About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Duane Beyer.
Duane Beyer
Duane Beyer, Service Advisor, Rudy Luther Toyota
4.9

Duane Beyer

Service Advisor

Rudy Luther Toyota

8805 Wayzata Boulevard
Golden Valley, MN 55426

Contact Me
Call
Email

56 Reviews of Duane Beyer

September 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"New car lease"

- baubie

I have been with Rudy Luther Toyota for 19 years and have only had my car serviced there, so when it was time for a new vehicle, there was no other choice but Rudy Luther Toyota. My sales experience with Mike Gallob was excellent. I was very anxious about having a new vehicle, learning how to operate it.,etc. Mike answered all my questions and made me feel comfortable with my decision.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Great!! Thanks for the 5-star rating, and for sharing your excellent experiences with our staff. Each of them are such a huge asset to our team and we're glad you agree. :) Have a great weekend!

September 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Good service"

- Carchick

Had oil changed on my car yesterday. Last night noticed that there was a plastic piece laying on floor on passenger front. Good thing my husband knows about cars as it was the cover for the cabin air filter. He had to take the glove box apart to reinstall it. I know that they did check my cabin air filter as part of the service done. Just wish they would have put the cover back on.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thank you for the honest feedback. I'll make sure this gets back to our management staff in service to ensure this does not happen again. Thank you for bringing it to our attention and we hope to see you again for your next visit!

September 19, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"A few problems"

- vince

My rating of the employees that I have come in contact with would be in the 4 to 5 Star range. They all seem to be trying their best to please the customer. My problem is with the excessive use of notification and so called communications with the customer. For this last service appointment I was notified three times reminding me of my upcoming appointment, by e-mail, by mail, and by phone. A waste of my time, your companies money[cost of doing business] which eventually reflects on my costs. And every time I come in a survey to complete to show that I am happy. I have been a customer with Toyota since 1985. If I wasn't happy I would quit buying Toyotas and let you know.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thank you for the honest feedback, Vince. We greatly appreciate your business and will forward your review to management for further review. We hope to see you again for your next visit. :)

September 12, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Air Conditioner - Routine Service"

- Jon the K

Both Kong Yang and Duane Beyer stepped up and took care of an air quality problem I had with my air conditioning system. Kudos to both of them for service beyond what was expected. Thanks again!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kong Yang

Sep 14, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thanks, Jon! We appreciate your business. :)

September 07, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent "

- Jbegin0820

my service advisor was very professional and polite and the service was corrected in a very timely manner. The total cost was slightly less than i was quoted which was an added bonus.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thanks for the review! Have a great day. :)

August 23, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent service!"

- Rav2004

I have a 14 yr old Toyota and always feel I get the same level of service as someone with a much newer and more expensive model. Everyone was very patient and thoroughly investigated an issue that was difficult to re-create and diagnose. I never feel like they "fix" something just to make more money. I have been going there for over 20years.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kiland Lindberg, Eric Hagen

Aug 23, 2018

Rudy Luther Toyota responded

We love servicing your vehicle and appreciate your business. Thank you so much!

August 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Service sucks!"

- Nandana

I have bought 4 Toyota vehicles from this dealer. However, after many bad service experiences, I have finally decided to say good bye to this dealership. Many service people have an air of arrogance and they seem to think their customers are uneducated, ignorant beings. They don't like questions, specially if you challenge or ask them to logically explain their judgment. Here are some of my experiences: 1. I took my Toyota Sienna van that I previously owned with a problem in the GPS unit. It would not connect via blue tooth to my phone. The service guy first said, "something wrong with your phone." I explained that I tried other phones but they didn't work either. He said, "well then other phones must not having blue tooth capability." That was hilarious. Finally, at my insistence, they tried one of their phones and admitted it was defective. Fortunately, I had an extended warranty that covered the unit replacement. 2. The same van had a heating problem. The heater started working after I drive about 18 miles (to work). When I explained this to the service guy, he said, "Well you don't expect me to drive your car for 18 miles, do you?" I leave it to you to decide what I should call such a person. They kept the car for a while, never diagnosed the problem. Soon afterward, I did sell the van. 3. My 2016 Toyota Higlander had a break problem (vibrating during braking) due to defective rotors. It was terrible when I was going down hill. The vehicle was still under warranty (25,000 miles) and the service person said, OK we will machine the rotors and put them back. I requested that the vehicle being such a new one, they should consider replacing the rotors because it is likely the rotors have some kind of a problem. I didn't want to spend for replacing them again after 36,000-mile warranty. He cut me off, just said, "Don't worry there won't be any problems." 4. However, I must say if you go for a service, they are really nice. If you go to them with a repair, good luck. I have had wonderful experiences with the sales staff. Anyway, I have decided never to go there again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Terry Johnson, John Delander

Aug 21, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thank you for your feedback. I apologize for your experiences, we would like to speak with you – please email us at info@rudyluthertoyota.com with the best contact number to reach you at.

August 01, 2018

Dealership Rating

"Happy customer"

- bruce60

Friendly greeting when I arrived. Energetic and efficient personnel. Knowledgable answers to questions I had. Excellent shuttle drivers. Beautiful detailing job. Reasonable charges. Thank you

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: I don't reall any of the names

Aug 02, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Hi Bruce! Thanks so much for the great review. We appreciate you choosing us, and look forward to seeing you again.

July 29, 2018

Dealership Rating

"Quick and Professional"

- MN Laker

I showed up for my appointed time and was met at the door as I got out. The shuttle wait was a bit long, but that's because of the time of day I got there -- it was a comfortable wait with the snacks and fruit. Polite, quick shuttle downtown. Pick-up was a breeze. I was out of there within a few minutes of when I got back to the dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dave (or Dan?) -- the shuttle driver

Jul 30, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Thanks for taking the time to review us. We appreciate you!

July 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"factory reacalls"

- deborahae

Everyone was helpful and quick and pleasant. it was good to get those recalls taken care of. I don't like it when the seat is moved and not returned to where it was. I still cant get it back to the right place. Other than that it was a good experience, especially the free car wash.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 27, 2018

Rudy Luther Toyota responded

Hello! Thank you for your feedback, I will pass it on to the service managers. We're so glad you have a good experience otherwise, and we look forward to seeing you again! Have a great weekend.

1
...
1 - 10 of 56 results

Dealership Inventory (763 Vehicles)

2018 Toyota Camry

$36,569

2018 Toyota Camry

$37,777

2018 Toyota Camry

$27,487

2018 Toyota Rav4

$30,091

2018 Toyota Tacoma

$24,480

2018 Toyota Prius

$22,549

2018 Toyota 4Runner

$45,028

2018 Toyota Rav4

$30,001