About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Write a review

Hyundai of Slidell

4.9

197 Lifetime Reviews

298 E Howze Beach Rd, Slidell, Louisiana 70461 Directions
Sales: (888) 226-3325

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

197 Reviews of Hyundai of Slidell

Sort by Write a review
January 09, 2018

"Do not hold up to warranty"

- Logan

Who likes paying for and repairing their new car that barely has 5 thousand miles and is under a "bumper to bumper" warranty? I know I don't. I purchased a 2017 Hyundai Elantra three months ago for my wife. I rode with her one day, turned the cold air on and noticed it was blowing only warm air. I figured there was a leak but ensured her I would bring it back to the dealership the next week and they would fix it before summer time comes around. After all, this is a brand new car, and Hyundai has a "Great" warranty on new cars. Well, they informed me that there was a leak and they would replace the tube that was causing the issue since it was under warranty. My wife waited 3 hours to get the tube replaced but instead got feedback that the cars condenser was leaking and the quote for them to fix it was a bit over 700 dollars. They said the "bumper to bumper" warranty would not cover this because we most likely damaged it. After much discussion they were "nice" enough to offer more affordable parts and got it down to 400 or so dollars. So now I have 3 options: 1. Pay over 700 dollars for the exact condenser 3 months after I bought the car, even though we received the car like this. 2. Pay over 400 dollars for a cheaper condenser 3 months after the car was purchased and came off the lot broken. 3. Go to another shop and get the work done for a bit less than 400 dollars since the condenser itself is actually a 100 dollar piece. I guarantee if this happened at another dealer such as Honda, my car would be fixed already. My Advice: 1. Realize that this dealer has very nice employees, that do a great job on customer service up until you buy the car. Once you have their product they refuse to accept responsibility and will do anything to save a buck. 2. The warranty they offer is useless, if you go here to purchase a vehicle do not purchase any extended warranty, it's waste of money...look how it works 3. If you buy a Hyundai Elantra check it thoroughly, maybe even bring it to an outside mechanic. Do not trust that all is well. Be careful with the Elantra Hyundai of Slidell claims that they break often, and will want you to go to their shop for a 700 dollar fix.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Chris, Tom
Jan 12, 2018 -

Hyundai of Slidell responded

Logan, This is very unfair. We did our best to handle your concern. We apologize if your condensor was hit and damaged by road debris. You act as if we did not or would not try to help. You refused to accept the diagnosis. Hyundai's Warranty is there to repair and/or replace defective parts. Your A/C condensor was damaged by road hazards. You stated you purchased the vehicle this way- Yet you brought to our attention 3.5 months and 5000 miles later. We tried multiple attempts to try to mitigate the cost and inconvenience but none was acceptable to you or your wife. Instead you have repeatedly libeled our store and accused us of wrong doing. For a man of faith like myself I find this very disturbing you bearing false witness. God Bless and we apologize we could not fraudulently repair your vehicle under factory warranty. Christopher Stedem General Manager/Owner 985-641-0671

December 09, 2017

"Pleasant Buying Experience"

- sapcpa01

This was a no pressure buying experience. Zach was always available to answer questions and show us what we asked for. Everyone helped and was so positive. Zach took extra time to show my wife the features and operation of the vehicle. To to Slidell Hyundai for great service, pricing and personal attention.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Zach Cantrelle, Billy and Chris.
November 29, 2017

"Excellent Personal Service"

- billstrecker

From the beginning of our visit until the final signing of the purchase papers everyone involved made our Hyundai experience a pleasure. We were greeted by personable salespeople who directed us to our salesman Terren Deemes who in turn expertly explained everything we needed to know about our chosen vehicle. The finance manager Bill Schiller effortlessly guided us through the process of signing all the paperwork. Everyone tried to get us the best deal possible. We will certainly recommend this dealership to our friends.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Terren Deemes, Billy Schiller
November 23, 2017

"Family"

- christinalopez411

I'm a returning customer, this place treats you like family. They made my decision so easy and comfortable. I didn't feel pressured and they understood what I was looking for. I will definitely refer this place to other people.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Steve Dinapolis, Randy, Billy Schiller
November 23, 2017

"My Tucson!"

- qianamarie35

This is a great place to purchase a car! I loved the total experience! I met good people and found the perfect match! The 2017 Tucson!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Steve and Tiffany
November 19, 2017

"Review"

- jsawyna

Terron was very friendly and accommodating and listened to my concerns. I never felt overly pressured for the sale. I would recommend this dealership to others.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Terron
November 16, 2017

"HAPPY AS ALWAYS"

- cortni13004

I’ve made 4 vehicle purchases from Hyundai of Slidell since 2011 and have always had exceptional and professional service. The staff is very friendly and I always feel welcomed and appreciated there. As long as I’m purchasing a Hyundai, Hyundai of Slidell will always be the only dealership I use.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Christian Wingrave
November 10, 2017

"Amazing Service"

- smart_shark

Hyundai of Slidell gave me the best experience I have had car shopping ever. They made sure to give me every deal possible so that I was satisfied with my purchase. This Hyundai will make the third that I have owned since I started driving and I couldn't be happier with the company and it's products.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Randy Glenn
November 01, 2017

"Great Place to Buy a Hyundai!!"

- punch2

This dealership is a great place to buy your next Hyundai! The staff is top notch, knowledgeable and friendly. They know their product and guide you to making the right choice. This is my second purchase from them and will definitely return.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Zachary Cantrelle and Terren Deemes
October 31, 2017

"Great Buying Experience"

- luthercg

It was a pleasure working with Tiffany, Christian and Billy on the purchase of not one, but TWO vehicles within a few days of each other. I had a great car-buying experience and recommend this dealership as well as these individuals!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tiffany, Christian and Billy
1
...
1 - 10 of 197 results