Jason Bolen
Jason Bolen at Oxmoor Ford

Jason Bolen | Page 2

Service Director

Oxmoor Ford

100 Oxmoor Ln
Louisville, KY 40222

Contact Me
4.5
193 Reviews
4.5

193 Reviews

Write a Review

193 Reviews of Jason Bolen

October 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Prompt, friendly The service was prompt, friendly and courteous. I will recommend Oxmoor to others. More

by Matthew98
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Bolen

Oct 12, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the great review! We're glad our team provided prompt, friendly, and courteous service. We truly appreciate your recommendation and your business!

October 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly greeting when I arrived and was updated during the service. Pricing was fair and service was completed ahead if schedule. More

by davidbhaupt
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 06, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the great review! We're glad you received friendly service, helpful updates, and had everything completed ahead of schedule. We truly appreciate your business!

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service mgr Brandon Bond has patiently spent a lot of time with me on a complex issue. He is truly excellent!!! Service Advisor Brandon Bond also has consistently been very good about my 2022 F-150. More

by TNH1115
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 02, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the wonderful review! We're glad Brandon has consistently provided patient, attentive service and taken great care of you and your F-150. We truly appreciate your continued trust and look forward to helping you with your new 2026 F-150!

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Timely. Friendly. Knowledgeable. Respectful. Professional. I will continue to come back to Oxmoor Ford for future services! More

by TinaRN
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 06, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the wonderful review! We're glad our Oxmoor Ford team provided timely, friendly, and professional service. We truly appreciate your continued trust and look forward to seeing you again!

September 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

originally brought my vehicle in evening of 9/16 and requested a service check, a battery check and replaced if needed, a tire rotation and for 5 different recalls to be addressed. When I came to pick u More

by l.e.thielmeier2020
Service Price Transparency
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Daron

Oct 10, 2026

Oxmoor Ford responded

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with the communication, incomplete services, and interactions during your visits. We take your concerns seriously and appreciate you bringing them to our attention. Please reach out to me directly so we can look into this further. Gabrielle Robertson Marketing & Social Spokesperson grobertson@oxmoorautogroup.com

September 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

10 I appreciate how you Thank you for taking care of me. Jason and his team are very good people. Communication and support was so important. I will definitely spread the word More

by Lualinmiranda
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Bolen

Sep 30, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the wonderful review! We're glad Jason and his team took great care of you and provided excellent communication and support. We truly appreciate your recommendation and your business!

September 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service. Fast, friendly and thorough. Loved the video provided showing what was looked at and the status of each item checked. More

by mande503
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeff

Sep 30, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the great review! We're glad you enjoyed the fast, friendly service and found the inspection video helpful. We truly appreciate your business!

September 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My advisor was really nice and professional and went out of his way to help us! More

by valarie.adkins
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 28, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the great review! We're glad your advisor went above and beyond to provide friendly and professional service. We truly appreciate your business!

September 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I received absolute exceptional service with Dontae! The whole experience was wonderful from the time I arrived to when I picked my vehicle up. More

by Kerri H.
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dontae was wonderful to work with. Excellent customer service.

Sep 28, 2026

Oxmoor Ford responded

Thank you for the wonderful review, Kerri! We're glad Dontae provided exceptional service and made your entire experience a great one from start to finish. We truly appreciate your business!

September 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Simple oil change took 2. 5 hours with an appointment! Ridiculous, especially considering they said it would only be an hour max when I checked in. More

by scottandali.baker
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Daron

Sep 28, 2026

Oxmoor Ford responded

We apologize for the extended wait and for not meeting the time estimate provided at check-in. We understand your frustration, especially since you had an appointment. We appreciate your feedback and will share your concerns with our service team.

2
...

Dealership Inventory (459 Vehicles)

new 2026 Ford Ranger car, priced at $41,545
2026 Ford Ranger
new
Carbonized Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Ford F-150 car, priced at $44,193
2023 Ford F-150
used
Atlas Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2014 Subaru XV Crosstrek car, priced at $8,679
2014 Subaru XV Crosstrek
used
Dark Gray Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2018 Ford Edge car, priced at $15,796
2018 Ford Edge
used
White Platinum Tri-Coat Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Lexus NX 300h car, priced at $28,495
2019 Lexus NX 300h
used
Matador Red Mica exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2022 Jeep Gladiator car, priced at $37,679
2022 Jeep Gladiator
used
Sting Gray Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive