Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back

Audi North Orlando

Sanford, FL

3.3
197 Reviews

139 North Oregon Street

Sanford, FL

32771

Directions

Filter Reviews By Type

Showing 197 reviews

September 11, 2021

"It’s pretty sad when a dealer only treats you with..."

- Midnightreflections06

It’s pretty sad when a dealer only treats you with respect when ur purchasing a 90,000 dollar car! Sadly after the sale was done their attitude changed when the car had a major issue driving home from the dealer!!!! They picked it up with attitude because I live far away and fixed without providing me a detailed service invoice like they where tryin to cover something up they did! Got the car back after the fix, but while it was there I asked for them to look over and fix the window tint they did on the car… I was texted car tint was repaired and car was shipped back. I show them tint wasn’t fixed and still the same now I’m being ignored by the salesman and new car manager which is great after I thought I spent my money at the right Audi dealer! BUT I WAS WRONG SERVICE AFTER SALE HAS BEEN HORRIBLE!! I wanted to return the car after the supposed fix but was treated like I don’t know how engines work LOL I bet if I didn’t live far away and could show up at the dealer I’d be treated differently Just wanted to warn people they are nice during the sale but after good luck :/ Don’t worry I’m sure I’ll get a new car review from Audi about the dealership and that will have the same info on it !!!!y

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Destin, Carlos
August 03, 2021

"Took my S5 in because I felt a vibration consistent with..."

- Lowndeskicker3

Took my S5 in because I felt a vibration consistent with an alignment issue. Several hours later the tech informed me that they thought it was the tires. I agreed to put the two new ones on that he recommended, because I misguidedly trusted him. Several more hours later I finally left. The vibration was not fixed and upon reaching my house I looked at the “new” tires further. I was charged for new tires and these were obviously used. My suspicions were confirmed later when I took the car in for a regular oil change somewhere else and they informed me that all 4s were at their half life. Also out of the 3 times I had that car into Audi north Orlando not once did I receive the video of their tech going through the car. I took it to another Audi dealership and first time I got the video. I would ship my car all the way back to Germany before I let these crooked weasels sniff around it again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Unknown
Aug 17, 2021 -

Audi North Orlando responded

Dear Mr. Mackenstein, we reviewed your history and found that nearly a year ago you had us install two new tires. There are several variables that can reduce tread life on tires like miles driven and the driver’s habits are two of the largest but also consistent tire rotations every 5k miles is an important thing to do to get longer tread life. From our records it seems you are driving roughly 16,000 miles annually and the tires we installed have an estimated lifespan of 28-32K so if you haven’t been consistently rotating the tires it makes sense that the thread depths are at 4/32 or roughly half the life remaining. Subsequently, we were able to access the videos we sent on 9/28/2020 as well as the service 3/3/2020 so we are unsure why you state we never sent them. Please contact our general manager, Shaun Laird @ 407-531-2055 to discuss this further. Thank you.

June 28, 2021

"My first time purchasing an Audi. After careful..."

- bonie goldman

My first time purchasing an Audi. After careful consideration and research I chose Audi Orlando North. It was the best experience and I highly recommend

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Roger Williams and Carlos Ishikawa
April 13, 2021

"Currently I own a vehicle, a INFINITI q70L 2015 and i was..."

- Twoo1

Currently I own a vehicle, a INFINITI q70L 2015 and i was looking to trade it in for an Audi A8. I was always fascinated by German cars as I was told they were built like a tank. I began to do a search and landed at north Orlando Audi, and I began communicating with Brandon Cooksey in November of 2020. From the get go I explained that I was blind, but knew a lot about buying cars. I also informed him that in order for me to get there, I have to hire a paid driver to take me. He seemed to understand, and told me, when I was ready I could make an appointment and come in. Fast forward to March 2021, I finally gave him a call after several emails and asked if I could come in. He told me that the time I wanted to come in, he was busy but his colleague Mark could assist me. when I went in I explained my situation, and I explained that I would be riding in the back seat, and I want to be able to access the features on the touch pad via voice control in the back seat. When he took us to the vehicle, the tablet was not syncing, which made it impossible for me to test the voice control function. Mark assured me, if I wanted to buy that particular car, he would make sure the problem would be fixed. He did explain that all vehicles go through a vigorous inspection. We then walked into the showroom and crunched numbers. Mark explained to me the trade in value of my INFINITI and the MSRP for the Audi A8. I told him i was uninterested, because I wanted a v 8 engine, and the backseat did not have a massage function, after this Mark told me that I could always have my car built custom. I told him i would think about it and continue to work with Brandon. I told him I was not in any rush as my current vehicle is in good shape. Brandon told me he tested one of the A8s via email on April 10th, 2021, and that using voice assist that I could control all the features from the backseat without needing to interact with the tablet. He requested I come in and test it myself. Finally I made another appointment Tuesday, April 13, 2021 and he told me he would be available to assist me at 3:45 in the afternoon. Luckily my driver was available, so off we went. However to my disappointment, when I got there, we were informed that Brandon was closing a deal on a walk in with no appointment. Mark was assigned to assist me once again. At this point I demanded that I needed to see Brandon, as I had had problems with the testing the vehicle with mark previously. Mark greeted us warmly and led us to an A8, however we had the exact same issue as before. Mark went to the control panel in the front seat and told me to say "Hey Audi," after many tries it did not work, then Mark asked his colleague to bring over another A8. When we got into this vehicle, the tablet did work, but the battery was low. After a number of tries the voice control did work but only for the front seat passengers. At this point I demanded for Mark to bring out Brandon, and I was told he was not available. Someone told us to wait 10 minutes, and we told him that 10 minutes of our time was not worth it and further told him I was was wasting money by coming in twice. Brandon came running out as I was getting into the car, and I was not in the mood to talk to him. My driver explained the situation, Brandon apologized and explained to my driver the voice controls only works in the front seat. In my email I had specifically asked if it was functional in the back seat, and he responded in the affirmative. My driver also told me Brandon promised to give me a call, but I probably will not be going back there. If you are an individual with some sort of disability and require answers about particular vehicles before going in, this dealership is not for you. As a blind person I felt that I had been jerked around by this dealership and that Brandon was not straightforward. If you must buy a German car from this dealership, I urge you not to speak to Brandon, as he is not helpful to people with disabilities. Even Mark, who was much nicer, did not know much about the vehicle functions. I feel that if you are selling a high priced car, you should be on top of your business. I will not be doing business with them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Brandon Cooksey
February 26, 2021

"This is our first Audi experience and I must say, Audi..."

- tcivil412

This is our first Audi experience and I must say, Audi customer service far exceeded my expectations! Great service and excellent staff! Am very happy with our brand new Q5!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Frank De Wilde
January 21, 2021

"I took my 2008 Audi A6 to Audi of North Orlando in..."

- jhmkmacoolcs

I took my 2008 Audi A6 to Audi of North Orlando in Sanford Florida on or about September 10, 2020, because the radio was not staying on or operating properly. They said that they installed a new radio module for $945, charged me for labor $1,147.31 ($157+$990.31), however the radio was still not turning on. 2 different and independent Euro Car specialists both said that Audi of North Orlando did not do anything at all nor did they install anything. They charged me $1593 and the car sat there for 2 months – that Audi of North Orlando did not install anything and that all the radio modules including wiring etc. our original and have been untouched for some time, including having dust on them which showed that all the related and radio modules and wiring have not been touched for years. I have copies of all service invoices from both European specialists and the Audi dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
George
Feb 15, 2021 -

Audi North Orlando responded

Hello and thank you for the review. We have looked into the concern around your radio and are sorry to hear your disappointment. The vehicle inspected has various modules that are all linked to your radio/MMI, unfortunately, there is no clear indicator which of those modules are bad until they are replaced. The 5F module is the main module and an educated guess was presented to you as a starting point. After this did not repair the concern we explained we would need to replace more modules one by one to repair the concern however, that cost could potentially exceed the value of the car. Our General manager will be in contact with you to discuss the concern in more detail.

November 11, 2020

"Go elsewhere for Audi Service. Had about every problem..."

- rond

Go elsewhere for Audi Service. Had about every problem with them in the past from a scratched windshield they did on a repair which required the windshield to be removed and replaced they refused to fix. They said my auto insurance should cover the replacement as buffing the windshield didn't solve the issue and they would have to pay for the windshield. I was told that Florida law provides free windshield repair for policy holders so I should contact my insurance company for the repair. Have been told repeatedly on a couple of normal service visits that scheduled service would take an hour or so where I waited for the vehicle several hours, even though I had a scheduled appointment. On my last visit there I was given a filthy loaner after waiting over 3 hours for the vehicle. May have ignored the fact that the loaner, although new with very low mileage, had fast food remains in the back seat, the rear of the vehicle was full of trash from a prior user, the windshield was very dirty and was provided with the fuel gauge showed less than 1/4 of a tank but had a very difficult time that it was during the coronavirus epidemic and the loaner obviously wasn't cleaned from the prior user. There are different Audi dealers around in the state of Florida so I would suggest that another location would be chosen to purchase and have your new Audi serviced.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
George Legler
Nov 13, 2020 -

Audi North Orlando responded

We are sorry to hear the unfavorable review of our service operation. We do put a lot of effort into our guest experience and have every intention of making their visit a good one. We will take your feedback and use it to improve our business. If you would like to discuss the details of your concerns, please contact our general manager, Shaun Laird directly at 407-531-2055. Thank you

June 15, 2020

"Long Time Customer"

- Mike

I should begin by saying that I've been an Audi North Orlando customer for 13 years, bought 2 cars from them and NEVER experienced any of the problems that some of the commentators speak of. Look, no dealer is perfect. Nonetheless, Audi North Orlando is world class and I believe will do whatever is reasonable to address their customer's needs.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ken Fenimore, Sean Espinal, et al.
April 16, 2020

"Brian and Amber in service are a breath of fresh air...."

- Reynolds4FSU

Brian and Amber in service are a breath of fresh air. Even when things don’t go perfectly as planned, they always make you feel like a VIP, with great communication lines and a general sense of “we care” and the customer matters even in the little things. I truly appreciate the service we get at N Orlando Audi, almost as much as the beautiful Audi I get the privilege to drive every day

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brian and Amber
March 03, 2020

"From start to finish, this was by far the best car buying..."

- bgracey

From start to finish, this was by far the best car buying experience I have ever had. I found the vehicle online and was promptly connected with a sales associate, Carlos. Carlos went above and beyond to answer my questions, check on the vehicle I was interested in, send additional photos and a video, and provide me with a clear, transparent “out-the-door” price. I drove down from Jacksonville the very next day, with Carlos’ promise that the car was exactly what I was looking for. I was early for my appointment and Carlos already had everything ready to go! He took the time to ensure I had a lengthy test drive, answer my questions, and made sure my needs were being met. His efforts led to an easy and straightforward financing process and eliminated any wasted time. This dealerships prices are fair and transparent, with no hidden fees or lengthy and stressful negotiations. This is the way car buying should be! To top it all off, Carlos arranged to help our family out by personally delivering our car to Jacksonville! Carlos and his colleague Mark were awesome to deal with and I would recommend them and this dealership to anyone looking for a fantastic car buying experience!

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Carlos Ishikawa, Mark Giles
1
...
1 - 10 of 197 results