Gary Thomas
Gary Thomas at Walser Polar Mazda

Gary Thomas

Walser Polar Mazda

4095 Hwy 61 N
White Bear Lake, MN 55110

Contact Me
not yet
rated
4 Reviews
not yet
rated

4 Reviews

Write a Review

4 Reviews of Gary Thomas

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Professional honest listened to my needs loved the sales person not pushy at all listening to what I was looking for More

by bjohnson55075
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bret Juedes

Sep 23, 2026

Walser Polar Mazda responded

Hearing that our team was professional and honest and took time to understand your needs is rewarding. We’re pleased you enjoyed a no-pressure purchase of your new Mazda CX-30. Walser Polar Mazda Team

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Unprofessional, untrain. And rudest dealership. Refuse to knowledge issue and reufuse to take accountabilit and doesn't care about customers concern. More

by CHANJNAI14
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2026

Walser Polar Mazda responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Walser Polar Mazda Team

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Unprofessional, untrain. And rudest dealership. Refuse to knowledge issue and reufuse to take accountabilit and doesn't care about customers concern. More

by CHANJNAI14
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2026

Walser Polar Mazda responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Walser Polar Mazda Team

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Unprofessional, untrain. And rudest dealership. Refuse to knowledge issue and reufuse to take accountabilit and doesn't care about customers concern. More

by CHANJNAI14
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2026

Walser Polar Mazda responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Walser Polar Mazda Team

Dealership Inventory (402 Vehicles)

used 2025 Lincoln Corsair car, priced at $39,348
2025 Lincoln Corsair
used
Asher Gray Metallic CC exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $32,335
2026 Mazda CX-5
new
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $38,582
2026 Mazda CX-5
new
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $32,625
2026 Mazda CX-5
new
Soul Red Crystal Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Mazda CX-50 car, priced at $32,149
2026 Mazda CX-50
used
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-90 car, priced at $54,584
2026 Mazda CX-90
new
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive