Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Dan Wendt
Dan Wendt at Kelly Honda
Refer Me

Dan Wendt

Pre-Owned Manager

Kelly Honda

540 Lynnway
Lynn, MA 01905

Contact Me
4.3
22 Reviews

Dealership Experience

5 yrs

4.3

22 Reviews

Write a Review

22 Reviews of Dan Wendt

September 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I just bought a Honda Pilot about month ago. I have to say the sale man and the service was very good. More

by JEN
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 27, 2021

JEN responded

Justin also was very nice to us. He sold us the Honda Pilot.

Sep 27, 2021

Kelly Honda responded

Congratulations on your Honda Pilot, Jen! We're happy to know that you had a great time working with Dan and that he took excellent care of you! If there is anything else we can do for you, please feel free to reach out!

June 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Dan Wendt is a great salesman. He is an asset to your dealership. He has a great personality and is very knowledgeable. It was a great experience doing business with him. More

by Halaskids2
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 23, 2021

Kelly Honda responded

On behalf of Dan, thank you! We are happy to know that you had such a great experience and that Dan made sure you were well taken care of! Your feedback really means a lot to us - thank you!

June 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Great customer service and easy buying experience !!! Highly recommended. Dan was very helpful! More

by Ngpaintingservices
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jose Perez

Jun 23, 2021

Kelly Honda responded

Thank you! We are happy to know that both Dan and Jose were so helpful and made sure you had an easy and pleasant experience! We really appreciate your recommendation!

June 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Dan Wendt provides great service to his customers. He will go out of his way to make sure everyone is satisfied, any issues are fully resolved, and makes the process pleasant and fair. More

by Mjemmanuel
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 23, 2021

Kelly Honda responded

That means a lot to us! We are pleased to know that you had the opportunity to work with Dan and that he made sure you had an excellent experience! We will be sure to pass this along!

June 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Dan was awesome. Can’t recommend him enough. Quick, easy, and stress free transaction. The best deals are when both sides feel good. And I am certain that happened here. I will definitely return to Ke More

by tetna33
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 23, 2021

Kelly Honda responded

On behalf of Dan, thank you! It is great to know that you had such a pleasant experience and that Dan made sure you were well taken care of. We really appreciate your recommendation!

February 01, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent Always a pleasure. Jonathan is very professional and helpful. The entire staff is awesome. I have currently 3 vehicles we bought at Lynn Honda. Thank u. LP Also the service department More

by lennypolacco
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Julie Febonio , Brian Heney , Ryn Benson , Jonathan Lopez

Feb 02, 2021

Kelly Honda responded

Thank you, Lenny! We are happy to know that you had a great experience and that Jonathan took excellent care of you! We certainly appreciate your loyalty and are glad that everyone including Jonathan have been so helpful and friendly.

January 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Joe gerbino is very nice and helpful person at Kelly Honda. When ever I went there he always try to help me out as much as he can. More

by nadeemramay175
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 15, 2021

Kelly Honda responded

That is very kind of you to say! We are happy to know that Joe has always taken such great care of you and has been more than helpful. We really appreciate you taking the time to share your experience with us! We will be sure to pass this along to Joe!

July 10, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"We don't negotiate" Went in and took a look at a car. Liked what we saw. Started negotiating and was met with the priceless quote "we don't negotiate our prices. More

by Joe
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Sal Castro

June 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Stay away!!!! They do not honor their trade in quotes. I spoke with one of their sales people Amy and she quoted me $6k-$8k for my trade. Then when I spoke with her manager Dan, he told me they will only gi More

by Epaul
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Amy Grigoryan

Jul 01, 2020

Epaul responded

Again, this is incorrect. When Dan called, he attempted to reprimand for giving him a bad review. He wouldn’t allow me to speak and continued to talk over me. I then instructed Dan that if he did not want to have a conversation, please do not call me. Let’s make sure we give the public facts only please.

Jul 01, 2020

Kelly Honda responded

Hello Emmanuel, We are sorry you feel this way. We've been very transparent and communicative both with you and internally at our dealership since you reached out to our team about your potential vehicles for trade. Dan at our dealership reached out to you after your conversations with Amy to see what he could do for you and your situation, not because of the negative reviews you left on DealerRater and Yelp. We are more than happy to provide you with an accurate appraisal for both of the vehicles you would like to trade-in but as Amy mentioned, you would need to have your vehicle(s) towed or brought to our dealership for appraisals before we agree to a trade-in value for either of your vehicles. It would be irresponsible of any dealership to provide you with an agreed-upon value for your trade-in vehicles without a full in-person appraisal process. We apologize for any inconvenience this may cause. If you wish to have your vehicles appraised in-person by our dealership, please let us know and we would be happy to help you with your vehicles. Otherwise, we wish you the best Emmanuel. Thank you.

Jul 01, 2020

Epaul responded

That is incorrect. I sent photos and explained any all issues with the vehicles before Amy gave me any quotes. Ultimately, if Amy wasn’t allowed to give quotes(according to Dan, her manager) she shouldn’t have. There’s a major lack of communication at that dealership and they can’t seem to get their act together. Also, according to this review website, no one from this dealership should call me after a review. Dan, the manager, called me right after I submitted the original review. This is another example of the unprofessionalism at this dealership. Again, STAY AWAY!!!

Jul 01, 2020

Kelly Honda responded

Hello Emmanuel, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you did not have a great experience with our Kelly Honda dealership. It is our understanding that you reached out to our dealership in an effort to receive a trade-in appraisal for your vehicle with a non-working motor. Our representative Amy provided you with the Kelley Blue Book (KBB) value for your vehicle trade-in and notified you it was subject to a full appraisal in-person. Our Pre-Owned Manager followed up with you shortly after your conversation with Amy to let you know what the approximate value of your vehicle was in the condition you described and you were unhappy with the approximate value. Due to the non-working motor, we were unable to provide you with the trade-in value that you were looking for. Please understand that were are unable to provide you with more information about your vehicle trade-in without an in-person evaluation. Thank you, Emmanuel.

January 24, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Ryn Benson was my sales representative and he was amazing. Everyone made me feel welcome and understood my wants and needs. I will always go back there! More

by Cpiet8
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy McComb , Ryn Benson

Jan 30, 2020

Kelly Honda responded

We are pleased to hear that about Ryn! It is great to know how amazing he was and that he made you feel so welcome. Thank you, Cpiet8, for taking the time to share your feedback with us!

1
1 - 10 of 22 results

Dealership Inventory (137 Vehicles)

used 2019 Honda CR-V car, priced at $29,999
2019 Honda CR-V
used
Crystal Black Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2019 Honda Civic car, priced at $25,999
2019 Honda Civic
used
Crystal Black Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2020 Honda Accord car, priced at $33,999
2020 Honda Accord
used
San Marino Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Honda Accord car, priced at $32,699
2020 Honda Accord
used
Platinum White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2019 Honda Accord car, priced at $35,999
2019 Honda Accord
used
Platinum White Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 Honda Civic car, priced at $25,999
2021 Honda Civic
used
Rallye Red exterior
CVT
Front-wheel Drive