of Richard Kay Superstore

Sort by Write a review
November 15, 2019

"Purchase of a new vehicle"

- 1TigerFan

Our experience with Tim and the staff at Richard Kay was wonderful. They were very knowledgeable in the operation of our new 2020 GMC Sierra and not just during the purchase process but they have even been available to help with questions since we have left the dealership. We would highly recommend giving them a chance when purchasing your new vehicle. We will definitely be back in years to come.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tim Niedzialkoski
November 14, 2019

"Great Sales service"

- Ultrababe1

Love my car. Mike Mattison is a great salesman. He was very professional and took the time to show me different things about my car. He took his time with me with all the questions I had. I have Brought a lot of cars and he is the best salesman I have had. The whole dealership was great

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brittany Williams
August 07, 2019

"They treated me as family. "

- Happy Happy

They have all the bases covered and made our purchase experance so easy. Thanks for a great team effort from the beginning internet contact to a call to come back in 30 days to check over our new vehicle. Michael Kolb

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brandon, Aaron, Tio, Aaron, Dana, Service desk group
June 19, 2019

"Excellent service "

- NanoBuick

All personnel at Richard Kay were extremely nice, professional, and knowledgeable. They made sure we were getting what we wanted and at a very fair deal. They had lots of cars to choose from. The buildings and surroundings were very clean, neat and comfortable. I was most impressed!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ricky Patrick
5.0
Other Employees : Benjamin Sellers, J. Neely.
February 01, 2019

"BEWARE, BEWARE of the Sercice Deparment "

- Skeeter

First a love GM Vehicles but not the service department unless it's under warranty. Took my 2012 Cruze in for heater not working on Jan.23,2019 ( First time same thing in April 25,2013 ) They replaced water outlet housing. $603.20 (same as 2013 ) When I got the call to fix it I was told it needed a cooling flush but I was not sure I wanted to spend the extra money. I was told it was HIGHLY RECOMMENDED so I said ok. Then on Jan 29,2019 I took it back for the same thing, heater not working !!! Now I'm told the water pump is leaking. " When the flush was done something must have broken loose" and now I have to pay again $642.68 for something they Recommended and caused damage

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
not on invoce threw card away
Feb 04, 2019 -

Richard Kay Superstore responded

I'm sorry for your experience with our service department. If you have a few moments, our service manager would love to speak with you about your visit. You can reach Ken at 864-226-4000 Ext 2020 or just drop by and ask for him in person. Thanks!

December 29, 2018

"Outstanding Dealership, Helping a Young Army Soldier"

- rkmoats98

My son recently returned from a 9 month deployment and while visiting, looking for a truck! We shopped around and Natalie Martin went thoroughly through the inventory to match what my sons needs and budget. They gave us a very reasonable trade value on his car and was able to get him financed, including multiple rebates resulting in paying 28k for a 35k truck. A special thanks to Crystal Hahn for referring us to Natalie Martin and Mark Cooke for helping my son with pricing and getting financed! Look Forward to Future Business

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Crystal Hahn, Natalie Martin, Mark Cooke
November 07, 2018

"Shady sales"

- Dave

Tried to buy a truck on Monday Nov 5 afternoon. Picked one out, talked through the numbers. The Used car sales manager is the one I talked with, not the New. I wonder why? Here’s what I believe. The truck I had picked out was the only one I saw without the factory sticker in the window. I asked 2 different people to see it multiple times and was told varying stories as to its status. The only thing ever produced was a printout on 0plain paper. I understand it’s a Federal law that the Ronroney sticker can only be removed by the buyer. Here’s the kicker, as an option in trying to get to a lower sales $, BT (used car sales manager - I wonder why? No ronroney sticker!) sheepishly informed me the vehicle had a scratch in the parking lot when it was being pulled out by a salesman (but it had since been repaired). He wouldn’t tell me where or the type repair done. This should have been revealed at the onset of the sales process. Had I agreed to a higher price early on, they would have never told me. Why? Because it was a card they were holding out during the negotiation process and played it when they wanted to. He suggested I throw a low ball # ($33k) for the truck as a result. I told him that was shady and how disappointed I was that this was just now coming up. His quick defense was that it’s just where we were in the process. Disagree. I stuck with my original # (37500) and was informed they couldn’t budge. So I walked and did not purchase a “new” truck that had already been in their shop for repair - undisclosed until they thought it was appropriate. Beware of a 2018 blue Silverado 1500 Z71 at this dealer. Finally, the “joking and smoking” that went on in the glass office while I was patiently waiting for BT “to review with his boss” is insulting and disrespectful. Thanks for coffee guys!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
BT, Steve
Nov 09, 2018 -

Richard Kay Superstore responded

Dave, I'm sorry for your poor experience with us. We take the window stickers and laminate them so the customers have a longer lasting sticker when they purchase their vehicle. It looks like we ordered a duplicate monroney for that truck as it was ripped when we tried to laminate it. I can assure you that truck is new and no vehicle on our lot is being misrepresented as new. We offered you a discount of over $11,000 and you wanted another $3,000 which we simply can't do. I'm sorry that we didn't communicate more clearly when you were here. If you'd like to speak with our General Sales Manager, Brandon Greene, you can call him at 864-226-4000 ext. 2004 or bgreene@richardkayauto.com.

November 04, 2018

"Beware"

- J Bob

I purchased a truck from Richard kay first off they were very pushy with their financing options they wanted 5000 down and would not tell me the interest rate. I went to my local bank and got the loan no money down and the payments were half of what they wanted so it appears that they were trying to swindle me. On top of that they were supposed to top off the gas tank and clean it up and assured me that all the recalls have been performed. Come to find out they put a half a tank in because there is a problem in the filler neck that they decided to turn their heads to. They did not clean it up and also the truck has two very dangerous recalls that have not been performed. So now it's my inconvenience to get my 1 year old truck up to date instead of that being done before my purchase. So I called the dealership multiple times to try to let them know what happened so maybe they would not do this to someone in the future (maybe a one time event). I never got a call back I finally called and got ahold of their customer care manager and discussed my concerns he said he would check into it and apologized and said he w a s sending me a gas card to fill up the tank that was three weeks ago. In short DO NOT purchase anything from this dealership unless you want to get taken advantage of, lied to,and taken to the cleaners.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Ricky Patrick
1.0
Nov 06, 2018 -

Richard Kay Superstore responded

Jody, I'm sorry for your frustration. We can't get everyone approved with no money down because of credit but I'm glad you were able to secure a loan through your bank. A Dodge dealership will have to do those recalls and we offered to come and take your truck to a Dodge dealership for you and you refused. We did sent you a gas card so I'm not sure why that hasn't been received. We've always returned your calls and every effort was made to help you. I'm sorry that we missed the mark but we appreciate the feedback!

November 03, 2018

"Proud owner of a New Chevy"

- Joliebird6

After a few days of car shopping Tio Moss went over and beyond to get us the best deal in town. Such a fast, easy process....

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tip Moss
August 21, 2018

"Alan Davis- We have purchased two new vehicles!"

- 2d

This dealership is outstanding. Alan Davis helped us with a SUV and Truck purchase within the last 5 years! Thank you Alan for a job well done! Great Prices!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alan Davis
1
...
1 - 10 of 67 results