Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back

Boch Chevrolet

Norwood, MA

4.2
504 Reviews
Thank you for viewing our dealership. Feel free to browse through the profiles of our staff and you’ll see why our people make all the difference. Through the strength of our team, we are committed to your customer satisfaction. Our selection of new and Pre-owned Chevrolet's at competitive pricing and award winning service department is industry leading.

381 Providence Highway

Norwood, MA

02062

Directions

By Type

Showing 504 reviews

June 25, 2021

"At Bosch Chevrolet was outstanding John McCarthy was a..."

- perryp26

At Bosch Chevrolet was outstanding John McCarthy was a great play there and went above and beyond to help me out! I'm completely satisfied with my experience there.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jun 30, 2021 -

Boch Chevrolet responded

Thank you very much for taking the time to leave us a great review! We are pleased to hear about your great experience! If there is anything else we can do for you, please feel free to give us a call. Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

June 12, 2021

"I recently brought a trade in to Boch Chevrolet in..."

- donder

I recently brought a trade in to Boch Chevrolet in Norwood, MA. I accompanied the sales manager as he evaluated the trade in. He immediately went to the right front tire and identified a liquid as oil on the outer wall of the tire. He suggested there was an oil leak, which would impact the trade in value of the car. I questioned the source of oil. Given the location and pattern of the oil, it was apparent that the car was stationary when the oil was applied, and that there are no mechanical structures that would drip oil on the outer wall of a tire. The oil was exceptionally clean, uncharacteristic of oil leaking from a 12 year old car. Of course, the sales manager was not eager to offer an explanation and offered none when asked. To the best of my knowledge, tires do not leak oil! We brought the car home and have been driving it for several weeks. Quite mysteriously, there has been no sign of oil on the right front tire! No other sales managers found evidence of an oil leak during their assessment of the car. This seems to be a phenomenon that occurs only in the parking area of Boch Chevrolet! Having been a service advisor for a reputable car dealership, I am well aware that there was and is no oil leak.

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
May 26, 2021

"David was so perfect and he help me threw out the whole..."

- Aaron Camille

David was so perfect and he help me threw out the whole process. Was really friendly and made me laugh and made sure at had everything i needed. David was the best

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jun 01, 2021 -

Boch Chevrolet responded

Aaron, thank you for taking the time to write this fantastic review! Our team works very hard to ensure each of our customers are 100% satisfied with the overall experience. We look forward to working with you again! Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

May 15, 2021

"Went to buy a car. Called in to leave a deposit the night..."

- probes5

Went to buy a car. Called in to leave a deposit the night before didn't happen. Set an appointment to drive for the following day. Liked the car shook hands on a deal for my trade and a price on the car..Explained explicitly that I wantwd to finance through my credit union.. Signed some papers and gave a 1k$ deposit. I was then pressured into signing a credit app with the promise of a" better rate, and payment and a smoother transaction." In the end they pulled my credit with 7 or more lenders could not offer a deal at my desired terms. tried to force a warranty I didn't want and ultimately refused to hold the deposit on the car unless I went with their lenders. Very very displeased. I must add that Kevin the salesman was a true professional and was not an issue whatsoever

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
May 20, 2021 -

Boch Chevrolet responded

Thank you for taking the time to share your recent experience at Boch Chevrolet. We want each customer to be completely satisfied upon visiting us, and the impression you received from our dealership is not okay. We would sincerely appreciate the opportunity to amend the situation, so please contact me directly. Thank you. Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

March 18, 2021

"After having issues with my new front brakes. I scheduled..."

- shaneikamelissa

After having issues with my new front brakes. I scheduled an appointment with boch chevrolet to fix the problem. Rob in services was very helpful during my visit .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Rob
March 11, 2021

"Went to boch chevy to get work done on my 2018 chevy..."

