Back

Sheridan Nissan

New Castle, DE

4.5
528 Reviews
Contact Dealership

114 S Dupont Hwy

New Castle, DE

19720

Directions

By Type

Showing 528 reviews

August 16, 2026

Great selection of vehicles both new and preowned. And the dealership sit at a convenient location. Pretty good service department. More

by terrancek23
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matthew
Sep 08, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you, terrancek23! We're glad you found a great selection to choose from and that our location and service department made for a convenient, positive experience. -Chip Sheridan

August 04, 2026

The service dept was very bad I took my Murano to change ttansmision oil and they did not replace two filters and only 5 q of oil out of 10 q was replaced they did half xxx job with price of $250 I defene More

by Parsifarhad
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Bank of america
Aug 15, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry to hear about your experience with the transmission service on your Murano - falling short on completing the full fluid and filter replacement is not the standard we hold ourselves to, and we understand your frustration. We'd like the opportunity to look into this further and make it right. Please reach out directly so we can review your service ticket and address the filters and oil amount you mentioned. -Chip Sheridan csheridan@sheridanautogroup.com 302-319-3951

May 21, 2026

Sheridan Nissan is hands down the best dealership that exists! There is no other that comes close to the quality, honesty and loyalty I experience every time I bring my Pathfinder in for service. Bill H. More

by stephanie11172
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bill H.
Aug 15, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you so much for the kind words about your experience with your Pathfinder! We're thrilled to hear Bill H. and Bob H. have taken such great care of you in service and sales. We'll be sure to share your feedback with them - we appreciate your loyalty and look forward to seeing you next time. -Chip Sheridan

April 09, 2026

Had a warning light/service now indicator on my 2022 Outlander. Immediately made appointment. However shortly after making appointment the service light warning was no longer showing. A pic of the warni More

by Peterolivian
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Bill
Sep 08, 2026 -

Sheridan Nissan responded

We're sorry to hear about this experience, and we take these concerns seriously. A dispute over warranty coverage on a suspension repair, along with the trouble you had reaching us afterward, is not the service we want to provide. We'd like the opportunity to look into the warranty coverage question directly and make this right. Please reach out to us so we can address this properly. -Chip Sheridan csheridan@sheridanautogroup.com 302-319-3951

April 09, 2026

Took car for service. Wanted to charge me over $700 and would not honor manufacturer 5yr 60k warranty. I spoke to Mitsubishi corporate and was informed the service is cove More

by Peterolivian
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Bill
Sep 08, 2026 -

Sheridan Nissan responded

We're sorry for the frustration around the warranty coverage for this repair, and for how that was handled. This isn't the experience we want you to have, and we'd like the chance to look into it directly and get it resolved. Please reach out to us so we can help. -Chip Sheridan csheridan@sheridanautogroup.com 302-319-3951

March 02, 2026

The service is exceptional , friendly, and faster very easy to understand the process. I really recommend . Thank you, Nissan. More

by Miladys
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Michelle
Apr 06, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you, Nissan! We're so glad to hear that our service was exceptional, friendly, and fast. Our team works hard to make sure our customers fully understand the process. We appreciate your recommendation! #CustomerSatisfaction #ExceptionalService- Chip Sheridan

February 02, 2026

I called in expressing my concerns about my vehicle. When I brought my car in the issues were quickly addressed and my vehicle was fixed promptly and runs smoothly. I will definitely be back for any fut More

by Letitiacrtr
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bill
Apr 06, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you for your review! We are thrilled to hear that we were able to address your concerns and fix your vehicle promptly. We can't wait to see you again for any future repairs.- Chip Sheridan

January 31, 2026

The interaction started well. But I was tought that when you make a deal you are expected to live up to that deal. Some minor repair work was needed to the silverado I purchased ( More

by ddaskinner
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mike Bellina
Jan 31, 2026 -

Sheridan Nissan responded

We sincerely apologize for any inconvenience experienced regarding the delivery of your vehicle. Please do not hesitate to contact us if we can be of assistance. - Chip Sheridan, csheridan@sheridanautogroup.com

January 30, 2026

Able to be put on schedule quickly, took me in on time, explained all that they did, very enjoyable More

by Bob
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matt
Apr 06, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you for your kind words! We take pride in providing efficient and informative services, and we're thrilled to hear that your experience was enjoyable. We appreciate your business and hope to see you again soon.- Chip Sheridan

January 29, 2026

Great service! Matt was honest and thorough! I would not hesitate to go back again for service in the near future if needed More

by Mb
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matt R
Apr 06, 2026 -

Sheridan Nissan responded

Thank you for your kind words! We're so glad to hear that Matt provided great service and was honest and thorough. We look forward to serving you again in the future!- Chip Sheridan

1
...