Great service and happy with this dealership.
The service department is always helpful with regular maintenance and service on our vehicle.
The service department is always helpful with regular maintenance and service on our vehicle.
More
by ElaineLaRue
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Richard Burns
Apr 30, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello Elaine, reviews like this give us motivation and help us ensure we provide high-quality care. We look forward to your next visit! Take care!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
I really like this dealer, is fast service and it was my
second time with Richard Burds, great person, kind etc. But I do have a comment about Chris Figueredo, he needs to work on customer service, how to t
second time with Richard Burds, great person, kind etc. But I do have a comment about Chris Figueredo, he needs to work on customer service, how to treat new people coming in to the dealer, was my second time and he didn’t welcome me, he just told me wait a second, i asked him can i wait here and he said any were you like. But the point here is the way he answer.
More
by ORELLANAALMA
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Richard Burns
Apr 30, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello Alma, thank you for your sincere feedback regarding your experience. We agree that Richard is wonderful and always great to deal with. In regard to Chris, he is one of our most requested Advisors as well, we are not too sure what happened, but we will address this with him as our customer satisfaction is our top priority. Thank you and have a fantastic day!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Excellent tire purchase and installed
Back light checked
and okayed
Light failed
fixed next day
and okayed
Light failed
fixed next day
More
by armrqz
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Richard Burns
Apr 26, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello, thank you for taking the time to leave a review for us at Nissan of Torrance. We're happy we could fix your light. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Great customer service.
The car key fobs are working perfectly thanks to Chris the Representive.
The car key fobs are working perfectly thanks to Chris the Representive.
More
by NO20
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Apr 26, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Nissan of Torrance. We are happy to hear that your key fobs are working properly. We do hope we can be of assistance in the future. Take care!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Very clean and plenty of help and service agents
To
help the customers. Got work done much quicker than expected
help the customers. Got work done much quicker than expected
More
by NO20
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Apr 23, 2025 -
Nissan of Torrance responded
We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Until the next time we meet, take care!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Chris and the rest of the staff were very nice and
helpful. They finished servicing my vehicle within the day, and I was expecting it to be finished the next day!
helpful. They finished servicing my vehicle within the day, and I was expecting it to be finished the next day!
More
by CARR.AARON.92
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Apr 18, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello Aaron, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Nissan of Torrance. We look forward to your next visit! Take care!
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Torrance nissan service department is the best they do a
great job on your car job well done .My service advisor Chris is the Best
great job on your car job well done .My service advisor Chris is the Best
More
by RENEETYRELL
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Apr 17, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello Renee, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Nissan of Torrance! We truly appreciate your business and support. We can't wait to see you again, have a great day.
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
Being greeted at service could improve
Correct
paperwork given after payment, Not Another customers alignment
paperwork given after payment, Not Another customers alignment
More
by clmurphy17
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Apr 14, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Thank you for your sincere feedback. We will address these concerns with our team to ensure they are double checking their work. Thank you again for leaving us this response as it allows us the opportunity to improve.
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
The car was taken care of.
Average for a dealer if you need warranty work or less, otherwise go elsewhere as price$ are $$$$$
Average for a dealer if you need warranty work or less, otherwise go elsewhere as price$ are $$$$$
More
by POEI
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Jimmy Vasquez
Apr 11, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hi Poei, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not to the expectations we strive for. We understand that our prices are higher than those of a private mechanic; however, you are dealing with Nissan Certified Technicians amongst other perks that we offer vs. private mechanics. We respect your feedback and are happy to hear that your vehicle was taken care of.
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager
They lie to the customer and get you to buy the max care
and they don't fix your car don't by a car from them or the max care plan it's a no joke
and they don't fix your car don't by a car from them or the max care plan it's a no joke
More
by DIXONCATHY256
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Marcell Saavedra
, Capri Blas, Richard Burns, David Campos, Jimmy Vasquez
Apr 11, 2025 -
Nissan of Torrance responded
Hello Cathy, thank you for taking the time to provide your feedback; however, I must point out that your review is possibly based on your experience with CarMax and not with Nissan of Torrance. After further investigation, I found that your vehicle nor the extended warranty were purchased at our dealership, in fact this was your first time at our service facility. Based on the information I received from the Advisor who assisted you, you were referred to us by CarMax as they stated we would diagnose it for you, which we did. Unfortunately, the recommended 60K Transmission service was not completed therefore causing your extended warranty to decline the claim we submitted for your transmission. I would like to clarify that we have no control over the work your Extended warranty company will approve or decline, that is their decision. I was also informed that we loan you one of our rentals, and when you came back to return it you threw the keys at one of our Advisors, and we will not and do not tolerate that type of behavior. This review should have been written for the dealer who sold you the vehicle and extended warranty not for Nissan of Torrance as all we did was help. We ask that you please remove this review as the statements you made are false and if you'd like to further discuss we are open to doing so.
Kind Regards,
Elizabeth Reyes
Customer Relations Manager