- Shaneika.evans

Went to boch chevy to get work done on my 2018 chevy impala. They gave me a list of things to be done, front brakes and rotors, transmission flush, 4 new tires, totalling $1,800. After all that on my way home I hear my brakes making noise. Not knowing much about cars I thought It was the new brakes making noise and it just needs time to warm up. For d next 2 weeks of and on I kept hearing the brakes. So I scheduled another appointment to return my car. I went there at 9:30 in the morning and at 12:30 no one came to speak with me. I sat there 3 hours while this guy ROB say everyone else and said not one word to me after 3 hours of waiting. When I finally went outside to inquire why no one has said anything to me about my car. The young lady on the phone dismissed me and said she on the phone so I waited and even when she got off the phone she dealt with other people and over looked me. After I got upset a ROB in services came to me and said " your car is already as far as the brakes just drive it fast on the highway and make sharp stops and if the noise doesn't go away in a week bring it back and we will do new brake in the back for $500 and I'll waive my fee". Talk about a RIP-OFF. I brought my car in weeks ago to do all that work and on the print out of my inspection u guys mentioned nothing about needing rear brake pads on the day I got all the work done now u telling me I need rear brakes n rotors 3 weeks later. Sounds like any shady mechanic work. They do shady work so u will have to come back and get hit over the head for something else. I will never go back to boch chevy to fix my car when unless my warranty covers it. As far as I'm concerned I don't need to drive 25 minutes to get ripped off I can get ripped of up the street n for a lot less. Also when I got the car 2 years ago the car was missing the front bumper clip til this day I'm still waiting n every time I ask they say when u come in next time. 🤢

Read More
Customer Service
Quality of Work
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
ROB and the young lady in services
February 17, 2021

"Not good customer service! We’re in the middle of a..."

- Bajanbeauty

Not good customer service! We’re in the middle of a pandemic and I don’t feel safe in public places anymore. The three stars are for the cars and the fact you can buy it online. The customer service is horrible! They don’t offer at home test drives?? I’ve had multiple dealers bring the car to me. If you wanted to sell the car you would please the customer !!! So I’m knocking off 2 stars. It’s 2021 times for in home test drives. This isn’t 1955

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Unknown
Feb 22, 2021 -

Boch Chevrolet responded

We appreciate you leaving this honest feedback about your experience. We appreciate any and all feedback, as it allows us to continue to grow and improve as a dealership. At your earliest convenience, please feel free to reach out to us so that we can learn more about your visit. We hope to talk with you soon. Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

January 25, 2021

"Had a bad experience with these people. Booked a visit to..."

- Brica

Had a bad experience with these people. Booked a visit to have my trade in appraised. Lucky for me another rep contacted me and after an email back and forth, told me the car was sold. The other hustlers were going to let me drive down there without telling me! I am not the only one!! I went through the whole application for financing. Absolute garbage. Nobody listed below were part of the hustle group I initially dealt with through car gurus.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jan 26, 2021 -

Boch Chevrolet responded

We apologize for any issues you may have experienced. We called you as soon as we knew the vehicle was sold. Due to our super low pricing as well as our easy to use online purchasing our vehicles sell very quickly. We do everything we can to alert our clients as soon as we know. I'm we called you before you came on down! If I can help you personally please let me know!

January 16, 2021

"I had a terrific experience with this dealer. They were..."

- Liz K

I had a terrific experience with this dealer. They were not pushy at all, I did not need to get a new car, but was thinking about leasing. Dealing with Pet and Frank was easy and a pleasure. They were never pushy and did everything they could to make the process as smooth as possible. Liz K

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Frank Salkovitz
Jan 21, 2021 -

Boch Chevrolet responded

Thank you for the glowing review! We take pride in our customer service and do whatever we can to have our customers leave happy. Please don’t hesitate to contact me or visit us if you need anything else. Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

December 10, 2020

"My husband and I went in with a plan in place on a snow..."

- Sidtimmiller18

My husband and I went in with a plan in place on a snow storm, knowing this was our third dealership that day. We were warmly greeted, listened, valued, and understood by sales rep Andre. Even with this difficult time, he made sure he was clear and upfront. My husband and I were very happy with that! He took the time to show us all features of the truck we bought while keeping a social distance. Being Saturday, we knew we would have to wait a long time for the truck to be ready, but surprised that he kept his word. Monday late evening or Tuesday. We have a new baby girl at home, Andre to is a father and understood that planning and timing is everything in the day to day bases. We wish Andre and his family and the rest of the Boch Chevy a happy holidays from the Miller family!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andre
Dec 15, 2020 -

Boch Chevrolet responded

Your kind words mean a lot to us. We appreciate your feedback and are happy to hear that our team was able to meet your needs. We always strive to provide the utmost in quality and customer satisfaction, and we try our best to make the car buying experience as easy and stress-free as possible. We look forward to assisting you with your future sales and service needs. Sincerely, John McCarthy | GM | jmccarthy@dcd.auto | (781)-619-7922

1
...
1 - 10 of 504 results