Jordan Bush
Jordan  Bush at Midtown Kia
Refer Me

Jordan Bush

Sales Professional

Midtown Kia

4747 S Yale Ave
Tulsa, OK 74135

Contact Me
4.4
81 Reviews
4.4

81 Reviews

Write a Review

81 Reviews of Jordan Bush

January 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Have been great for me. Love the service. They do only what you ask for. More

by wadswork1
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bo Chase

Jan 15, 2023

Midtown Kia responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

January 08, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

The entire process was fast and flawless! Michael the sales manager was there with me every step of the way! Jordan and Carson did great in helping me find the right car! No hidden surprises More

by shawburgessn
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 09, 2023

Midtown Kia responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

January 01, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

We were pleased with our experience at Midtown Kia. We would recommend them to anyone looking for a new vehicle. More

by amyjforeman
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bryan Newpher

Jan 01, 2023

Midtown Kia responded

Amy, Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

December 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Our salesman and finance person were the easiest we have ever worked with. Love them. More

by kathy
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 01, 2023

Midtown Kia responded

Kathy, It's fantastic to hear that we provided you with great customer service while assisting you with your new purchase! We truly appreciate the opportunity to do business with you. Thanks for choosing Midtown Kia!

December 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great service and very nice dealership environment to make your wait comfortable. The staff is always friendly and helpful. More

by JESSIEMARKSBERRY1
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Service team

Dec 29, 2022

Midtown Kia responded

Thanks for sharing about your experience with Midtown Kia. We appreciate your business and hope to see you again soon!

December 21, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

It was a really nice experience. Everyone was hospitable and helpful, and I didn't feel like they were trying to cheat me like I feel at most dealerships. More

by redneb90
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bryan Newpher

Dec 22, 2022

Midtown Kia responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

November 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The Staff were very helpful. The service was done in a timely manner and within the time they said it would be done. Everything was explained to me before I picked up my car. More

by walters.jay.26
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy Mier, Marlo Fearing , Daniel Shell

Nov 27, 2022

Midtown Kia responded

Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Midtown Kia. Our Team at Midtown Kia

November 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Midtown Kia employees are helpful and courteous. The store is clean and welcoming. The salesman was attentive and listened to my desires and need. The store manager was friendly and helpful. More

by alfredakennedy
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Aponte

Nov 27, 2022

Midtown Kia responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn about your positive experience and congratulations on your new car! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help! Our Team at Midtown Kia

November 19, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible experience will never go back because you do not respect customers property and very rude to the customers.ive been going there for years More

by robertamcconnell42
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Nov 23, 2022

Midtown Kia responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, Roberta, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Chris cgibson@midtownkia.com

November 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I haven't had my car 3 days and they check engine light is on and nobody will return my call More

by liveitandloveit4me
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jasmine Gutierez, Luis Torres, Bo Chase , Dakota Lay Lay, Melissa Herzog, Kaylie Horton, Ron Karmen, Simon Lun, Kandy Moore

Nov 10, 2022

Midtown Kia responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

1
...

Dealership Inventory (133 Vehicles)

used 2019 Kia Forte car, priced at $14,995
2019 Kia Forte
used
Clear White exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2022 Kia K5 car, priced at $27,795
2022 Kia K5
used
Wolf Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2023 Kia Sportage car
2023 Kia Sportage
new
Gravity Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 GMC Terrain car, priced at $28,995
2022 GMC Terrain
used
Quicksilver Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2014 INFINITI QX80 car, priced at $19,995
2014 INFINITI QX80
used
Black Obsidian exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2022 Kia Rio car, priced at $19,795
2022 Kia Rio
used
Silky Silver exterior
CVT
Front-wheel Drive