Marcos Gonzalez
Marcos Gonzalez at Kia of Cape Coral

Marcos Gonzalez | Page 2

Sales

Kia of Cape Coral

404 NE Pine Island Rd.
Cape Coral, FL 33909

Contact Me
4.2
23 Reviews
4.2

23 Reviews

Write a Review

23 Reviews of Marcos Gonzalez

June 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Slayter was very patient and great to work with. Marcos we only saw for about 10 minutes. Slayter was not pushy and listened to what we wanted. I would recommend him absolutely for anybody purchasin More

by westies225
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 16, 2026

Kia of Cape Coral responded

It’s wonderful that Slayter took the time to understand your needs without pressure and that Marcos was able to help so efficiently. Thank you for recommending Slayter to other buyers and congratulations on your new Kia Seltos.

June 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Reasonable and approachable service. Not hassling which I was happy with Wonderful experience but could work on timing. Process a bit long More

by mrszee81
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Marcos Gonzalez

Jun 04, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

May 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Marcos and Leo were incredibly helpful and patient throughout my first hybrid car purchase. I truly appreciate their knowledge and the care they provided. More

by mrszee81
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Leo Cervantes

May 31, 2026

Kia of Cape Coral responded

It’s wonderful to hear that Leo and Marcos guided you patiently through your first Honda hybrid purchase. We appreciate your trust in their expertise and the thoughtful care they provided. Congratulations on your CR-V Hybrid and please let us know if you have any questions moving forward.

May 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Amazing experience . Even though they were busy The wait wasn’t long . He did a great job getting a deal for what I wanted . Love my new vehicle More

by ravensharpe28
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Leo Cervantes

May 19, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for sharing your experience. We’re glad the wait was brief and that our team secured the deal you wanted. Enjoy your new Kia Optima!

April 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I love my car but I feel extremely taken advantage of. The random added fees on the first draft of our negotiations did not show the same on the actual signing paperwork. The listed price of the vehicle h More

by loduha_leesh
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 30, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for taking the time to share your experience. If you would like to further discuss your visit, feel free to contact us at your convenience.

April 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Marcos was a great salesman to deal with. He listened and handled my questions with complete information. I felt like I was in great hands with him. Thank you for a great car-buying exper More

by dmpt53
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Slayter Aubin

Apr 24, 2026

Kia of Cape Coral responded

We’re glad Marcos was so attentive and provided all the information you needed. Congratulations on your new Kia Sportage. Thank you for sharing your feedback and for choosing us for your car-buying experience!

April 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very friendly staff had nothing but good experience with every facet of buying the car. 1-Marcos 2-Steve mgr 3-Josh finance 4-Even getting ins from female rep was a pleasure More

by joespit
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Marcos Gonzalez

Apr 12, 2026

Kia of Cape Coral responded

We’re delighted that Marcos and our staff made each step of your used Chevrolet purchase enjoyable. Thank you for choosing us and congratulations on your Chevrolet purchase.

April 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Took forever to get into finance with already having the deal done before we came in on a short time frame and having to drive 2 1/2 back and then also added in tire and wheel when we said we didn’t want it More

by kashirah215
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 09, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

April 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a specific used car in mind. Marcos showed me all of its features and took a test ride with me. Given his assistance and expertise, I had a good sense of the features, upkeep, More

by BadgerPaul
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Victor

Apr 08, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for your glowing five-star review and for choosing our used Kia. We’re pleased Marcos helped you explore the vehicle’s features and made the test drive comfortable. We also appreciate your feedback on the optional add-ons and are glad the pricing and financing met your expectations.

March 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I recently purchased a Kia from this dealership and had one of the worst buying experiences of my life. I called the day before to speak with a sales representative who promised to get me a price quote and More

by pete04
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Marya

Apr 01, 2026

Kia of Cape Coral responded

Pete, we're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

Dealership Inventory (784 Vehicles)

used 2024 Kia EV6 car, priced at $22,854
2024 Kia EV6
used
Gravity Blue exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Kia K5 car, priced at $28,816
2026 Kia K5
new
Wolf Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Niro car, priced at $33,086
2026 Kia Niro
new
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento car, priced at $33,356
2026 Kia Sorento
new
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Corvette car, priced at $73,104
2023 Chevrolet Corvette
used
White Pearl Metallic Tricoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2027 Kia Seltos car, priced at $27,380
2027 Kia Seltos
new
Iceberg Green exterior
CVT
Front-wheel Drive