Cortney Ware
Cortney Ware at Julio Jones Kia

Cortney Ware

Service Advisor

Julio Jones Kia

4301 Greensboro Ave
Tuscaloosa, AL 35405

Contact Me
4.8
89 Reviews
4.8

89 Reviews

Write a Review

89 Reviews of Cortney Ware

May 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have been going to this location for my Kia services for the past 3 years. They always do an amazing job. I appreciate everyone there. I would recommend this place to anyone nearby who drives a Kia. Tha More

by vanmang12100
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 12, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you so much for your continued support over the past 3 years! We truly appreciate your loyalty and are thrilled to hear our team has consistently provided amazing service for your Kia. Your recommendation means a lot to us, and we’re grateful for the trust you place in our service department. Thank you again for choosing Julio Jones Kia—we look forward to serving you for many more years to come!

April 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Oil was changed and by the time I got home. Oil was all over the back of my vehicle and under my hood, and there was no Oil registering on the dipstick, So I called back to dealership, and it w More

by jamescleveland95
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Cortney Ware

Apr 28, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the issue following your oil change. While we regret the inconvenience, we're grateful Cortney was able to step in so quickly and go above and beyond to make things right. Traveling that distance after hours truly shows his dedication to our customers. We appreciate your patience and understanding as we resolved the situation. Providing exceptional service—even when things don't go as planned—is incredibly important to us. Thank you for giving us the opportunity to correct the issue, and for recognizing Cortney's outstanding commitment. We value your trust and look forward to serving you again.

April 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We're getting too high on prices and the payment plan is excellent! I think this is a good idea More

by otucker2978
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 28, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for your feedback! We understand how important affordability is, and we're glad to hear you found our payment options helpful. Our goal is always to provide flexible solutions that make purchasing and servicing your vehicle as convenient as possible. We appreciate your support and look forward to assisting you again!

April 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They tend to the needs of my car swiftly and in a kind, professional manner. More

by latonyajemison
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortney Ware

Apr 28, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for your kind review! We’re glad to hear your vehicle was taken care of quickly and with the professionalism you deserve. Providing efficient, friendly service is always our goal. We appreciate your trust and look forward to serving you again!

April 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a great experience at Julio Jones during my service the staff was very friendly and knowledgeable about the service I was having done ✅ Courtney was very friendly and helpful he gave me the upmost cust More

by NOXUBEE31GRL
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brittany McPherson

Apr 28, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for the wonderful review! We’re so glad to hear you had a great service experience with us at Julio Jones Kia. It’s great to know Courtney provided friendly, helpful, and top-tier customer service, and that Brittany made such a positive impression with her warm personality and smile. We truly appreciate your kind words about our team’s friendliness and knowledge. Thank you for choosing us—we look forward to serving you again!

April 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great Customer Service and Friendly Staff Very Knowledgeable All smiles and went over and above with whole service More

by NOXUBEE31GRL
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortney Ware

Apr 28, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for the fantastic review! We’re so glad to hear you had a great experience with our team and that the service met your expectations. Providing friendly, knowledgeable, and above-and-beyond care is exactly what we strive for every day. We truly appreciate your support and look forward to seeing you again!

April 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I took my vehicle in because of a noise that I'm hearing. Courtney took the time to ride with me so I could point out just what I was experiencing as I'd taken it in before and they weren't able to hear it. More

by shalob
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortney Ware

Apr 15, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for sharing your experience! We’re so glad Courtney took the time to ride along with you and make sure your concern was fully understood. Providing that level of attention and care is exactly what we strive for. We appreciate your patience and the opportunity to get things right—please don’t hesitate to reach out if you need anything further!

April 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I do like how it was explained to me what everything was the price and what they was going to have to. Do I appreciate the service. More

by Cdking2272
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 15, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for your feedback! We’re glad to hear everything was clearly explained to you, including the pricing and the work being done. Providing transparent and helpful service is very important to us, and we truly appreciate you recognizing that. Thank you for choosing us—we look forward to assisting you again!

April 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Its was great no complaints at all They got me in and out at the great time for me to continue my busy day More

by QJACKSON18
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cortney Ware

Apr 06, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you so much for your kind words! We're glad to hear everything went smoothly and that we could get you in and out quickly. We know how valuable your time is, and we appreciate you choosing Julio Jones Kia to be part of your busy day. We look forward to seeing you again!

April 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Over charge greatly on car repair service. Made an appointment for service didnt get to my car until the next day More

by kountryboy205
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 04, 2026

Julio Jones Kia responded

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to feel overcharged and have your appointment delayed. That’s not the level of service we aim to provide. We truly value your time and trust, and we’d appreciate the opportunity to review your visit in more detail and address your concerns. Please feel free to reach out to our service management team so we can work toward making this right. Thank you for bringing this to our attention.

1
...

Dealership Inventory (155 Vehicles)

new 2026 Kia Carnival Hybrid car, priced at $44,685
2026 Kia Carnival Hybrid
new
Panthera Metal exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2019 Dodge Challenger car, priced at $34,500
2019 Dodge Challenger
used
Indigo Blue exterior
Manual
Rear-wheel Drive
new 2026 Kia Sportage Hybrid car, priced at $31,735
2026 Kia Sportage Hybrid
new
Steel Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Ram 1500 car, priced at $42,025
2025 Ram 1500
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Kia Seltos car, priced at $28,405
2026 Kia Seltos
new
Pluton Blue exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2011 Ford Edge car
2011 Ford Edge
used
White Platinum Clearcoat Metallic exterior
Automanual
Front-wheel Drive