Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Josh Brown
Josh  Brown  at Ford Lincoln of Cookeville
Refer Me

Josh Brown

Sales Consultant

Ford Lincoln of Cookeville

1600 Interstate Drive
Cookeville, TN 38501

Contact Me
4.8
18 Reviews

Dealership Experience

3 yrs, 5 mos

Industry Experience

3 yrs, 5 mos

Languages Spoken

English English

4.8

18 Reviews

Write a Review

18 Reviews of Josh Brown

March 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Best buying experience we have ever had. Kyle was..."

- randyjmcfalls

Best buying experience we have ever had. Kyle was professional, courteous and communicated well. His assessment of the vehicle we were purchasing was accurate and without any surprises. The management staff was easy to work with and genuinely appreciated our business. Looking forward to working with these folks again. Randy and Jerrie McFalls

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 14, 2021

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you, McFalls family! Welcome to the FLOC crew, and we hope you are loving your new ride!

November 21, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"The absolute best dealership around! Wouldn’t recommend..."

- shelby.mull

The absolute best dealership around! Wouldn’t recommend anyone to go anywhere else. Lyle was completely top notch, and a all around great guy! Amazing.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lyle "The Canadian" Heisz

Dec 18, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you so much for taking the time to share your review with us! We are pleased to hear Lyle took great care of you during your visit with us. Please let us know if there is anything else we can do for you in the near future!

October 05, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"We live in Indiana and found the truck on line. We wasn't..."

- Greta & Julie

We live in Indiana and found the truck on line. We wasn't sure we wanted to make a 3 1/2 hour drive to take a chance on a dealer we knew nothing about. I communicated with Kyle through the internet/text and he was helpful, answered questions and gave me Josh Brown's name for any other concerns. We set up a time to meet with Josh and he was so nice and helpful. I have never visited a dealership like this one. Everyone was so nice and friendly that we met. You immediately felt welcome and like you were family from the ladies at the front desk, Josh, KP and Ethan. We all shared stories and talked like were at a reunion! We would drive 3 1/2 hours again if we needed another vehicle We love our truck by the way! I highly recommend Josh and this entire staff.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ethan Deloach

Oct 19, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you so much for the kind words! We really appreciate you driving down from Indiana and giving us the chance to help you get set up in your new truck! We hope you are loving it and we are always here for you if there is anything else you may need help with. Welcome to the #FLOCFamily Greta & Julie!

August 12, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a good experience, Josh was very helpful. Look..."

- Jphillips

Had a good experience, Josh was very helpful. Look forward to more purchases. I like my truck, thanks thanks thanks thanks thanks thanks thanks thanks

Read More
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 14, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thanks for all the thanks! Glad to hear Josh took great care of you and hope you are loving the new truck. Let us know if there is anything else we can do for you.

June 19, 2020

Dealership Rating

"Fast Friendly Service"

- larry.funderburk

The young man who welcomed me and arranged my service was very well mannered and polite! I will definitely return to this dealership for service. Thanks

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 26, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Larry, thank you very much for leaving us your review. We appreciate you choosing to service your vehicle with us at FLOC. Please let us know if there is anything else our team can do for you before your next visit.

March 25, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Caught me off guard, came back with a price I couldn’t..."

- Syjy66

Caught me off guard, came back with a price I couldn’t negotiate with 1st time! Great staff, had a young ,but very professional salesman

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Will Ray , Sales mgr Lynn

Mar 25, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you for taking the time to share your experience with us! We really appreciate you choosing to come see us at FLOC. Good to hear that Josh & Will took excellent care of you during your purchase. Please feel free to reach out anytime if we can do anything for you.

February 22, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

" t was great"

- relgrandy all ford

it was great every one was wonderful love my ford focus awesome josh was so helpful and nicethey all nice and will work with you I highly recomed them

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lyle "The Canadian" Heisz

Feb 24, 2020

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thanks for your review! Glad to hear Josh took great care of you during your visit and hope you are loving the new Focus. Let us know if there is any way we can be of assistance to you in the near future.

September 21, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Best salesman ever"

- Klieger

Josh Brown was thorough knowledgeable and enormously patient in helping us choose our vehicle. His kindness in reaching out to us for several months kept us interested and wanting to buy.

Read More
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 23, 2019

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you for your review! Josh is one of our favorites on staff. Always is there for his customers and make sure they have all information they need to make an educated buying decision. Thanks again for choosing us at FLOC, let us know if there is anything else we can do for you in the near future.

August 09, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"No repeat"

- Disappointed2019

Bought used vehicle from pleasant young fellow. Paid 9K and happy with experience. Saw on net they had traded for newer vehicle like mine with less miles. I had vehicle for ninety days and trouble free. Their offer was 4K trade in for mine and said transmission was bad. Learned two things from this. They are basically interested in one shot business and they knew they sold me an auto with bad transmission. Trans fine and when I trade it will be in Knoxville.

Read More
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

May 16, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience "

- Dagwood

Josh Brown was a great help in our decision to purchase a new 2019 Escape. He listened to our requests about a vehicle. He then provided us with vehicles to evaluate. No high pressure to purchase. Allowed us time to decide.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 17, 2019

Ford Lincoln of Cookeville responded

Thank you for your review. We are pleased to hear Josh made your car buying experience with us a great one. Please let us know if there is anything else our team can do for you in the future.

1
1 - 10 of 18 results

Dealership Inventory (111 Vehicles)

used 2013 Toyota Tacoma car, priced at $30,981
2013 Toyota Tacoma
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 Ford F-150 car, priced at $52,581
2019 Ford F-150
used
Magnetic Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Ford F-150 car, priced at $60,581
2018 Ford F-150
used
Oxford White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2013 Chevrolet Tahoe car, priced at $18,981
2013 Chevrolet Tahoe
used
Summit White exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2021 Ford F-150 car
2021 Ford F-150
new
Race Red exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Ford Expedition car, priced at $57,981
2018 Ford Expedition
used
Shadow Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive