Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Lance Brown.
Lance Brown
Lance Brown at Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat
Refer Me
5.0

Lance Brown

Product Specialist

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat

2120 Chapman Rd
Chattanooga, TN 37421

Contact Me

16 Reviews of Lance Brown

April 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I My visit to the service department on Thur., April..."

- Shorty

I My visit to the service department on Thur., April 15th was good. It could have been better. I was disappointed in the the fact that as soon as I drove off in the car that I was going to use while mine was in for service, the gas light came on. I know they are busy there, but that should not have happened. Other than that, Everything else was fine. My car looked and smelled great.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dusty Angland

April 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Lance is an AWESOME salesperson. We came in to just get..."

- Shorty

Lance is an AWESOME salesperson. We came in to just get some information to take to the bank that we were going to use. Four hours later we walked out with more than just that information. We had been leasing a Jeep Grand Cherokee for the last 3 years. Now we are buying it. Lance worked so very hard to get us the best interest rate that we could possibly get based on what he had to work with. Not only is he a great salesperson, he is an AWESOME person. Thank you Lance!-Nelle and Larry Ward

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

April 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a great time with Lance and the sales staff here...."

- taylorburrell12

Had a great time with Lance and the sales staff here. Very helpful and respectful. Would highly recommend him and this dealership to any one

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 16, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Taylor, We are so glad that we had the opportunity to work with you and provide you with a 5-star experience! We thank you for taking the time to leave Lance and the team this kind recommendation. Please drive safely, and do not hesitate to give us a call if you ever have any further questions or concerns!

April 02, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Lance Brown was amazing! He was very professional and..."

- nathanfowler63

Lance Brown was amazing! He was very professional and helped me out so much during my purchase of a Jeep Grand Cherokee. He made sure that I got the payment I wanted and was very knowledgeable about everything. Highly recommend!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 06, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Nathan, Congratulations on your new Jeep Grand Cherokee! We are overjoyed that Lance could be of assistance to you and ensure that your visit was an all-around success! We thank you for taking the time to leave him this kind review and recommendation, and we can't wait for you to enjoy your new ride!

March 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We had a GREAT car shopping experience that to Mr. Lance..."

- JBonner

We had a GREAT car shopping experience that to Mr. Lance Brown! He was very personable and willing to help us during our search for a new vehicle. We went in looking for a four door sporty car and ended up purchasing a Challenger off the showroom floor! Lance was extremely helpful through the whole process. He introduced us to the manager, who was also a great guy willing to help give us the most for our trade and work a good deal. If your in the market for a new or used car, I highly recommend you go by and asked for Lance Brown! He's the guy who will get it done!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 20, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Lance Brown made our dealership experience better than..."

- Tiffany

Lance Brown made our dealership experience better than ever! I have never met a more helpful salesman! He is the best. I wound recommend him to everybody! He goes above and beyond!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kenny Reagan

Mar 22, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Hi Tiffany, Thank you for sharing your amazing experience with Lance and your recommendation. So glad to hear that he was there to help you through the sales process. Enjoy driving your new vehicle!

March 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We had a wonderful experience purchasing our Pacifica..."

- Jones0611

We had a wonderful experience purchasing our Pacifica Hybrid from Lance Brown!! He was great to work with and took his time answering all our questions even though the dealership was approaching closing time!. We felt no pressure to buy and felt we received a great price on our Pacifica!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 05, 2021

Dealership Rating

"Nice guy other than he isn’t willing to tell you when the..."

- ryanwinningham86

Nice guy other than he isn’t willing to tell you when the can’t do a deal with you. Wasted my time when I could have already ordered from another dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Mar 10, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Ryan, We do apologize that you were not happy with your visit to our dealership, and certainly do not wish to get into a disagreement online. We feel that we did our best to offer you a great deal on a demo vehicle we had in stock that matched many of your requirements. Certainly not all, but was a great price. We do hope that you will allow us an opportunity to earn your business in the future and wish you well with your current vehicle purchase. Ken Nichols, General Manager

Mar 09, 2021

ryanwinningham86 responded

Sorry you’re confused, I’ll step it out for you. 1. There were not $1,800 of additional equipment beyond the msrp. I have a photo of the sticker Lance sent to me. Your math is inflating the cost by adding in the $1,800 that is not there. Being misleading with your pricing is pretty dishonest. Fun with math, I got 7% below invoice with my dealer which equates to 12% off msrp. 2. This was a unit the dealership was trying to push which really didn’t have everything I wanted which was explicitly stated. I also wasn’t told it was a demo model either or I would have said “no thanks” right away. 3. The negative equity in my vehicle was never an issue. 4. Lance told me on 3/4 he was going to discuss all the details with the GM first thing in the morning so we could get a deal figured out and he would call me at 10am. That call never came so I texted him and he said he would get back with me shortly, never did, and kept putting me off instead of telling me directly he couldn’t do anything.

Mar 09, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Ryan, Thank you for your review, although I am a little confused by its content as we did everything we could to do a deal with you. You came in on 03/05/21 and wanted to order a 2021 Gladiator Rubicon Diesel. I built the order for you and then advised you that we had a demonstrator model that could save you much more than the one you wanted to order. The MSRP of the demo was $64675 and had $1800 worth of additional equipment added to the unit. We offered to sell you the demo for $58,406.00 and threw in the added equipment at no charge. That would have made his total savings $8267. You wanted us to take $14,000 off the unit and we politely declined. You told us you had offers from other dealers offering 6% off invoice if you placed an order and so we offered you 10% if you ordered from us. You declined saying that you felt that you could get a better deal somewhere else. Given your $9600 in negative equity we truly offered you the best deal we could, and we are disappointed that we weren't able to offer you something you could take. Sincerely, Ken Nichols, General Manager

February 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Came in for regular service and left with so much more!..."

- bkconnally

Came in for regular service and left with so much more! Thanks, Lance Brown for listening and getting me into a great 2021 Grand Cherokee! I love it.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 04, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Congratulations on your new Jeep Grand Cherokee! We are so appreciative of your business, and we are pleased that Lance could make your recent visit an all-around success! We are so excited for you to enjoy your new ride, and we hope to see you again when the time comes for your first service!

February 21, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I had a great experience with Crown Chrysler! Lance was..."

- nicholepriest

I had a great experience with Crown Chrysler! Lance was very knowledgeable and made sure that I left with the perfect car! The entire team made me feel welcomed and I would recommend them to anyone who is interested in purchasing a new vehicle.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 04, 2021

Crown Chrysler Dodge Jeep RAM Fiat responded

Nichole, Congratulations on your new vehicle! We are thrilled that Lance could be of assistance to you and ultimately get you into the perfect car! We thank you for taking the time to leave us this kind review and recommendation, and we can't wait for you to enjoy your new ride!

1
1 - 10 of 16 results

Dealership Inventory (212 Vehicles)

new 2020 Dodge Challenger car, priced at $39,670

2020 Dodge Challenger

$39,670

new 2021 Jeep Gladiator car, priced at $57,795

2021 Jeep Gladiator

$57,795

new 2021 Chrysler Pacifica car, priced at $41,790

2021 Chrysler Pacifica

$41,790

new 2020 Ram 2500 car, priced at $82,295

2020 Ram 2500

$82,295

new 2021 Jeep Wrangler car, priced at $54,735

2021 Jeep Wrangler

$54,735

new 2021 Ram 1500 Classic car, priced at $36,850

2021 Ram 1500 Classic

$36,850