Back

Roseville Hyundai

Roseville, CA

4.7
1,901 Reviews
New & Improved! New Management & New Team Members! Roseville Hyundai has a strong and committed sales staff with many years of experience satisfying our customers' needs. Feel free to browse our inventory online, request more information about vehicles, set up a test drive or inquire about financing! CALIFORNIA'S #1 VOLUME HYUNDAI DEALER Since opening in November of 2005 Roseville Hyundai has been the largest volume Hyundai dealer in all of California. We have been #1 in California for 47 straight months and we are now #1 in the entire Western region. Our Dealership has built a reputation on providing courteous, honest service. Our customers appreciate the way we do business, and we know you will too. We are #1 for a reason...and its not for selling cars at high prices. We are California's price leader. We have over 500 cars in inventory on over six acres. The largest selection anywhere in California. We have an award winning management team and Service department. Both have won numerous awards. We invite you in to visit our beautiful showroom, meet our friendly staff and take advantage of the lowest price on the hottest car on the market today. Our commitment to you; "Treat every customer like a guest in our own home every time, everyday with out fail" WHY WOULD YOU BUY A HYUNDAI ANYPLACE ELSE? About Roseville Hyundai - a Roseville New & Used Hyundai Dealership Roseville Hyundai offers many automotive products and services to our Roseville area customers. From quality new Hyundai vehicles to used cars, we know anyone looking for a vehicle in Roseville will likely find what they want at our dealership. We carry a comprehensive line of Hyundai vehicles, including the Elantra, Genesis, Santa Fe, Sonata and Tucson, making us a good choice as your Roseville Hyundai car dealer. Our services include trusted Hyundai car repair, original Hyundai parts, and financing to help our customers purchase the car of their dreams. Call Roseville Hy
Contact Dealership

200 N Sunrise Ave

Roseville, CA

95661

Directions

By Type

Showing 1,901 reviews

October 14, 2026

Disappointing service and zero accountability at Roseville Hyundai Should have know with the 2.5 star rating mostly all with the similar complaint to mine. And Better Business Bureau has the sam More

by regingwalt12
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Daniel Rocha, Shon
Oct 16, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Hi Regina, thank you for taking the time to share your feedback with us. We understand your concern about your brakes wearing down sooner than expected, and we agree this is earlier than we would typically anticipate. However, during our inspection, we did not find an issue that would qualify for warranty coverage, and without an extended warranty or service contract, the repairs would not be covered. Our standard brake inspection includes a visual inspection of the brake linings, pads, rotors, and calipers, with brake lining thickness measured using a specialized tool. The estimate that you mentioned was for an additional brake fluid pressure check. Also, our technician performed a multi-point inspection and found no abnormal smell or issues during the visit. We understand that's frustrating to hear when you're experiencing something that feels very real, but we did look into it. When you reached out to our sister store, Elk Grove Hyundai, your message was transferred back to Roseville Hyundai because your vehicle had recently been serviced with us. This was so our team could help you obtain your service records. In the future, if you prefer to work with a specific Hyundai location, our BDC team would be happy to direct your request to that store. If you have any other questions or concerns, please reach out to me directly. Best, Mike Bench - Service Director - (916) 677-3636 - mbench@rosevillehyundai.com

Oct 16, 2026 -

regingwalt12 responded

I want to correct a few points, because your reply does not match what happened. You say your standard brake inspection includes a visual check of the linings, pads, rotors and calipers, with the lining thickness measured with a specialized tool. A proper inspection like that, with the wheels off, typically takes 30 to 60 minutes. I have a video of my recent visit. It shows the wheels on one side of my car being removed, rotated and put back on, both wheels in 2 minutes and 14 seconds total. That is nowhere near enough time to perform the inspection you describe. I also have a text message from your dealership stating that a full brake inspection was done and the system was checked. Your reply now describes the brake fluid pressure check as an additional service that is not part of your standard inspection. So the hydraulic side of the brake system, which is my main concern, was not checked, even though I was told the system was checked. You also agree that my pads wearing out this fast is earlier than you would expect. Your own records show 8 mm at every corner at 6,017 miles and again at 13,152 miles. My front pads were then down to 3 mm by about 21,400 miles. A sudden change like that is not explained by a visual check, and no cause has been found. This is beyond normal wear and tear, and that is the issue. I believe it falls under my factory warranty, which is why I asked for a proper diagnosis, including the hydraulic system. On Elk Grove: I called them only to get my service history and warranty information, because I was told when I bought the car that I could use any Hyundai dealership. Elk Grove was friendly and willing to help until they pulled up my account. They then told me they would call me back and never did. A few hours later, I received a text message from Roseville Hyundai instead. I never received the information I asked Elk Grove for, and I do not accept that a recent service visit is a reason for another Hyundai dealer to hand my request back to the store I am having a problem with. I will let readers draw their own conclusions. This review site does not let me upload video, but I will be sharing it on my Yelp and Google reviews and any other platform that allows it, so people can see for themselves.

September 10, 2026

I was able to negotiate a deal via text and email before ever walking in the dealership. I was not upsold on any aftermarket add-ons when I went in to purchase. The team was kind and helpful and low pressur More

by mpcalarco
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Spencer Widmeyer
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Damian Tipper
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Samuel Tjokrosoehart
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 11, 2026 -

Roseville Hyundai responded

We're so happy Samuel and our sales team could make your car-buying experience easy and smooth from start to finish! Thank you so much for your kind review and for choosing Roseville Hyundai! We wish you many safe miles ahead in your new ride! Congrats!

September 05, 2026

A flawless experience from service check-in to completion. My estimated wait was 1 1/2 - 2 hours. Actually done in less than 45 minutes! More

by Sfoell4
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Service Department
Sep 11, 2026 -

Roseville Hyundai responded

We're so happy to hear your visit was smooth and quicker than expected! We love when that happens! Thank you!

September 04, 2026

Paul, Rae, Bill, and the other ladies (their names escape me at the moment) are all wonderful! Top tier customer service! More

by Mstkwilliams
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Paul
Sep 04, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Thank you for your great review of Paul, Rae, Bill and the rest of our service team! We appreciate it! Have a great Labor Day weekend!

September 01, 2026

Very easy to make the appointment and they treat you very nicely and they do a good job. More

by sambadal
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Patrick Souza
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Spencer Widmeyer
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Joey Rappa
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Damian Tipper
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Samuel Tjokrosoehart
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 02, 2026 -

Roseville Hyundai responded

We're so happy your visit was smooth from start to finish! Thank you for taking the time to leave us a great review! We'll see you next time!

August 28, 2026

The sales person and other staff are typical in the process of getting you the car you want. As usual the paperwork takes way too long. They did not calculate the tax correctly causing an increase in m More

by bwinchester425
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
John Francis
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 01, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Thank you for taking the time to share your car-buying experience with us. We’re so happy to hear our team was able to help you find your perfect match! We apologize that the paperwork portion of your visit wasn’t as smooth as it should have been, and we appreciated your patience while we corrected the sales tax before you finalized your decision. Thank you again for you understanding and congratulations on your new ride! We wish you many happy and safe miles ahead! Best, Joey Rappa - General Sales Manager - (916) 677-3636 X1407 or jrappa@rosevillehyundai.com

August 28, 2026

Very efficient service department and friendly employees. Could do without the AI Helpful in every way. Alex and Rae very knowledgeable More

by Fish5river
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Spencer Widmeyer
4.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Ernesto Abea
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Christina Nix
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Aug 31, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Thanks for your feedback! We're so happy our service team was helpful, friendly and efficient! Wishing you safe travels ahead!

August 27, 2026

Roseville Hyundai has a great staff. I was able to schedule my Santa Fe for routine service quickly. I had to drop the vehicle off the afternoon before my appointment the next day. My More

by Stan H.
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Shon in the service department.
Aug 27, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Hi Stan, thank you so much for your excellent review of Shon and our service team! We're so happy we could get you back on the road quickly and safely in your Hyundai Santa Fe! Thanks for your recommendation, we wish you many smooth miles ahead and look forward to seeing you down the road!

Aug 28, 2026 -

Stan H. responded

You are very welcome. From the first day I arrived at Roseville Hyundai in Nov 2024 to look and test drive vehicles I have been treated very well by all of your staff. We bought our 2025 Santa Fe the next month, Dec 24. Your sales staff and finance department worked with me without complaint when I explained I wanted the sale completed promptly without any upselling. We consider our Santa Fe Hybrid the best, most technically advanced, and safest vehicles we have owned.

August 04, 2026

Scheduled oil change took 3½ hours despite appointment; poor scheduling, frustrating delays, and disappointing service coordination. More

by womare
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Payton
Aug 06, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Thank you for your review. We understand your frustration and disappointment regarding your recent service visit and we apologize for the longer-than-expected wait. We're currently working on adjusting our scheduling system to ensure smoother visits moving forward. Best, Mike Bench - Service Director - (916) 677-3636 - mbench@rosevillehyundai.com 

August 02, 2026

Jackson was great. The process was fairly quick and easy. Car was done in the promised time. Price was fair More

by ahmed
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jackson
Aug 04, 2026 -

Roseville Hyundai responded

Hi Ahmed, thanks for your great review of Jackson! We're glad our service team could get you back on the road safely and in the promised time frame! Drive safe!

1
...