Back

Carvana

Tempe, AZ

3.3
10,135 Reviews

HQ

Tempe, AZ

85281

Directions

By Type

10,135 Reviews of Carvana

June 27, 2020

Best Way to Buy a Car Pregnant! 5 Star experience!!! I would highly recommend Carvana. I was 9 months pregnant trying to upgrade from a sedan to an SUV. Going to dealerships was such More

by Julie Lewis
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kiara and I cannot remember the two reps on the phone but they were extremely helpful when I had questions about the entire Carvana process
June 27, 2020

Everything was toucheless and easy I would definitely buy from Carvana again and for sure recommend to everyone. Mark was friendly and kept his social distance used mask, gloves and definitely sanitized More

by Jessika
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mark (delivery guy)
June 27, 2020

I have had a disturbing experience with Carvana. The delivery condition was pathetic and the maximum Carvana would allow me was 100.00 which did not cover the cost of detailing. They refused to pay 206 More

by jjbldg
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Samantha, Sebastian, 8812, 8890, Carvana Here (no name) several
Jun 29, 2020 -

Carvana responded

Thank you for taking the time to leave your honest review. It is truly disappointing to know that your experience has been less than ideal with us, as transparency plays an important role in the overall customer experience. We sincerely apologize that your vehicle arrived in the condition it did and that there was more wear than you had anticipated. We would also like to apologize regarding any inadvertent miscommunication and for your experience that transpired, as our goal is to create a seamless process for our customers. As a nationwide dealership, we do have the ability to deliver our vehicles within our local markets or even outside, qualifying for direct delivery. Being a direct delivery customer, the delivery process is a bit more unique, nonetheless, our standards should always be met with regards to cleanliness and vehicle preparedness. After reviewing your account, we see that you have been working with our Direct Delivery Specialists to assist with the return of your vehicle. Thank you for giving us the opportunity for your business and should you need additional assistance, please continue to utilize our team for assistance.

June 27, 2020

The vehicle came as advertised, the process of buying a car is a very seamless process, and most importantly, the employees at Carvana provide excellent customer service, no matter who I spoke to. More

by mrcsllngtn
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Multiple
June 26, 2020

Not completely satisfied I ordered a 2018 Chrysler Pacifica after totaling my previous Pacifica. The first hiccup was after setting up everything and setting a delivery date, More

by bpz2789
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Josh
Jun 30, 2020 -

Carvana responded

Thank you for taking the time to let us know of your recent Carvana experience. We certainly want to be sure you are happy with your vehicle for many years to come. As our goal is to provide high-quality used vehicles paired with a transparent purchase process, it is disappointing to hear about the issues that occurred with your purchase. We deeply apologize for any miscommunications or lack thereof in your purchase process. Getting a new car should be a fun and exciting event, and having the van show up at delivery with the issues you stated is clearly frustrating and disappointing. In reviewing your account, we see a Specialist has reached out to you to resolve these concerns to your satisfaction. Please feel free to contact us at (800) 333-4554, as we continue to address your concerns.

June 26, 2020

Overall experience was good, but communication was poor Buying my new car from Carvana was overall a decent experience, and very convenient. There was, however, a pretty significant lack of communication fr More

by kadin.wisniewski
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Shay (delivery driver in Las Vegas) was excellent and helped me out on her own time
June 26, 2020

What a joke. They don't tell you that you can't sell an antique car on tv or their website. Yet another company that has false advertising. Wish I could give it zero star's. More

by Dewey
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Chat line
Jun 26, 2020 -

Carvana responded

Thank you for providing your valuable feedback. It is disheartening to read that you did not have an ideal experience with Carvana and were not set up with proper expectations when attempting to sell your vehicle to us. On our frequently asked questions page for trade-ins and selling your vehicle, we do address that Carvana will accept your vehicle if it is newer than 1992, the odometer is in working condition, and we are able to safely perform a test drive. We sincerely apologize for any inadvertent miscommunication during your experience. If you have any additional questions, we encourage you to utilize our online chat feature or reach out to by phone at (800) 333-4554.

June 26, 2020

I am currently sitting at the local Jaguar dealership to get problems resolved that should’ve been resolved before delivering. My husband and I ordered cars from Carvana at the same time. Both of our cars s More

by lstoves
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Tyler, Joshua, Gabriel, plus online communications through Facebook messenger and website chat.
Jun 26, 2020 -

Carvana responded

Thank you for taking the time to write this review and provide your honest feedback. It is extremely disheartening to hear that your vehicle arrived in poor condition, as these concerns should have been taken care of prior to delivery. Carvana is dedicated to providing memorable experiences and it definitely seems that we have dropped the ball in this scenario, for this we truly apologize. Upon a further review of your account, it looks like you have been in contact with our Post Sale Specialists and have gotten these concerns resolved. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us at (800) 333-4554.

Jun 26, 2020 -

lstoves responded

I have been in contact, but have NOT gotten these issues resolved. Please do not post that as a distraction to what the real issue is. I was just told that my 2019 Jaguar needs a whole new water pump installed! The dealership has to order it and therefore will have to hold my car for the next 3 days until the part arrives. This is awful and for you to try to deflect and say my issues have been resolved is abhorrent! I am now without my car for the entire weekend just a week after purchasing the car from Carvana.

June 26, 2020

Online experience was great and easy, super fast and the delivery was awesome. Our delivery driver was super cool and fun yet professional, and loved my crazy sense of humor. More

by Mastern3k
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tj
June 26, 2020

Horrible experience from beginning to end. Car cane dirty, oil wasn’t changed, backup camera broken, back windows don’t go all the way up. The warranty company is basically Pep Boys. Pep Boy’s told me More

by daveferkler
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Who knows
Jun 29, 2020 -

Carvana responded

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Here at Carvana, we take great pride in providing our customers with a vehicle that they can be proud of. This includes ensuring that the car is properly cleaned prior to it being released, so it is truly disheartening to hear the condition your vehicle was delivered in. Carvana aims to provide customers with an exceptional car-buying process coupled with high-quality pre-owned cars so we are truly sorry that your vehicle arrived with more wear than anticipated as well as the oil change not being completed. Overall, your experience does not reflect the convenience and ease that we hope to provide for every customer. After further review of your account, it looks as though you have spoken with our After-Sale Specialists to remedy the issues you have been having. If you have any further questions please do not hesitate to reach out to us at (800)-333-4554, we will be more than happy to assist.

...
751
...