Just be aware that "The Clement Way" is their attempt to
charge you $1,500 for a service plan that you may or may not want, and certainly didn't ask for. This extra attempted charge was not disclosed durin
charge you $1,500 for a service plan that you may or may not want, and certainly didn't ask for. This extra attempted charge was not disclosed during the negotiation process until after we had driven to the dealership, test drove the car and committed to the purchase at the MSRP. I had to argue with the sales manager and then walk out of the showroom to get him to remove it. It didn't have to go that way. Otherwise, I was pleased with the salesman, finance manager, etc.
More
by Forester123
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Jeff Jackman, Zachary Keller
Oct 25, 2023 -
Clement Hyundai responded
Thank you for your feedback, my name is Randy and im the sales manager here at Clement Hyundai. I like to take all feed back as a coaching opportunity to help my staff communicate in the best way possible so misunderstandings like this do not happen. Im glad we were able to earn your business. If you dont mind, could you please reach out to me personally via in person or email at Randy.Delgado@ClementHyundai.com so that we can speak more on this matter. I noticed you purchased this vehicle last month and wanted to see what trigger you a month later to make this post. Hope to hear from you soon. Have a great day.
Oct 25, 2023 -
Forester123 responded
What triggered me to finally make this post is that DealerRater continues to send me reminders to give feedback, and I finally made the time to do the survey.
All my concerns were addressed and listen too when I
talked to the service advisor.
talked to the service advisor.
More
by rbdodge99
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Oct 19, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words. We greatly appreciate you and hope to serve you again!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Had appointment for my repair on Tuesday, September 12 at
11am. My car was not even looked at until Wednesday, September 20. Then it wasn't repaired until Monday, September 25.
11am. My car was not even looked at until Wednesday, September 20. Then it wasn't repaired until Monday, September 25.
More
by Sofficer77
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Oct 10, 2023 -
Clement Hyundai responded
hello my name is Chris Bone I would like to speak with you further about your experience in my store please reach me at chris.bone@clementhyundai.com
Alyssa was extremely helpful and patient with me, as she
worked to get me the best deal on tires.
worked to get me the best deal on tires.
More
by misfitzsalon
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Oct 04, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello, thank you for taking the time to leave us a review and for highlighting one of our employees. We are happy to help and greatly appreciate you!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Very pleased with the service dept, have only had oil
change-maintenance appointments..one thing that would make visits exceptional .. a car wash before returning the the car to me … this would make me V
change-maintenance appointments..one thing that would make visits exceptional .. a car wash before returning the the car to me … this would make me Very happy & wouldn’t cost the dealer anything.
More
by alspaughkathy
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Oct 03, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to help and greatly appreciate the opportunity to earn your business!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Every thing you do, your crew does so well!
Many thanks! They are so delightful!
Many thanks! They are so delightful!
More
by jmmcook123
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Michael Arnold, Byron Green, Michael Squires
Oct 02, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to have been of help. Feel free to let us know if we can be of help in the future. Take care!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Alyssa is amazing, she is who I ask for every time I go
in for service. I trust her and know she will get things taken care of. Keep up the great work Alyssa, you are doing wonderful!
in for service. I trust her and know she will get things taken care of. Keep up the great work Alyssa, you are doing wonderful!
More
by Beck
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Oct 02, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello Beck, thank you for leaving us a five star review. Let us know if there is anything we can help with in the future. Take care!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Alyssa is great!
Very helpful and always has a great attitude. Clement is a great dealership and does a fantastic job servicing our vehicle. They will always be my fi
Very helpful and always has a great attitude. Clement is a great dealership and does a fantastic job servicing our vehicle. They will always be my first choice when I need a car.
More
by Pyromrl
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Sep 25, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to help and greatly appreciate the opportunity to earn your business!
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Always great workmanship and customer service.
I would have given a 5 star review but even making an appointment I waited 2.5 hours for an oil change. I think this is completely unacceptable.
I would have given a 5 star review but even making an appointment I waited 2.5 hours for an oil change. I think this is completely unacceptable.
More
by maria-sunshine
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Jay Brown
, Byron Green, Kevin Ormsbee
Sep 25, 2023 -
Clement Hyundai responded
Hello Maria, thank you for taking the time to leave a review and for the feedback. We apologize for the long wait time. Unfortunately we cannot always predict how long things will take. We are constantly striving to better our department and we value your feedback.
Sincerely,
Your Friends at Clement Hyundai
Not happy and do not plan on ever returning despite the
only good service we received was from the sales team. The service department is lacking at best.
It’s a shame because Jeremy and the finance team
only good service we received was from the sales team. The service department is lacking at best.
It’s a shame because Jeremy and the finance team were great.
More
by locatr2
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Byron Green, Jeff Jackman, Jeremy Null
Sep 26, 2023 -
Clement Hyundai responded
I apologize for the issues you experienced in my store please contact me at chris.bone@clementhyundai.com to see what i can do to help you out and make this right for you