Tony Cancila
Tony Cancila at Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant

Tony Cancila

General Manager

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant

2175 N. Hwy 67
Florissant, MO 63033

Contact Me
3.4
55 Reviews
3.4

55 Reviews

Write a Review

55 Reviews of Tony Cancila

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great customer service. Top notch 👌 quite frankly greatest customer service ever! My salesman, John Montgomery, has helped me in ways no other salesman ever has. More

by james_jrob
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joe Vogt, Mary Hamel, Sammonne Hohensee , John Montgomery and his assistant

Oct 01, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

James, thank you for the fantastic review! We’re thrilled to hear John Montgomery and the team have continued to provide you with top-notch service. We truly appreciate your kind words and your continued trust in us!

August 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Clement is always courteous and friendly. I don't mind waiting in the sitting area because it's spacious and there's TV (and my earbuds and phone). Coffee station leaves a lot to be desired More

by BennyB
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 20, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Thank you for the great review and recommendation! We’re glad our team provided courteous and friendly service and that you were comfortable while waiting for your vehicle. We also appreciate your feedback regarding the coffee station and will be sure to pass it along. Thank you for choosing Clement CDJR Florissant!

August 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I dont know why anyone would subject their car to the people that run this dealership More

by Sierra
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

July 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional group of employees. Courteous, when greeting customers and extremely knowledgeable about the vehicles in question. Definitely, a high recommendation! More

by theojackson21
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 27, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Thank you for the wonderful 5-star review! We're delighted to hear our team provided you with a professional, courteous, and knowledgeable service experience. We'll be sure to share your kind words with Tony, Cortez, Rick, and Britnie. We truly appreciate your recommendation and thank you for choosing Clement CDJR Florissant!

June 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

After I hit the road found 4 tire pressure were uneven, none of them match each other. Dropped the truck at 10:30, done almost 4pm; moved to IL side in 2021, took me more than an hour to come here, sinc More

by Chaojibaoyu
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

May 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service was great the manager made sure I wouldn’t be overwhelmed with a bill I couldn’t afford. Clement gets my approval for good service More

by ARELLMOPKINS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 29, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Thank you for the great review! We’re glad Tony and our service team took the time to make sure you received the repairs you needed without feeling overwhelmed by the cost. Providing honest guidance and taking care of our customers is always our goal. We truly appreciate your support and thank you for choosing Clement CDJR Florissant!

May 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Did not honer the warranty keep truck for 2 weeks nothing got fixed still cost $1200 More

by Robinson252581
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

April 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I’ve been without a car Title since 1/12/26, and it’s now 4/17-26. I’ve misled & lied to since day one at Clement. They are NOT transparent & they talk slick: A Financier tried to RUSH me when I was signing More

by REESE196939
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Cortez Thompson, Mike Hilfink

April 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely long wait time Misdiagnosis Very Unprofessional costumer service Warranty Company Denied repairs on covered problem More

by TEEWHY5252
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 09, 2026

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello TEEWHY5252, we are disappointed to hear you had a negative experience. We apologize for the long wait time, misdiagnosis, and the level of service you received, as that is not the standard we strive for. We also understand how frustrating the warranty situation must have been. If you could provide more information to us, we would be more than happy to try and make this situation better. Please reach out to Jerry Nutaut at 314-831-3300 x1866 or jerry.nutaut@clementcdjr.com at your earliest convenience. We hope to hear from you soon and look forward to seeing if we can address your concerns.

October 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Absolutely the Best Dealership in the St Louis area, General manager Jason Dorton is a plus he goes far beyond to make you happy More

by Jbritter
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 23, 2025

Clement Chrysler Dodge Jeep Ram Florissant responded

Hello Jbritter, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words! We always strive to provide the best customer service and greatly appreciate the opportunity to earn your business. We are always more than happy to assist you if anything comes up and we hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement CDJR Florissant

1
...

Dealership Inventory (256 Vehicles)

used 2024 INFINITI QX50 car, priced at $36,121
2024 INFINITI QX50
used
Candy Red Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2021 INFINITI QX50 car, priced at $24,121
2021 INFINITI QX50
used
Graphite Shadow exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2021 Jeep Wrangler Unlimited 4xe car, priced at $26,421
2021 Jeep Wrangler Unlimited 4xe
used
Sting Gray Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Nissan Rogue car, priced at $26,621
2023 Nissan Rogue
used
Scarlet Ember exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2027 Ram 1500 car, priced at $51,629
2027 Ram 1500
new
Diamond Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $49,976
2026 Jeep Grand Cherokee L
new
Diamond Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive