Dan Macalusco
Dan Macalusco at Schaumburg Kia
Refer Me

Dan Macalusco

Product Specialist

Schaumburg Kia

1100 E Golf Rd
Schaumburg, IL 60173

Contact Me
not yet
rated
3 Reviews
not yet
rated

3 Reviews

Write a Review

3 Reviews of Dan Macalusco

September 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Not Happy, bought a car took it to mechanic to replace tires found out that has a screw in the gas tank, and no catalytic converters, attempted to return within 3 business days they said you bought a car More

by RICHARDJEZIORSKI0
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Mitchell, Todd Pruitt

Sep 14, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

July 08, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The car buying process was fast and easy. The salesman was not pushy and was very knowledgeable. More

by LISAM
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Todd Pruitt , Victoria Matheson

Jul 11, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. We hope you enjoy your new vehicle, and don't hesitate to reach out if you need anything else.

Jul 11, 2022

Schaumburg Kia responded

Thanks for choosing Bob Rohrman Schaumburg Kia!

June 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership is clean and the team is friendly. Our sales rep sometimes seems preoccupied with all that was going on. More

by BACAWORK
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Victoria Matheson

Jul 01, 2022

Schaumburg Kia responded

Thank you for taking the time to write this review. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated. Congratulations on your new car! All of us at Bob Rohrman Schaumburg Kia are glad to have you as a customer.

1
1 - 3 of 3 results

Dealership Inventory (232 Vehicles)

used 2020 Volkswagen Tiguan car, priced at $24,028
2020 Volkswagen Tiguan
used
Deep Black Pearl Effect exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Toyota RAV4 car, priced at $25,539
2019 Toyota RAV4
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2017 GMC Acadia car, priced at $21,180
2017 GMC Acadia
used
Ebony Twilight Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Kia Sportage car, priced at $26,314
2022 Kia Sportage
used
Hyper Red exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Land Rover Range Rover car, priced at $102,900
2019 Land Rover Range Rover
used
Santorini Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2005 Ford F-150 car, priced at $5,128
2005 Ford F-150
used
True Blue Clearcoat Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive