About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Alfredo Lopes.
Alfredo Lopes
Alfredo Lopes, Service Manager, Westboro Toyota
not yet rated

Alfredo Lopes

Service Manager

Westboro Toyota

271 Turnpike Rd
Westborough, MA 01581

Contact Me
Text
Call
Email
Cancel

By clicking Send Message, you agree to receive a confirmation message connecting you to this dealership employee. Standard message and data rates may apply.

2 Reviews of Alfredo Lopes

December 14, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Over all amazing place "

- Cml01

Best dealership I’ve been too. I was helped the minute I walked in and had all questions answered promptly. Everyone was very nice and eager to help in any way possible. I will definitely be going back because of the simple fact that my time was just as important as there’s and that speaks highly to me. I hate waiting and they did not make me wait for anything, the minute they had info on my car I knew it also. Highly recommended.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 13, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Service Dept Awful Won't Honor Warrantee"

- jackfrost01749

Went in to get my speedometer checked on my 2016 Corolla. The speedometer is off by 5 miles per hour. Even the Tech said it was off but the service manager had all kinds of excuses not to fix it since it's under the warrantee. Don't bother with these clowns. They lost a customer. I hope they go out of business.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Theodore Bogard

Mar 13, 2017

Westboro Toyota responded

Thank you for your information however you failed to mention the vehicle concern you expressed is not a product issue nor could it be duplicated by a Master Toyota Diagnostician. Not only did we check with the product consultants with TMS our team checked with other same base model Corollas and this was normal operating conditions and you exaggerated it was far less than 5 miles and was in the engineered range set forth by the manufacture. Your statement about clowns is not professional. We did and will contact TMS and upload your review to our data records. Thank you again for your time and consideration Norm Silva. Not to mention you were given a free hub cap that had an issue from 6 months ago one clip was broken. We delivered the hub cap to your residents. We are very sorry for your displeasure of the vehicles perceived issue from the forums you had mentioned.

1
1 - 2 of 2 results

Dealership Inventory (490 Vehicles)

2018 Toyota Highlander

$35,458

2018 Toyota Camry

$25,244

2018 Toyota Camry

$27,432

2018 Toyota Corolla

$17,933

2017 Toyota Yaris

$15,465

2018 Toyota Highlander

$38,592

2018 Toyota Rav4

$28,232

2018 Toyota Camry

$23,523