Mike Hilfink
Mike Hilfink at Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant

Mike Hilfink

Finance Manager

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant

2175 N. Hwy 67
Florissant, MO 63033

Contact Me
4.8
132 Reviews
4.8

132 Reviews

Write a Review

132 Reviews of Mike Hilfink

May 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience professional would buy another car from them . I will be referring my family. More

by jrf87apd
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
May 08, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Thank you for the amazing review! We’re so glad to hear you had a professional and positive experience with our team. Your recommendation and referral mean a lot to us. We truly appreciate your support and look forward to helping you and your family again in the future!

April 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I’ve been without a car Title since 1/12/26, and it’s now 4/17-26. I’ve misled & lied to since day one at Clement. They are NOT transparent & they talk slick: A Financier tried to RUSH me when I was signing More

by REESE196939
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tony Cancila, Cortez Thompson

April 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They are great and always helpful. I would recommend this dealership all my friends! Thanks Team More

by theoedwrds
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jaylia

Apr 17, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Thank you for the kind words! We’re so glad to hear you’ve had a great experience with our team and found everyone helpful. That’s exactly what we strive for every day. We truly appreciate your recommendation and support, thanks again for choosing Clement CDJR!

April 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jalea, Mike, and the managerial team exemplified the utmost professionalism, knowledge, and courtesy. The team ingeniously crafted a plan that met both my transportation needs and budget for vehicle fi More

by judyc.202425
Sales Price Transparency
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 08, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello judyc.202425, we truly appreciate you taking the time to share this! It’s great to hear Jalea, Mike, and the management team provided such a professional and thoughtful experience while helping create the right plan for your needs. Thank you for your kind words and for choosing Clement CDJR!

April 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I asked for the back tires to checked and repair but it was not done. More

by AAINA60
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

April 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very good experience. Much better than the previous ownership. Service was very good and look forward to the next time. More

by ELNWHIS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 06, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello ELNWHIS, we appreciate you sharing that! Glad to hear you had a great experience and that the service stood out to you. We look forward to seeing you again next time, thanks for choosing Clement CDJR!

March 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Cortez was great to work with. He was very helpful in finding a vehicle that was within our budget, mileage, and preference. My concern with the dealership is the fact that some o More

by browdena
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortez Thompson

Apr 09, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello Browdena, we are disappointed to see your experience. We’re glad to hear Cortez was great to work with and helped you find a vehicle that fit your needs. We apologize for the concerns you had regarding the buying process, including the key fob, administrative fee, documentation timing, and warranty options. If you could provide more information to us, we would be more than happy to try and make this situation better. Please reach out to Al Morgan at 314-831-3300 or al.morgan@clementcdjr.com at your earliest convenience. We hope to hear from you soon and look forward to seeing if we can address your concerns.

February 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice staff. Sales people were not pushy. Very easy to work with finance department. More

by jillsy92
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alexia

Feb 09, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello Jillsy92, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words! We are happy to help and hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement CDJR

January 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Cortez and Mike were absolutely phenomenal. In addition the receptionist made me feel welcomed. I will would highly recommend Clement More

by ca
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortez Thompson

Jan 15, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello Ca, thank you for highlighting our team members. We always strive to provide the best customer service and greatly appreciate the opportunity to earn your business! Sincerely, Your Friends at Clement CDJR Florissant

January 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a pretty good experience. Financing went smooth. I would highly recommend them again. More

by jnwicks2890
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 07, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello Jnwicks, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words! We are happy to help and hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement CDJR Florissant

1
...

Dealership Inventory (233 Vehicles)

used 2024 INFINITI QX80 car, priced at $37,500
2024 INFINITI QX80
used
Moonstone White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 Hyundai Santa Fe car, priced at $17,900
2019 Hyundai Santa Fe
used
Stormy Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Jeep Compass car, priced at $34,497
2026 Jeep Compass
new
Silver Zynith exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Malibu car, priced at $16,600
2023 Chevrolet Malibu
used
Sterling Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe car, priced at $28,800
2023 Jeep Grand Cherokee 4xe
used
Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 2500 car, priced at $51,368
2026 Ram 2500
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive