ELIZABETH SKIPPER
ELIZABETH SKIPPER at Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile

ELIZABETH SKIPPER

SERVICE WRITER

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile

1150 Schillinger Rd S
Mobile, AL 36695

Contact Me
4.5
19 Reviews
4.5

19 Reviews

Write a Review

19 Reviews of ELIZABETH SKIPPER

November 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Averie was very professional and friendly. She was very helpful with the sale and more important, after sale. I really enjoyed working with this fine, young woman. More

by lagmtg
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: AVERIE TAYLOR

Nov 01, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

We're happy Averie's welcoming approach and support, both during and after your Toyota Grand Highlander purchase, made working with her so enjoyable. Thank you for the five-star rating!

October 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great friendly service people. Very knowledgeable. Excellent experience from start to finish. They always come through. More

by pjlpharmd99
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 27, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Knowing you can count on our service team means a lot to us. We're pleased the service on your Jeep Wrangler Unlimited was a positive experience from beginning to end.

October 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional. Great communication. Kept me informed of problem and got my vechicle back in a timely manner More

by lovemeanas
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 20, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Your praise for our professionalism and clear communication reflects our dedication to keeping customers informed. Knowing you received your Jeep Gladiator promptly and felt well informed means a lot to our service team.

October 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It went as I expected, the cost of a new tire was more than I expected. When I was younger I could get a whole set of tires for that price. More

by manionkw
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 07, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

It's great to hear that we were able to help you. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile!

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They got me in and out quickly. I wish they had free car wash with service. More

by Mposey73
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: SAMANTHA TUBERVILLE

Oct 03, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Our service team is pleased we could get you in and out quickly for the service on your Jeep Grand Cherokee L. Knowing you’d like a complimentary car wash with your service means a lot to our team.

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible diag and service. Multiple visits and everyone was terrible. I will be finding another dealer and service center More

by ttorreyhudson
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: COREY WILLARD, RON REED

Oct 08, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

September 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Work was completed on time as promised and they completed a recall while it was there so I wouldn't have to come back. More

by mdunnjr
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 29, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Completing service on your Ram 1500 on time and handling the recall in one visit reflects our commitment to efficiency. Hearing that this worked so well for you and earned a five-star rating means a lot to us.

September 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Elizabeth is the best service advisor I have worked with on top of everything front to back also pleasant and always keeps in informed. Thanks Lizzy keep up the great work. More

by gking4
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 22, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Your praise for Elizabeth’s attentive and communicative approach really highlights how she keeps you informed throughout service. We’re glad the service on your Genesis GV80 went smoothly from start to finish, and hearing it was such a pleasant experience means a lot to our service department.

September 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent experience i would definitely refer family and friends to this dealership. We're very satisfied with our purchase More

by deg0179
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: RON REED , Jonathan Russell

Sep 19, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Thanks for the five-star rating. We’re delighted you had an excellent experience, would recommend us, and are satisfied with the service on your Jeep Wrangler.

September 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

First two visits were great I've left three messages for the service department, call me back and have yet to receive a call. I've got an air mass sensor that's cracked, and I've got a leak somewhere pink f More

by angizbiz
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 28, 2026

Ross Downing Chrysler Dodge Ram of Mobile responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

1

Dealership Inventory (242 Vehicles)

new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $44,795
2026 Jeep Wrangler
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Jeep Grand Cherokee car, priced at $57,368
2027 Jeep Grand Cherokee
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $46,783
2026 Ram 1500
new
Granite Crystal Metallic Clearcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2027 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $40,171
2027 Jeep Grand Cherokee L
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2022 Ford F-150 car, priced at $48,272
2022 Ford F-150
used
White Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Jeep Gladiator car, priced at $40,795
2024 Jeep Gladiator
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive