Chris Cantu
Chris Cantu at Archer Volkswagen

Chris Cantu

Sales

Archer Volkswagen

10400 Southwest Fwy
Houston, TX 77074

Contact Me
4.2
9 Reviews
4.2

9 Reviews

Write a Review

9 Reviews of Chris Cantu

October 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Buyer Beware — Don’t Waste Your Time Ive dealt directly with Chris Hernandes New car Manager This dealership claims it can beat any deal, but based on my experience, that claim does not hold up More

by Dutchbros
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chris Hernandez New car manager

October 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My wife and I have purchased 5 VW and our oldest daughter has had two. All from the Archer family. I think that says it all. 🙏🏿 More

by reginaldhardyjr
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 22, 2026

Archer Volkswagen responded

Knowing that your family has trusted our dealership for every one of your Volkswagen purchases speaks volumes. We’re honored you chose our team again for your used Atlas purchase. Hearing your family’s continued loyalty means a great deal to us.

September 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Chris Cantù was very helpful and kind. I appreciate all his help with getting me into my new car. More

by CRISTAL G
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Patrick Terramiggi

Sep 17, 2026

Archer Volkswagen responded

Your remarks about Chris’ helpfulness and kindness in securing your new Volkswagen Atlas highlight the personalized care we strive for. Knowing his support made the purchase process easy and enjoyable means a lot to our team. Thank you for choosing our dealership.

September 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have purchased 2 cars from Archer. I’m not a fan of car dealerships. They worked with me over the phone/text so I was only at the dealership for about an hour. Easy and great experienc More

by brittany_thoma
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2026

Archer Volkswagen responded

Our team is pleased we could complete most of your new Volkswagen Tiguan purchase over phone and text, making your visit just an hour long. Knowing you’ve trusted us for two vehicles and found the experience straightforward means a great deal to our team.

September 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Crist Cantu He was very friendly and well professional to explain the details of the car excellent work. More

by aydensoch
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jamaal Taylor

Sep 11, 2026

Archer Volkswagen responded

Thank you for sharing your praise of our team’s cordial demeanor and clear explanations. Congratulations again on your new Atlas!

August 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We had such a wonderful experience purchasing our car here! From beginning to end, everything was handled so smoothly and professionally. We started the process with a Costco price and were so gratefu More

by K.D
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jamaal Taylor , There was a very kind woman at the front desk, I unfortunately didn’t catch her name

Aug 16, 2026

Archer Volkswagen responded

Our team is pleased we could guide you through the purchase of your new Tiguan, honoring the Costco discount and providing clear out-the-door pricing with a no-pressure approach. Knowing that you felt welcomed by Chris and valued throughout the process is especially rewarding. Your recommendation and kind words mean a lot to us.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a pretty good experience purchasing my car back in 11/25. The only issue I had was that I was told my brand new car did not come with mats, and I was offered to purchase them, which I declined. Months More

by contact34
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 11, 2026

Archer Volkswagen responded

Thank you for your review. Please don't hesitate to reach out to us directly to discuss your concerns. We sincerely value your business and hope you will give us another opportunity to serve you.

August 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Chris Cantu was knowledgeable, listened to my needs and recommended just the right car for me. There was no pressure to "buy now." I was very impressed by the transparency of the overall sales experienc More

by rwaldo1234
Recommend Dealer
Yes
Aug 05, 2026

Archer Volkswagen responded

Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Volkswagen Taos. Knowing our transparent, pressure-free approach was a pleasant surprise is rewarding. Chris is happy we could match you with just the right car, and your kind words and five-star rating mean a lot to our team.

July 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Things went pretty smoothly. My biggest complaint would would concern the desk size touchpad for documents, which was reluctant to acknowledge interaction, and which seemed to ha More

by DENHAMLES
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Jul 27, 2026

Archer Volkswagen responded

Thank you for your feedback, and we apologize for not delivering an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

Dealership Inventory (274 Vehicles)

used 2022 Volkswagen Jetta car, priced at $18,016
2022 Volkswagen Jetta
used
Pyrite Silver Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2022 Volkswagen Atlas car, priced at $21,583
2022 Volkswagen Atlas
used
Deep Black Pearl Effect exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Tiguan car, priced at $35,628
2026 Volkswagen Tiguan
new
Platinum Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Tiguan car, priced at $35,682
2026 Volkswagen Tiguan
new
Sandstone exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Tiguan car, priced at $44,281
2026 Volkswagen Tiguan
new
Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Hyundai Santa Fe car, priced at $30,724
2026 Hyundai Santa Fe
used
Shimmering Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive