Aaron Voege
Aaron Voege at Suntrup Nissan

Aaron Voege

Client Advisor

Suntrup Nissan

6000 S Lindbergh Blvd
St. Louis, MO 63123

Contact Me
4.9
493 Reviews

Almost ALL of my working experience has revolves around delivering the highest levels of customer service, and it absolutely shows when I walk customers through our process. Feel free to read through some of my reviews and you’ll see why giving me an opportunity to earn your business will be one of the greatest car buying experiences you’ll ever have!

Dealership Experience

6 yrs, 4 mos

Industry Experience

6 yrs, 4 mos

Specialties & Trainings

Nissan

Volkswagen

View more specialties & trainings
4.9

493 Reviews

Write a Review

493 Reviews of Aaron Voege

October 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience purchasing a car from Aaron! He was professional, knowledgeable, and made the process quick and easy. More

by mkplesko
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jill Schellhase

Oct 08, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you for trusting Aaron with your purchase. It means a lot to know the experience felt easy from beginning to end and left you feeling good about your decision. We hope you’re enjoying your new vehicle!

September 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I didn’t rate Todd as I only received a text from him and had no other interaction. We dealt with Aaron and John Stephens and both were great. More

by passinim
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jonathan Stephens

Sep 15, 2026

Suntrup Nissan responded

We appreciate you taking the time to share your experience with Aaron and John. It means a lot to know your time with our team left such a positive impression. Thank you for choosing Suntrup!

September 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very good at communicating with me on the car,the sale and the whole process from beginning to end. More

by bowdernchristina
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Sep 09, 2026

Suntrup Nissan responded

Congratulations on your new vehicle! Keeping you informed and making sure you knew what to expect throughout the process is exactly the kind of experience we want for our customers. We appreciate you trusting Suntrup with such an important decision and hope you’re loving your new Nissan!

August 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service in a non aggressive customer first approach. My second purchase from this team and will definitely send business their way. More

by jtubb1970
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kenan Mustafic , Tristen Dame

Aug 19, 2026

Suntrup Nissan responded

We really appreciate you coming back to us for a second purchase! It’s great to hear that you felt comfortable throughout the process and that the team kept the experience focused on what worked best for you. We’re grateful for the recommendation and look forward to seeing you again down the road!

June 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome! Everyone was friendly and very helpful! Aaron was so very knowledgeable and helpful throughout the whole process! Thanks to everyone! More

by tamaraw2479
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Aaron Voege

Jun 12, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you for the great review! We’re glad Aaron and the team made the process easy and helpful from start to finish. We appreciate your support!

June 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Was a great experiance , Aaron went out of his way to help me out More

by deena
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Aaron Voege

Jun 12, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear Aaron went out of his way to help and made the process a great one for you. We appreciate you choosing Suntrup Nissan and hope you enjoy your new Nissan!

April 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Was quoted at least 5 different payments with the 1st one being the lowest and the 2nd one being the highest. They were well over a $100 apart. Very disappointing experience. More

by Tony S.
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jill Schellhase , Jill Schellhase

April 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You all are very professional and very friendly. One of the best dealerships in America. More

by jeronmerritt
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jill Schellhase, Chris Burgess , Ryan McCalla

Apr 24, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you so much for the kind words! We’re really glad you had a great experience with our team. It means a lot to hear that you found everyone professional and friendly. We appreciate you choosing us and look forward to helping you again in the future!

April 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was super friendly and did everything they could to get us exactly what we was looking for More

by deboardkenny0
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Todd Roth , Connor Abts, Ryan McCalla

Apr 11, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you for taking the time to share this feedback. We appreciate you recognizing the team’s effort to help you find exactly what you were looking for. Congratulations on your purchase, we hope you are loving your new car!

April 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely courteous, acknowledged us multiple times while we waited. Very positive experience, especially compared to other dealerships visited in the same day. More

by sarahtchr
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 11, 2026

Suntrup Nissan responded

Thank you for taking the time to share this. It’s great to hear the team was courteous and made sure you were acknowledged throughout your visit. We appreciate you choosing us and your feedback means a lot. Congrats on your purchase!

1
...

Dealership Inventory (489 Vehicles)

new 2026 Nissan Pathfinder car, priced at $40,934
2026 Nissan Pathfinder
new
Super Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Nissan Rogue car, priced at $40,218
2026 Nissan Rogue
new
Gray / Black exterior
AWD
new 2027 Nissan Rogue car, priced at $30,803
2027 Nissan Rogue
new
Gun Metallic exterior
FWD
new 2027 Nissan Sentra car, priced at $25,915
2027 Nissan Sentra
new
Gun Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Nissan Rogue car, priced at $37,195
2026 Nissan Rogue
new
Champagne / Black exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2027 Nissan Kicks car, priced at $29,070
2027 Nissan Kicks
new
Ice Blue / Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive