Victor Igoni
Victor Igoni at Millennium Hyundai

Victor Igoni

Account Executive

Millennium Hyundai

265 North Franklin Street
Hempstead, NY 11550

4.4
54 Reviews
4.4

54 Reviews

Write a Review

54 Reviews of Victor Igoni

October 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Neida is very personable, friendly and knowledgeable. She was persistent with my sale which benefited both of us in the long run, because I ended up coming back and getting a car. She made the whole expe More

by michconig
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Neida Lara

Oct 29, 2026

Millennium Hyundai responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

October 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service department. Always fast and they get the job done. This place is the best. More

by ewnyc73
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 27, 2026

Millennium Hyundai responded

Thank you for choosing Millennium Hyundai. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

October 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Although it was a rough start,I got the 2026 Elantra SE .Starting with Victor ,helpful and answered patienty all my questions .Manager Abdul was in it too with the phone calls. Thank you!I love Hyund More

by CORA.COCUZZA41
Trade-in Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Abdul Seraj

Oct 06, 2026

Millennium Hyundai responded

We appreciate your business. We'd like to know more about your visit and where you feel we can improve in order to make your next visit a 5-star experience. If it's possible to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out. Thank you again for your input, and we hope to hear from you soon.

September 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly, helpful and feel that they listened to my needs and found me the perfect car! More

by cashmeremom3
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay

Sep 23, 2026

Millennium Hyundai responded

Hearing that we listened to your needs and found the perfect used Hyundai Tucson for you means a lot to us. Thank you for choosing our dealership.

September 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Victor was great …. Very helpful, knowledgeable and personable ….He made the experience great and definitely recommend him More

by jimpowderly32
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 22, 2026

Millennium Hyundai responded

Your kind words about Victor’s friendly and knowledgeable support are truly appreciated. We’re delighted buying your new Hyundai Tucson went so well, and knowing you’d recommend him means a great deal to our team.

September 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I write a statement, filled out test of taring form, except for option non applicable questions, clicked submit. That did not happen. Filled out form disappeared from screen. I am not filling it out aga More

by glcoww
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2026

Millennium Hyundai responded

Thanks for sharing about your experience with Millennium Hyundai. We apologize for the issue with the survey form and understand your frustration. We're glad to hear your sales consultant and finance manager provided an excellent experience. We appreciate your business and your comments will help us improve the overall customer experience.

September 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I bought my new car at millennium because there was no pressure from my salesman. Had there been I wouid have walked out. By the time I arrive at Millennium I had done serious on line research; considere More

by glcoww
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: I don't remember the ban

Sep 14, 2026

Millennium Hyundai responded

Our team enjoyed helping you find the right Venue SE without any sales pressure. Knowing your new Venue SE meets your budget is rewarding, and we appreciate your feedback on the seat belt adjustment. Thank you for trusting Victor and for recommending our dealership.

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service and communication. Guy who checked me in was efficient and on point with communication More

by yasirnc
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Abdul Seraj, Juan Valderrama, Erwin Apurillo , Tom Christensen, Rob Figueroa, Christopher Heredia, Clive Johnson, Omari Strickland, Al Webb

Aug 29, 2026

Millennium Hyundai responded

Knowing you found our check-in efficient and our communication clear means a lot to our team. Our service department is pleased we could deliver prompt check-in and consistent updates during your Hyundai Palisade service visit.

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The staff is great and super friendly. I love the coffee station and same day pick up. More

by dawnkier
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Juan Valderrama, Erwin Apurillo , Tom Christensen, Rob Figueroa, Christopher Heredia, Clive Johnson, Al Webb

Aug 29, 2026

Millennium Hyundai responded

Your note about our friendly staff, coffee station, and same-day pickup highlights how we aim to make service comfortable and convenient. Hearing that your Kona service experience hit the mark means a lot to our service department.

August 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

the person I was dealing with don't know his name never spoke to me never came over to tell what was wrong with my car don't want to back to this dealer ship When came e out to get my car no one told m More

by pat.hever
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Abdul Seraj, Juan Valderrama, Erwin Apurillo , Tom Christensen, Rob Figueroa, Christopher Heredia, Clive Johnson, Omari Strickland, Al Webb

Aug 27, 2026

Millennium Hyundai responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

1
...

Dealership Inventory (415 Vehicles)

new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $34,484
2026 Hyundai Tucson
new
Shimmering Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Genesis G70 car, priced at $34,999
2023 Genesis G70
used
Capri Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai SANTA FE HEV car, priced at $42,735
2026 Hyundai SANTA FE HEV
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $37,750
2026 Hyundai Tucson
new
Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Kona car, priced at $35,287
2027 Hyundai Kona
new
Abyss exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $36,536
2026 Hyundai Tucson
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive