Robert Brown
Robert Brown at Walt Massey Chevrolet Marion

Robert Brown | Page 13

Service Advisor

Walt Massey Chevrolet Marion

6601 Interstate 55 Access Road
Marion, AR 72364

Contact Me
4.6
136 Reviews

been in automotive business since 1979 and i enjoy grilling and playing cornhole and playing pool ,and the outdoors

Dealership Experience

16 yrs, 4 mos

Industry Experience

47 yrs, 8 mos

Languages Spoken

English English

4.6

136 Reviews

Write a Review

136 Reviews of Robert Brown

July 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Ana - great customer service. They went over and above to make me happy! I highly recommend this service department! More

by ACUPPLES73
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ana Lugo

Jul 19, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re glad Ana provided great service and appreciate your patience as we worked to resolve the issue. We value your feedback and the opportunity to make things right.

July 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I have been pleased with all interactions and the service I have received since purchase of my vehicle in August 2018. I am glad to see the staff that I have trusted over the years have stayed with the deale More

by jeanieumstot
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Rowand, sales, deceased, honest Christian man

Jul 19, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

It means so much to hear that you’ve continued to trust us over the years, even with the change in ownership. We’re especially grateful that you choose to drive an hour for service—your loyalty and confidence in the team truly mean the world to us!

July 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Like the communication and keeping me updated on the vehicle! Good attitude and fast work More

by Booman1980.tkj4
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 19, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re glad you appreciated the communication, updates, and quick service! A positive attitude and keeping you informed are priorities for us—thanks for the great feedback!

July 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Nice price on oil change and rotation. Glad I had all the brakes checked, rotors ground, and new pads put in all 4 wheels! We’ll be back! More

by dan@gmail.com
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ana Lugo

Jul 19, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

Great to hear everything went smoothly and that you took care of the brakes while you were in! We’re glad you found value in the service, and we look forward to seeing you next time!

July 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I like the location and I trust the people to fix my car and pickup right the first time and everyone is really nice! More

by jparkerjr
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 12, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re glad to hear you trust our team and enjoy the convenience of our location! Getting things done right the first time is what we aim for—thanks so much for your kind words!

July 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I think this was the first day of the changeover. The young, eager salesmen were way too worrisome. We’ve been buying new vehicles there yearly working with Joe Roberts and Frank Wallace. I doubt tha More

by judy.manning98
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Frank Wallace

Jul 03, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re sorry to hear about your recent experience and understand how important familiarity and trust are when making a purchase. Your loyalty over the years means a great deal to us, and it’s disappointing to know we may have let you down during this transition. Dan Schian, our General Manager, would welcome the chance to speak with you directly and see how we can make things right.

June 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Tried to charge for a factory warranty to tighten stepsister. Had to call dealer correct More

by No clue
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 28, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We're sorry to hear about the confusion and appreciate you bringing this to our attention. We’re glad you were able to get it corrected. If there’s anything more we can do to help, please don’t hesitate to reach out.

Jun 28, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

Glad to hear you had a smooth and friendly experience—and that you caught the June special! We appreciate you coming in and look forward to seeing you next time!

June 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

On time, neat and clean, friendly I got a June special on oil change yeh!! More

by phyllisoneal39
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Brown

Jun 28, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

Awesome to hear everything was timely and tidy—and even better that you scored the June oil change special! We’re glad you had a great visit and hope to see you again soon!

June 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service advisors are very courteous and help me with issues and scheduling future service appointments More

by lastcall67
Service Price Transparency
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Staci Brawner , Ana Lugo, Brandon in the service dept

Jun 28, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re glad to hear our service advisors are taking great care of you and helping with your service needs. Providing courteous and helpful support is what we aim for—thanks for sharing!

June 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very please with overall service of support team recommend Walt Massey to family and friends for buying and serving vehicles More

by jg1459911
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dan Schian, James Ford, Staci Brawner , Amber Barnes, Ana Lugo, David Mckee, Frank Wallace, Ladarrius Woodard

Jun 28, 2025

Walt Massey Chevrolet Marion responded

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. This isn’t the level of service we aim to provide, and we’d appreciate the opportunity to make things right. Please Dan Schian, our General Manager directly so we can look into this and address your concerns.

...
13

Dealership Inventory (103 Vehicles)

new 2026 Chevrolet Equinox car, priced at $61,751
2026 Chevrolet Equinox
new
Summit White exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2026 Buick Encore GX car, priced at $22,617
2026 Buick Encore GX
used
Moonstone Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2023 GMC Terrain car, priced at $24,617
2023 GMC Terrain
used
Summit White exterior
Unknown
All-wheel Drive
used 2024 Nissan Altima car, priced at $20,617
2024 Nissan Altima
used
Gun Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 GMC Canyon car, priced at $29,617
2021 GMC Canyon
used
Hunter Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Chevrolet Traverse car, priced at $53,450
2027 Chevrolet Traverse
new
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive