Back

Sunset Chevrolet

Sumner, WA

4.5
1,468 Reviews

910 Traffic Avenue

Sumner, WA

98390

Directions

Filter Reviews By Type

Showing 1,468 reviews

July 19, 2022

I believe Sunset Chevrolet is both intentionally dishonest and flat out incompetent. I understand my unique circumstances won’t apply to 95% of their potential clients but I do think it shows the la More

by RippedOff
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Doug, DAS Reputation Management
Jul 20, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

We are sorry to read that we fell short of your expectations. Sunset Chevrolet is near the top of General Motors’ Customer Satisfaction Index (CSI) and customer retention in our zone, making this kind of review unusual for us. While we are disappointed that you are paying more than expected for tax and licensing fees, we did insist that was only an estimate on our end -- this is usually the case for out-of-state purchases. That said, if there are any other issues you have with your vehicle, don't hesitate to e-mail us at wecare@sunsetautofamily.com.

July 17, 2022

Went to buy a car today only to find that the Price is not the price. Add 5000 to all sticker prices for dealer mark up . Well if it’s on every car then put it in the price. Already have a destination More

by Mrdboyle
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
General manager for get his name , DAS Reputation Management
Jul 18, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

All dealers get their vehicles for the same price. Sunset Chevrolet isn't interested in race-to-the-bottom pricing, but in getting more for our customers' money with valuable dealership exclusives like Warranty Protection for Life and Oil Changes for Life. Sunset Chevrolet is Washington State’s very highest volume Chevrolet dealer year after year and is also near the top of General Motors’ Customer Satisfaction Index (CSI) and customer retention in our zone, and we didn't earn that success through gouging or misleading our customers. That said, no one is perfect, and we believe there’s always room for improvement, so if you could please send along any other details you remember about your experience to wecare@sunsetautofamily.com, we’d greatly appreciate it.

June 08, 2022

Steve the salesman was professional, very informative, and took time to explain every little detail of our truck! This dealership is very awesome and we recommend 100 percent! Best customer experience we More

by Brenda.ralls
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Steve and Scott, DAS Reputation Management
Jun 10, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

Thanks for letting us know of your complete satisfaction. We pride ourselves on our customer service and we're glad we met our goals during your visit. Take care! Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

May 07, 2022

I am very pleased with the a 5 star service great people to work with More

by Jimroux46
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
JAKE AND SCOTT, DAS Reputation Management
May 09, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

Thank you for reaching out! Reviews like these mean the world to us here at our dealership and we will be sure to relay to the team. Take care and have a great day. Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

May 05, 2022

I dropped off my 2016 Silverado for a service and check engine light that was on it was my 02 sensors. They said it could be covered on warranty, but it wasn't. I was shocked at the price. they charged. I More

by sds19661
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
DAS Reputation Management
May 06, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

Thank you for taking the time to provide us with this feedback. We apologize for the billing error and hope that our service manager was able to resolve this matter for you in an efficient manner. If you have any other questions or concerns, please contact us at wecare@sunsetautofamily.com.

April 28, 2022

Worst service dept around. Didn't have correct tools to work on a GM vehicle, asked to do service and change the fuel filter and a recall. Couldn't do recall because didn't h More

by swcwaug06
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
DAS Reputation Management
Apr 29, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

We're sorry that we didn't live up to expectations here. Sunset Chevrolet is Washington State’s highest volume Chevrolet dealer year after year and is also near the top of customer retention in our zone, making this kind of review unusual for us. That's why we take reviews like this seriously and want to investigate your experience further. Unfortunately, your name does not link up with any customer in our records. If you could please e-mail us at wecare@sunsetautofamily.com with your name and VIN number, we'd love the opportunity to cut through any past miscommunication and make this right for you. Thank you for your feedback and your time Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

April 18, 2022

Thank you Alvaro at Sumner Sunset Chevrolet. For going above and beyond your duties for customer service. I made a mistake in scheduling my oil service and my car needed the service immediately. More

by RAMIRO_MONTEJANO
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
The service team
Apr 20, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

It is wonderful to hear that our team was able to provide you with a great experience! We really appreciate this feedback and we will share it with them. Thank you and if you have any questions about the work that was done please feel free to contact us. Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

March 23, 2022

Work was not accomplished to that what stated on bill(remove/disarmed the alarm system). After paying the bill they brought the truck out with the alarm going off.and mechanic had to come out and an More

by Not happy
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jake at counter was easy to work with but resolution had to be made by the service manager
Mar 23, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

First of all, thank you for the kind words about Jake at the counter. We're sorry that we somehow fell short of expectations here, but the diagnosis of your vehicle and removal of your alarm system were services rendered. The remainder of your alarm system was removed after the fuse was pulled. We offered you a $100 credit because it was your first visit to Sunset, not because we don't stand by our workmanship. If you're still having issues with your alarm system, please contact us at wecare@sunsetautofamily.com and we will do all we can to resolve your issue. Thank you for your time.

Mar 23, 2022 -

Not happy responded

What I wanted was my bill to be reduced. As I told you yesterday that your offer on $138.00 in store credit was unacceptable based on what I saw when I picked up the truck. Why would I want to come back and use an instore credit.

February 26, 2022

I dropped my vehicle off at 9am on a Friday to have an oil change (free lifetime), tire rotation and my driver's exterior door handle looked at under warranty. I was told that I would hear from my service More

by jrohm253
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
DAS Reputation Management
Feb 28, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

We are sorry to read that we fell short of your expectations. Please understand that reviews like yours are uncommon for Sunset Chevrolet. Sunset Chevrolet is Washington State’s very highest volume Chevrolet dealer year after year and is also near the top of General Motors’ Customer Satisfaction Index (CSI) and customer retention in our zone, making this kind of review unusual for us. That is why we need to investigate your concerns with our managers and advisors and make sure future training prevents something like this from happening again. We take these comments very seriously and would appreciate it if you sent along the names of Sunset employees you remember helping you and any additional details you can remember about your experience to wecare@sunsetautofamily.com. Again, we appreciate your business, and all of the business your family and friends have brought us, and we will do all we can to remedy the situation. Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

February 04, 2022

Everything was straightforward. Sales people and service people seem to be accommodating. I would recommend them to my family members and friends. More

by THUNDERJ2
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
DAS Reputation Management
Feb 04, 2022 -

Sunset Chevrolet responded

Your kind words and fantastic review are greatly appreciated! I am elated to hear that our team was able to provide you with the pressure-free and knowledgeable service we strive to deliver to each of our guests. Thank you for spreading the word about your excellent experience; we look forward to working with you, your family, and your friends in the future. Sincerely, The Sunset Chevrolet Team wecare@sunsetautofamily.com

1
...
1 - 10 of 1,468 results