JEREMIAH PFLUGER
JEREMIAH PFLUGER at Russ Darrow Toyota of West Bend

JEREMIAH PFLUGER | Page 3

SERVICE ADVISOR

Russ Darrow Toyota of West Bend

2700 W Washington Street
West Bend, WI 53095

Contact Me
4.7
91 Reviews
4.7

91 Reviews

Write a Review

91 Reviews of JEREMIAH PFLUGER

April 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I brought my vehicle in for an issue with the windshield. Waited an hour and a half to be told something they should have been able to figure out in 10 minutes. Came back next week and brought my car in at 7 More

by robert1128
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Apr 16, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

April 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

He has awesome customer service skills He is very pleasant to work with Thank you More

by Tsmiller186
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Apr 02, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for recognizing Jeremiah’s excellent customer service. It’s great to hear he made your service visit for your Toyota Prius c pleasant. Let us know if you need any further assistance. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Was able to get service the next day, wonderful. Good hot chocolate and buttered popcorn. More

by gilbertglodoski
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Mar 28, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Hello, thank you for the five-star feedback. We’re happy we could arrange your Toyota Camry service for the next day and that Jeremiah made your visit enjoyable with hot chocolate and buttered popcorn. Please let us know when you need anything else. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They did not complete my emissions test - very disappointed! Now I have to arrange for another appointment to get that done More

by Karen Lambie
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 02, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

We're sorry to hear about your experience, Karen, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great and fast service. Good advice on future visits, tires and oil changes. Thank you! More

by lurycolon
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Mar 14, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for the positive feedback on your Toyota Corolla Cross service. We’re glad our team delivered quick support and gave useful advice on tires and oil changes. Jeremiah and everyone here look forward to helping with your next visit. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service rep at check in desk was outstanding ? ? Helped me with my Toyota app and made sure it was working before I left Showed patience for me because I am not very tech savvy and I appreciate tha More

by denmil99
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Mar 10, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

We’re glad Jeremiah took the time to walk you through the Toyota app and made sure it was up and running before you left. It’s wonderful to hear his patience made your Corolla Cross appointment so pleasant. Thank you for sharing your experience and for choosing us. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Attentive to my concerns. Explained in easy to understand what was needed with the car tires More

by kmlimbach
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: JEREMIAH PFLUGER

Mar 04, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

It’s great to hear that JEREMIAH and our service team attentively addressed your tire concerns and explained everything clearly. We appreciate your trust in keeping your Toyota RAV4 running smoothly and look forward to assisting you again. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

February 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was very disappointed that they rotated my tires but did not check the air pressure and adjust appropriately. More

by cmkerry
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 22, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

February 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

everything was explained in advance. No additional charges were added. Satisfied with the service I received. More

by JANE PEACE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 19, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Jeremiah is pleased everything was outlined ahead of time and that no extra fees were added. We’re glad you’re satisfied with the service on your Toyota RAV4. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

February 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

took truck in because there was a rattling and they said they fixed it and its still rattling. also my remote starter isnt working and instead of fixing it they went on and on about paying for an app More

by pastamike71
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Feb 15, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

Dealership Inventory (170 Vehicles)

used 2019 Chevrolet Equinox car, priced at $12,850
2019 Chevrolet Equinox
used
Silver Ice Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra car, priced at $69,897
2026 Toyota Tundra
new
White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Toyota Highlander car, priced at $32,489
2024 Toyota Highlander
used
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Subaru Outback car, priced at $30,465
2024 Subaru Outback
used
Autumn Green Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Malibu car, priced at $17,072
2023 Chevrolet Malibu
used
Summit White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Toyota Camry car, priced at $24,999
2024 Toyota Camry
used
Reservoir Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive