Paula Mejia
Paula Mejia at Rye Ford
Refer Me

Paula Mejia

Asst Service Manager

Rye Ford

1151 Boston Post Road
Rye, NY 10580

Contact Me
4.6
146 Reviews

Dealership Experience

1 yr, 9 mos

Industry Experience

18 yrs, 10 mos

Languages Spoken

Spanish Spanish

4.6

146 Reviews

Write a Review

146 Reviews of Paula Mejia

May 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The service at Rye Ford was prompt and attentive and carried out with care. Much appreciated! More

by PKOSMITH
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 23, 2022

Rye Ford responded

We are very happy to hear Paula provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

May 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Worse experience I had in my life. Representative not willing to listen to car issues we have. Zero in customer service. More

by DRORP
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

May 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The service dept is always pleasant. It goes quickly and usually takes 1-1.5 hours for maintenance check-up. More

by centpearl
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Sebastian DaCosta

May 10, 2022

Rye Ford responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

May 05, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone very welcoming efficient and professional, easy and nice to deal with, and got everything done right. More

by KAUF300
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 09, 2022

Rye Ford responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thanks again for choosing Rye Ford !

May 05, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Tamar went above and beyond to help me and get things done. I had an oil service and unfortunately the car was returned with no windshield fluid. More

by gferber
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tamar

May 09, 2022

Rye Ford responded

Thanks for sharing your thoughts about your experience with our dealership. We appreciate your business and hope to see you again soon!

May 05, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I have been taking my truck to this dealer over 5 times for the same problem car jerks when switching gears) and they still haven’t found the problem and to top it off this last time in April they told me More

by Gilberto M
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No
May 06, 2022

Rye Ford responded

Dear Mr. Gilberto C. Moises On behalf of the service team here at Rye Ford, I sincerely apologize that you had an unpleasant experience. Thank you for taking the time to provide us with this feedback. Unfortunately, the money you refused to pay after repairing your vehicle was the deductible you owed on your extended warranty repair. When a patron refuses to pay, they are not welcome back like all businesses. We are sorry to hear you won't be using us anymore. Respectfully, Eric Pagan General Manager

May 09, 2022

Gilberto M responded

Kick rocks! I’m not paying for something you guys can’t even fix! I was told it wasn’t an “extended warranty repair” if it was the same issue I’ve been taking it in for even when it was still under warranty.

May 02, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Takes over a month to schedule an oil change and basic service. The last few times they don't do their multipoint checklist other than checking the box. Wipers falling off but somehow overlooked. Latest t More

by BUDKE
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
May 05, 2022

Rye Ford responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

April 26, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I wish Ford service was open on Saturday otherwise the service is extremely good, would recommend Rye Ford Subaru to all my friends. More

by KAITEN80
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 27, 2022

Rye Ford responded

Thanks for sharing your thoughts about your experience with Rye Ford . We appreciate your business and hope to see you again soon!

April 26, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Was not happy to be charged for front alignment as a result of recall repair. More

by GMAC177
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Apr 30, 2022

Rye Ford responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. Would you mind sending us a message with your contact information so we can learn more about your visit and address your concerns? While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

April 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I drive 30 miles past another ford dealer to get my truck serviced at rye ford. Everyone is nice, everyone welcomes you - Even during Covid More

by JOHN@VTUNE.US.COM
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Bender , Anthony Ciccone

Apr 26, 2022

Rye Ford responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Rye Ford .

1
...
1 - 10 of 146 results