Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Heather Goodrich.
Heather Goodrich
Heather  Goodrich at Fred Anderson Toyota of Charleston
Refer Me
4.8

Heather Goodrich

Assistant Service Manger

Fred Anderson Toyota of Charleston

2100 Savannah Hwy
Charleston, SC 29414

Contact Me
Call
Email

18 Reviews of Heather Goodrich

September 05, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Just the best experience, fast service, professional and..."

- Nita48

Just the best experience, fast service, professional and they even clean the car! Every visit is excellent, the waiting area is clean, comfortable and before covid they even had coffee and snacks.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 08, 2020

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Thank you for putting your trust in Fred Anderson Toyota of Charleston! We pride ourselves in our service department’s ability to provide world class customer service. We wish you happy travels and look forward to seeing you at your next service appointment. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

March 13, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience"

- br

Eric Peterson was great to work with! I drove from Columbia to Charleston to purchase a Jeep and Eric was very considerate of my time. He had the vehicle ready to drive when I got there. Eric and Heather in the service department were also extremely helpful in helping to resolve an issue with a broken part (torque converter decided to make trouble soon after I purchased). They arranged for the repair to be performed in my town (I didn't have to drive to Charleston), and the repair was completely covered by the 30 day powertrain warranty! I'm a happy customer!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Eric Peterson

Mar 16, 2020

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We work hard to make sure our guests have an awesome experience. We will share your comments with our team and we look forward to working with you again down the road. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

February 05, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a great experience working with Dania to purchase a..."

- William H

Had a great experience working with Dania to purchase a used vehicle at Fred Anderson Toyota. I would highly recommend this dealership for new and used cars.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 06, 2020

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Thank you so much for sharing your car shopping experience with us. We're happy to hear you were able to find what you were looking for, including fantastic customer service from Dania and the rest of the Fred Anderson Toyota team. Thank you for choosing us for your automotive needs and we look forward to working with you again in the future. Sincerely, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

October 23, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Best dealership in the Southeast!"

- oneila

I went in to get my 2012 Toyota Prius serviced on Saturday. Chrissie was the first person to greet me and took care of all my initial service needs. I was only at the dealership for around 30 minutes while my oil was being changed and my tires were getting rotated, but Toyota ALWAYS offers me a shuttle anyway. I was fixing myself some tea and pastries and Steven Rhoads greeted me to ask how my morning and service visit was going. We talked for quite a few minutes and he made me feel very welcome. There was not one person I interacted with that seem happy and customer service oriented. I was very impressed with my experience and would definitely recommend Fred Anderson Toyota to friends and family. I’ll definitely be returning to get my car serviced here.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Steven Rhoads, Dennis Quinn , Chrissie Infinger-Rice

Oct 23, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

We appreciate your amazing review and are glad to hear that you enjoyed the service you received from us. We will certainly share your feedback with our entire team, and encourage you to contact us or stop by for a visit again if you need any further assistance. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

September 28, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent Services "

- Summerville customer

It’s always a top shelf experience coming to Fred Anderson. As the first people you encounter are well versed on product knowledge and the all so important connection to a customer. Well done Fred Anderson

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 29, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Thank you for your business and this review. I am happy to hear our team was able to serve you and demonstrate how we do business here. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

June 10, 2019

Dealership Rating

"Easy service"

- Ljlittlj

Polite staff. I’m always confident my service is done correctly. If issues arise, they always find me to discuss options available. I trust Fred Anderson Toyota.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Heather Parker

Jun 16, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

It is important our customers feel completely confident with the customer service they received and it made us happy to read your review. If there are any other automotive needs we can assist you with, please don't hesitate to call us or stop by. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

March 25, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Upholstery Parts"

- pickup

On 3/11/2019 I scheduled upholstery repairs at Brendt Brothers. The technician called the parts department at Fred Anderson Toyota to verify the price of the parts that was quoted earlier. At that time the parts tech discovered the price of one of the part was a lot higher than previous quoted. The manager was advised of this mistake but sold the part to me at the original price. That what I call talking the talk and walking the walk. Harry F.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 25, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

We're pleased to hear that our team took care of you and that everything went very smoothly. We hope to see you again in the future. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

February 15, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Made things Right"

- caseyc

Thank you Heather and your team for reaching out when there are issues! You made things right and met all of our needs! You are great at customer service!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Heather G.

Feb 19, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Thank you for the great review, Casey. Please come visit us if you need anything else, be it service or sales. Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

January 17, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Service on my Prius"

- sfpeggy

They are professional, clear and precise about what they do. My car is 7 years old and never had a problem. They keep you informed about progress if it takes a long time. They make waiting easy because of WIFI, refreshments, comfortable seating and nice restrooms.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Heather Parker, Leroy Jones Jr.

Jan 17, 2019

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Hello and thank you! We can't tell you how much we appreciate your customer loyalty! Best, Steven Rhoads - GM | srhoads@anderson-auto.com I (843) 556-9110

August 07, 2018

Dealership Rating

"Lack of training / knowledge "

- Ryan

My wife and I recently relocated to Charleston from Florida. We both have Toyota’s so we were in search of somewhere to get our vehicles serviced. We settled on this dealership due to location and online reviews. The reviews were certainly not a reflection of the service we received, we both have had service issues on separate occasions with two different vehicles now. This was very disappointing considering the awesome service we received from the dealership we purchased our vehicles from in Florida. We will now be looking for another Toyota dealership to take our vehicles to for service and in the future new car purchases.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Heather Parker, Chivas Porter, Andy Miller, Leroy Jones Jr., Hunter Long

Aug 13, 2018

Fred Anderson Toyota of Charleston responded

Ryan I am sorry to hear what has happened in the past service visit. I am glad we received the chance to address all the concerns we talked about. You have my personal cell for any service needs you may have in the future for both you and your wife. Look forward to keeping your vehicle serviced in the future and thank you for your business. Sincerely, Ed Yager Parts and Service Director 864-208-6571

1
1 - 10 of 18 results

Dealership Inventory (300 Vehicles)

new 2018 Toyota RAV4 car, priced at $32,462

2018 Toyota RAV4

$32,462

used 2019 Ford Explorer car, priced at $28,491

2019 Ford Explorer

$28,491

used 2012 Toyota Highlander car, priced at $9,991

2012 Toyota Highlander

$9,991

used 2016 Toyota Sienna car, priced at $13,991

2016 Toyota Sienna

$13,991

used 2014 Toyota Tacoma car, priced at $8,991

2014 Toyota Tacoma

$8,991

used 2018 Toyota Tacoma car, priced at $25,991

2018 Toyota Tacoma

$25,991