Porsche Huntington
Huntington Station, NY
Hours
Sales/Showroom
Monday 9:00 AM - 7:00 PM
Tuesday 9:00 AM - 7:00 PM
Wednesday 9:00 AM - 7:00 PM
Thursday 9:00 AM - 7:00 PM
Friday 9:00 AM - 6:00 PM
Saturday 9:00 AM - 5:00 PM
Sunday Closed
Service
Monday 7:30 AM - 6:00 PM
Tuesday 7:30 AM - 6:00 PM
Wednesday 7:30 AM - 6:00 PM
Thursday 7:30 AM - 6:00 PM
Friday 7:30 AM - 6:00 PM
Saturday 7:30 AM - 5:00 PM
Sunday Closed
Parts
Monday 7:30 AM - 6:00 PM
Tuesday 7:30 AM - 6:00 PM
Wednesday 7:30 AM - 6:00 PM
Thursday 7:30 AM - 6:00 PM
Friday 7:30 AM - 6:00 PM
Saturday 7:30 AM - 5:00 PM
Sunday Closed
Filter Reviews by Keyword
By Type
Showing 1,054 reviews
Beautiful new dealership service was prompt and car was delivered on time service manager was excellent and knowledgeable delivered on time service manager was excellent and knowledgeable More
I purchased a 2022 911 Turbo S Cabriolet w/ a Techart body kit from Porsche of Huntington. They told me the car was in perfect condition and even gave it a Porsche Certification. I drove from Maryland, m body kit from Porsche of Huntington. They told me the car was in perfect condition and even gave it a Porsche Certification. I drove from Maryland, made the purchase, then 15 minutes driving home, several warning lights and alarms started false alarming. I called the dealership, they said just take it to your local dealer when you get home, it's Porsche Certified! Everything is covered! My Dealership refused to touch the car! They said it was the responsibility of the Porsche of Huntington. They did find that the car had 4 bald tires, w/ tread below safety standards! I spoke with the manager at Porsche Huntington, Eric, gave him a list of the things wrong with the car including... front parking sensors alarm under 10mph, L turn signal fault, R ts fault, convertible top fault, Spoiler failure, 4 bald tires, and others. He agreed to replace the bald tires and have the car picked up, repaired and returned. The car arrived 3weeks later with the spoiler replaced. Nothing else was repaired! It returned w/ a cracked rocker panel. I found a local dealership willing to repair the car. Eric sent a check to cover the broken parts, but not for their labor. The local Porsche dealer had the car for 7 months making these repairs! Then, returned it in perfect condition, the condition it should have been in when sold in the first place! However, I had to pay over $3000 for the labor to pick it up. Eric was made aware of the bill when I picked up the car but refused to pay it. I have attempted to contact him many times , but he never takes my call and never replies. This car cost me $305,000 and was guaranteed to be in perfect condition. It was not! I had to pay over $35,000.00 in loan payments while it sat in the shop getting repairs done that Eric should have done before selling the car! I would never buy another car from Porsche of Huntington as long as Eric is the manager! The car was either Never inspected by them & Porsche Certified just to make the sale! Or maybe they inspected it, knew about all the issues but Certified it anyway! Either way, they are SCAMMERS!!! Response from the owner Daniel - There must be some miscommunication between what we agreed on regarding your car. Porsche Huntington did reimburse you for the issues that you initially had with the car. You have been driving the car for two years and we should not be responsible for anything cosmetic on the car that you may have now. Eric, You know there are NO COSMETIC issues! I want to be reimbursed for what I had to pay to get all of the Issues, Faults and Failures fixed that you sold the car with! Yes, it has been almost 2 years. I have had to take the car to numerous shops to try to find someone willing to fix the issues that you sold me the car with. You sold the car as PORSCHE CERTIFIED EVEN THOUGH THE CAR HAD A LONG LIST OF PROBLEMS. I spent months trying to find someone to fix it. As you know, my Porsche dealership that I have dealt with for 20 years Refused to fix it! The manager (and your friend Steve Postal) said YOU are responsible for making the repairs. You took the car back for 3 weeks to fix ALL of the problems but only repaired 1 of the 10+ things that were wrong with it! YOU OWE ME OVER $3000 for repairs that I had to pay for to repair these problems! Two other Porsche dealerships who examined the car said that You NEVER should have given the car the Porsche Certified designation in the condition the car was in! What kind of CROOKED business do you run, selling cars as Porsche Certified when they have NUMEROUS PROBLEMS??? WHAT KIND OF A MANAGER ARE YOU TO NOT ONLY SELL ME A CAR WITH ALL OF THESE PROBLEMS, THEN NOT REIMBURSE ME FOR WHAT IT COST ME TO FIX THEM? I HIGHLY CAUTION ANYONE PLANNING TO PURCHASE A CAR FROM ERIC AT PORSCHE OF HUNTINGTON TO RECONSIDER!!! JUST DON'T DO IT! IN MY OPINION, HE IS A CROOK!!! GO TO PORSCHE OF OWINGS MILLS! PETER THERE IS EXCELLENT AND HONEST!!!! More
Great team, excellent communication, great with specification, keep me updated on the delivery progress and gave me a Great deal!!!! specification, keep me updated on the delivery progress and gave me a Great deal!!!! More
Everything is great as usual. Emily is a pleasure to work with and communicates in a friendly and professional manner. Emily is a pleasure to work with and communicates in a friendly and professional manner. More
Cole is fantastic to work with. Best salesperson I have ever dealt with and hope to work together in the future. Best salesperson I have ever dealt with and hope to work together in the future. More
Jessica, Panos, and George provided an exceptional experience. My son and I were able to finalize our transaction within just two hours, and we received the vehicle on schedule without any complicatio experience. My son and I were able to finalize our transaction within just two hours, and we received the vehicle on schedule without any complications. The pricing was highly competitive and fell perfectly within my budget. The team's professionalism and thoroughness in explaining the vehicle's details were truly impressive. I will certainly return to them for my next purchase. More
I’ve been leasing my vehicle through Jessica Arce for many years, and she is truly the best in the business! She is exceptionally professional, thorough, and diligent, making the entire leasing process s many years, and she is truly the best in the business! She is exceptionally professional, thorough, and diligent, making the entire leasing process seamless and stress-free every single time. More
Not satisfied with the direction of the service manager. Despite having documented evidence of issues with my Trunk Control Module, for over 2 years, the Service Manager refused to conduct a repair simpl Despite having documented evidence of issues with my Trunk Control Module, for over 2 years, the Service Manager refused to conduct a repair simply because -He didn't see the problem in person - and was not sure if Porsche would compensate the department for the warranty repair He also mentioned that he needs to protect his job. Pretty disappointing. The sad part is that Porsche Huntington is the one that conducted a repair for the issue in 2024; the issue has not been resolved since, and any responsible repair shop would have reevaluated the repair to find the source of the problem instead of brushing it off as a non-issue. Sadly this is not the first Porsche Service center that has brushed off the issue simply because it couldn't be duplicated in the store. I have videos of the same issue, before and after the "repair initiative " done in 2024. The Service manager also found, through their internal Porsche database, other Porsche Cayennes that had the same issue with intermittent malfunctions of the trunk control module. In those instances the repair and replacement of multiple parts were conducted and the problem ceased to exist. Instead of following this direction to resolving my problem, the service manage elected to refuse to repair my vehicle simply because he did not witness the problem in person; moreover the question was around compensation and job protection. Kind of sad that one is worried about these matters instead of the vehicle diagnostics. More
I have been using Porsche of Huntington for 12 plus years and now 6 cars and 3 if which are high end and Eric the General Manager makes you want to be at the dealership. They are very easy going and are not and now 6 cars and 3 if which are high end and Eric the General Manager makes you want to be at the dealership. They are very easy going and are not stereotypical. As my wife said this was a pleasurable experience! More
I had a Great Professional experience. From the Sales professional to the Finance manager to Leo, who actually helped with the plates and going over the functionally of the car, everything From the Sales professional to the Finance manager to Leo, who actually helped with the plates and going over the functionally of the car, everything could not have been better. Jest a great experience all around. More




