Kamarie Jones
Kamarie Jones at Schaumburg Kia
Refer Me

Kamarie Jones

Sales and Leasing Consultant

Schaumburg Kia

1100 E Golf Rd
Schaumburg, IL 60173

Contact Me
4.3
100 Reviews

Hometown: Chicago How Long Employed at Schaumburg Kia: Feb, 16 2019 How Long in Car Business: 2 Years Hobbies: Traveling Favorite Vehicle: Lamborghini Urus Favorite Food: Pad Thai Favorite Song: Another One Bites the Dust - Queen Favorite Movie: The Lorax Favorite Vacation Spot: Los Angeles, CA Mission Statements: If a tree fell and no one was around, would it make a sound?

Dealership Experience

3 yrs, 9 mos

Industry Experience

3 yrs, 9 mos

Languages Spoken

English English

4.3

100 Reviews

Write a Review

100 Reviews of Kamarie Jones

August 31, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great people and very helpful. Will recommend to others 15 words is a lot to ask More

by RRERC4
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 31, 2022

Schaumburg Kia responded

We are grateful for your positive feedback, thanks so much for choosing Bob Rohrman Schaumburg Kia!

August 16, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent customer service, very friendly! I found a nice car for a reasonable price without and haggling. More

by Mary
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ricky Perez

Aug 16, 2022

Schaumburg Kia responded

We appreciate your business and your review! Thanks from the Bob Rohrman Schaumburg Kia Team, Mary. Safe driving in your new car!

August 14, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I appreciated the helpfulness of the staff and the lack of "high pressured" sales that many other dealerships strive on. I knew what I wanted going in and Kamarie helped make that happen. More

by ASTARANDSON
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 15, 2022

Schaumburg Kia responded

We are very happy to hear that Kamarie and our team provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

July 28, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Jim was good at communicating with me throughout my 10 month waiting period of recording the vehicle. When it was time to purchase the vehicle, Bob Rohrman made it quick and easy to get my vehicle. More

by MM.HUMBERT
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 28, 2022

Schaumburg Kia responded

We're thrilled Jim made your entire purchase experience a success! From everyone at Bob Rohrman Schaumburg Kia, enjoy your new ride!

July 26, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great service, answered all my questions. I liked that they texted me and kept me in the loop. More

by 98ashleydancer
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 26, 2022

Schaumburg Kia responded

We're glad we could be of service, Ashley! Thank you for the wonderful review and for taking your business to Bob Rohrman Schaumburg Kia!

July 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience. We were NOT swarmed by salesman. Kamarie was very accommodating and helped us over a two day period. He was very. Usy the day we were there but mad More

by KJ3315MGMT
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Anthony Longobardi, Todd Pruitt

Jul 25, 2022

Schaumburg Kia responded

It's fantastic to hear that we provided you with great customer service while assisting you with your new purchase! We truly appreciate the opportunity to do business with you. Thanks for choosing Bob Rohrman Schaumburg Kia!

June 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Quick service and did not have to wait long. Dealership looks outdated, would benefit from some renovation. More

by ASIMSOHAIL
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 01, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Bob Rohrman Schaumburg Kia.

May 26, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

My salesperson was not pleasant to deal with. He acted as if I was inconveniencing him. I left after the paperwork was done. He did not walk me through the features of my vehicle. He also mi More

by VBROWN1004
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jun 03, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you for your review. We’re sorry your visit didn’t go as planned, and we’d like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to reach out to management directly. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

Jun 03, 2022

VBROWN1004 responded

That makes me feel a little better. I would also like to add that it is not good to feel unimportant while making a substantial purchase.

May 20, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I was not impressed or satisfied with the service i received, i did still purchase the vehicle because i wanted it but the salesman sucked. They wouldn’t even give a full tank of gas after i purchased More

by Morehead.r
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mark Anderson, Todd Pruitt , Ryan Augustine

May 23, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you for your review. We're sorry you didn't have the best experience, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss this matter in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

May 15, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

It had the car and color I wanted, other dealerships tell you they do, but it's just a lure to get to their place and try to sell you something you don't want. It was so simple at Bob Rohrman Schaumburg Kia. More

by RICK5OF7
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mark Anderson, Nic DeSanti , Alyson, don't know her last name, but she's the one I first talked to on the phone, she was Very Helpful, she was instrumental in coming to Schaumburg to get the car I wanted and the color. I give her five stars?????

May 16, 2022

Schaumburg Kia responded

It's fantastic to hear that we provided you with great customer service while assisting you with your new purchase! We truly appreciate the opportunity to do business with you. Thanks for choosing Bob Rohrman Schaumburg Kia!

May 16, 2022

Schaumburg Kia responded

Rick, thank you for taking the time to review us! We are so glad to hear that you had such a successful purchase experience working with the Bob Rohrman Schaumburg Kia team. Drive safely, and we hope to see you back!

1
...
1 - 10 of 100 results

Dealership Inventory (217 Vehicles)

used 2016 Honda CR-V car, priced at $21,115
2016 Honda CR-V
used
Copper Sunset Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2015 Hyundai Genesis car, priced at $21,995
2015 Hyundai Genesis
used
Parisian Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Lexus IS 300 car, priced at $37,077
2021 Lexus IS 300
used
Caviar exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2017 Cadillac XT5 car, priced at $26,815
2017 Cadillac XT5
used
Dark Granite Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2020 Dodge Journey car, priced at $22,676
2020 Dodge Journey
used
Redline 2 Coat Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2023 Kia K5 car, priced at $29,285
2023 Kia K5
new
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive