Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Chris Mills.
Chris Mills
Chris  Mills at BMW of Silver Spring
Refer Me
not yet rated

Chris Mills

Inventory Manager

BMW of Silver Spring

3211 Automobile Boulevard
Silver Spring, MD 20904

Contact Me
Call
Email

3 Reviews of Chris Mills

May 31, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience"

- Satisfied

Max was perfect. The way a car buying experience should be. The brand sells itself. Max is knowledgeable and a guide for car buyers. Everyone in the process was genuine, insightful, professional and polite

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Bolgar, Max Moyer , Julia

Jun 03, 2019

BMW of Silver Spring responded

Congratulations on your new vehicle! We're happy to hear Max was able to provide you with a positive car buying experience. We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, BMW of Silver Spring

May 06, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"My experience"

- Valentine

Very courteous and helpful team work that worked with me, and helped me narrow the vehicle I wanted. They worked patiently and helped me in the whole process.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Allen Kim, Delphin Green, Alejandro Schubert

May 07, 2019

BMW of Silver Spring responded

Hi Valentine, thank you so much for your positive comments about BMW of Silver Spring! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

January 22, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Unprofessional and unresponsive"

- Sam

I recently purchased a vehicle from BMW Silver Spring to be delivered to me in North Carolina. It ended up being a nightmare, beginning to end. Lots of empty promises. As soon as we came to an agreement on price they lowered the online listed price of the same vehicle to get more nibbles before finalizing the sell with me. They made promises about being a dealership that can handle new vehicle deliveries, but once I signed the paperwork and the car was mine it still took them 5 days to get random bids for transporting the vehicle. The driver that finally delivered my car was not bonded, and carried my new BMW on the back on his trailer pulled by a pickup truck for 24 hours before finally making his way to my location. When I contacted the dealership with my concerns my calls were either not accepted, sent to a voicemail, or returned via text message rather than a phone call. From the time the dealership had my signed papers in hand the car could have been delivered to me 14 times before it actually made it to my house. It was the most unpleasant buying experience I have had in a very long time. The excuses I kept getting were, "That's not my area. Someone else will have to talk to you about that"....."We are at the mercy of (the driver, the notary service, the delivery department, etc)"....."I'm not sure what you want me to do about it." It was the most unprofessional and aggravating car purchase to date. I will not purchase, nor recommend BMW of Silver Spring to anyone, especially not Len Familant who was neglectful, rude, unresponsive and always had the excuse of being somewhere other than the dealership. Be a smart consumer. If you are going to buy from them, and especially if you plan to have your car transported to you, just know they will actually put your car out of a website to be bid on, and the lowest bidder will be delivering your car (hopefully) whenever they get around to it. The delivery driver that transported my vehicle does so as a side business (again, not bonded...his business is a DBA) and said the dealership paid $300 to have it delivered at his convenience. Do not believe the $1500 quote to have your car transported to you. The sales team at BMW of Silver Spring are going to care less about when and how you get your car once you sign the papers. They will be non-responsive, full of excuses, and unprofessional, not to mention before your deal is final they will try to sell the vehicle out from under you to someone who will give them just a few dollars more. I expected more from BMW. 'Highly disappointed' doesn't begin to cover it.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joanna McCarthy, Len Familant, Allen Kim, Steve Gluck

Feb 12, 2018

BMW of Silver Spring responded

Sam, Thank you for taking the time to review our dealership. We take this kind of feedback very seriously, and investigate all customer concerns. We have reviewed all the events and correspondence during your purchase as well as interviewing several employees involved. We are very familiar with out of state transactions and make every attempt to set realistic delivery expectations. According to our records, your vehicle was delivered to your home in North Carolina 3 days after your paperwork was dated. The company that delivered your vehicle was a licensed and insured transportation company. The driver did take an additional half day from the original estimate to deliver your vehicle due to daily driving limit regulations. We apologize for this, however there are sometimes delays due to unforeseen circumstances. Other than the slight delay in the delivery time, our records indicate there were no other concerns. We are sorry this purchase did not meet your expectations. Our General Manager, Steve Gluck, has tried to contact you several times but has not been able to reach you. He can be reached at 301-679-4375 or sgluck@mileone.com if you would like to discuss further.

1
1 - 3 of 3 results

Dealership Inventory (330 Vehicles)

used 2020 BMW 3-Series car, priced at $40,029

2020 BMW 3-Series

$40,029

used 2020 BMW 3-Series car, priced at $49,795

2020 BMW 3-Series

$49,795

used 2020 BMW 2-Series car, priced at $37,195

2020 BMW 2-Series

$37,195

used 2021 BMW X3 car, priced at $46,728

2021 BMW X3

$46,728

used 2021 BMW X3 car, priced at $41,488

2021 BMW X3

$41,488

used 2021 BMW X3 car, priced at $44,395

2021 BMW X3

$44,395