Gerald Seaborn
Gerald Seaborn at Med Center Mazda

Gerald Seaborn | Page 3

Service Advisor

Med Center Mazda

80 Drivers Mart Way
Pelham, AL 35124

Contact Me
4.7
82 Reviews
4.7

82 Reviews

Write a Review

82 Reviews of Gerald Seaborn

November 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had a few issues but they went above and beyond to fix them. Also it's a really nice and clean dealership. More

by chevygarrett803
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

November 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Mon and Wed could not get anyone to answer phonesssss. Then, dropped car off early, 12:30 for 2:00 appt. received NO communication on progress. Finally called body shop someone transferred me at 4:15 sayi More

by jkay2004
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

Nov 26, 2025

Med Center Mazda responded

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the difficulty you had reaching us and for the lack of communication about your vehicle’s status. Dropping your car off early should never result in being left without updates, and we understand how frustrating that must have been. We’re addressing this with our team to ensure you receive timely updates and consistent support. Please reach out to us directly at tstratton@medcentermazda.com, so we can make this right and restore your confidence in our service.

November 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everything went well. Mr. Seaborn was very straightforward and honest with what the process was and what would happen. Everything got completed faster than expected. More

by jaquanreid
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

November 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly, fast, convenient and through Everyone is friendly and they make sure i received a detail description of my service More

by joycelynwilliams08
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

November 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great service. Diagnosed and took care of issue without charge even though it was just past the 3 year window More

by hdoppalapudi9
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

November 12, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Work was completed in timely manner, staff very courteous and waiting area clean with refreshments. More

by Lek
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James Hobbs, Shelina Reeves, Cindy Steinberg , Todd Stratton

November 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was very impressed with the Liam Hagedorns' video inspection of my 2019 Mazda Miata! Very thorough and very informative. More

by STEVEJBERRY1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James Hobbs, Shelina Reeves, Cindy Steinberg , Todd Stratton

November 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome experience and excellent service! Would choose Med Center Mazda again for a future purchase and service! More

by Bradley W
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

November 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

This was my first time coming to Med Center Mazda. The staff was great. Gerald kept me updated on my car. The cashier was even kind enough to put me in a loaner car. Bottom line…my experience was gre More

by powell.tp
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

November 06, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

My car is making a grinding noise that it was not making before I brought my car in. I called this morning to let y'all know and left a message and nobody had called back More

by Michael@280signs.com
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gerald Seaborn

Nov 18, 2025

Med Center Mazda responded

Michael, Thank you for letting us know. We’re very sorry to hear that you’re experiencing a new noise after your recent visit, as that’s certainly not the experience we want for our customers. We also apologize that your call wasn’t returned promptly. Please contact our Service Department directly at tstratton@medcentermazda.com, so we can get your vehicle back in as soon as possible and address the concern right away. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

3
...

Dealership Inventory (231 Vehicles)

used 2025 Mazda CX-50 car, priced at $25,889
2025 Mazda CX-50
used
Soul Red Crystal Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Mazda CX-30 car, priced at $31,489
2026 Mazda CX-30
used
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $33,676
2026 Mazda CX-5
new
Machine Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $35,788
2026 Mazda CX-5
new
Jet Black Mica exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Toyota Land Cruiser car, priced at $67,889
2026 Toyota Land Cruiser
used
Heritage Blue/Gray Scape Roof exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Mazda CX-5 car, priced at $39,405
2026 Mazda CX-5
new
Machine Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive