JACK PENA
JACK PENA at Hyundai of 110

JACK PENA | Page 3

Product Specialist

Hyundai of 110

2100 Broadhollow Rd.
Farmingdale, NY 11735

Contact Me
4.3
38 Reviews
4.3

38 Reviews

Write a Review

38 Reviews of JACK PENA

November 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I asked several times for a breakdown of the number they put on the paper. Why aren’t the taxes listed? Well you know the price of the car so if you calculate you can see this final number is the tax added. More

by michelebarcia
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

October 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Our interaction with the sales associate was very nice. Jack Pena was easy to work with very accommodating and a pleasure. I would recommend him to anyone interested in buying a Hyundai. More

by SPAGIRL2
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jack our salesman was terrific! Went over all options in car! Employees accompanying while we waited through whole process. More

by jeansev
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership is nice, our experience with Jack was less than stellar. He did not review the vehicle details, did not set up bluelink services, brought multiple options we weren’t happy with, and insisted o More

by jtrgorman
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was happy that I got the new Tucson suv. I really love the way it drives and everything about this suv More

by tmgolee4
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: BAILEY FEILER

October 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone that we dealt with was great! Jack and Gerard helped make this an enjoyable experience all around! More

by jessicawyman
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They were all extremely helpful with the whole process,the showroom is nice and clean,our salesman Jack was the best at helping us get the carI wanted at the price I wanted More

by MJK194
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 08, 2025

Hyundai of 110 responded

Thank you for the great review! We're so glad to hear that Jack and our team made your experience an enjoyable one. and helped you find the perfect vehicle at the right price. We truly appreciate your kind words! - Your Friends at Hyundai of 110

October 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jack Nobir Addie were all extremely wonderiful and so helpful patient and understanding! I can’t thank you all enough for your kindness More

by LYNNRILED
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: SABOOR ARIF

Oct 03, 2025

Hyundai of 110 responded

Thank you so much for sharing your awesome review!! We wish you many safe and happy miles! We look forward to seeing you again soon for service!! Welcome to the Hyundai Family! Best Wises, Your Friends at Hyundai of 110

October 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I’m impressed with the dealership. Everybody’s been very, very helpful. No pressure from the sales & service groups. I highly recommend 110 Hyundai! And love my Tucson! More

by jpagillo
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: BAILEY FEILER

Oct 03, 2025

Hyundai of 110 responded

We are Thrilled to hear how much you are enjoying your Tucson and that our team made the process easy and pressure free! Thank you for recommending us! We look forward to seeing you again at Hyundai of 110 Best Regards, Your Friends at Hyundai of 110

September 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible dealership. My car has the extended warranty for white peeling. They are not organized at all.. I got photos taken of where its peeling then a month went by and More

by EMILY.N.FORTE24
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 08, 2025

Hyundai of 110 responded

Thank you for taking the time to share your feedback, as it allows us to work on what we need to work on. If you have any other questons or concerns, Please reach out to our management here. 631-366-7500 - Your Friends at Hyundai of 110

Dealership Inventory (219 Vehicles)

new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $52,900
2027 Hyundai Santa Fe
new
Serenity White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Acura Integra car, priced at $30,170
2024 Acura Integra
used
Apex Blue Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $36,010
2026 Hyundai Tucson
new
Phantom Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade Hybrid car, priced at $49,355
2026 Hyundai Palisade Hybrid
new
Creamy White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Mercedes-Benz C-Class car, priced at $23,170
2021 Mercedes-Benz C-Class
used
Gy exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $42,890
2027 Hyundai Santa Fe
new
Serenity White exterior
Automatic
All-wheel Drive