Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Micahel Gregovich
Micahel Gregovich at Boucher Nissan of Waukesha
Refer Me

Micahel Gregovich

Main Shop Service Advisor

Boucher Nissan of Waukesha

1451 E Moreland Blvd
Waukesha, WI 53186

Contact Me
4.7
93 Reviews
4.7

93 Reviews

Write a Review

93 Reviews of Micahel Gregovich

September 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Awesome customer service. Everyone was very helpful, Very..."

- gesheedy Verified Customer

Awesome customer service. Everyone was very helpful, Very accommodating and competent service. Will highly recommend to others..

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Riekena, Chris Hanson

September 21, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Everyone involved was very courteous and thank you to the..."

- Ks Verified Customer

Everyone involved was very courteous and thank you to the person that serviced my vehicle.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

September 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The service was quick and the waiting area was very..."

- ELVIS1835 Verified Customer

The service was quick and the waiting area was very pleasant. Getting a appointment was easy to get in and micahel was very pleasant on the phone. He answered all my questions.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

September 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"My Service appointment went fast . Everyone at Nissan..."

- wrgmilw Verified Customer

My Service appointment went fast . Everyone at Nissan was Friendly ! Once Covid is over , They will serve Donuts again .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Riekena, Chris Hanson

September 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We made the appointment and were greeted on time, took..."

- LSCHMIDT0424 Verified Customer

We made the appointment and were greeted on time, took just under an hour and included the car wash. Very happy with the service! We would highly recommend Boucher to our friends.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

September 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"There to help, grateful for the customer service...."

- Jdredske Verified Customer

There to help, grateful for the customer service. Everything was on the up and up, very transparent and easy to understand. Would highly recommend to all, coming back here for all my automotive needs and you should also!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Riekena, Chris Hanson

September 08, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Had no intention of trading in my wrx last week, but alas..."

- CJBIV

Had no intention of trading in my wrx last week, but alas I am now the proud new owner of a Tacoma. Matt was very helpful and transparent throughout the whole process and Cole was a joy to chat music with while we went over the finances. Overall would recommend Matt and Boucher to a friend or family.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

September 06, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Overall my experience here is good most days. Waiting..."

- LASONIAANDERSONAL Verified Customer

Overall my experience here is good most days. Waiting room is good, like the seats being moved 6ft apart. Gentleman who does the Key batteries is ALWAYS awesome and friendly. The gentleman who worked on servicing my car was friendly as well. Areas to improve upon would be that I asked specifically about my car door and it was on my paperwork but knowone spoke to me about it, so I had to go back in and ask. In addition, the car repairs here are to expensive. I understand that you all are professionals in your field, but a lot of the cost is ridicules. For example, I was quoted 200+to change the light bulb, which is only a bulb and it took the correct repair person less than 20 minutes to change it. I think that is just screwing over your customers. For me, its the little things like that, so I go elsewhere unless I absolutely need you. Another time I asked for tires and they weren't ordered when I got there. So, I confirmed the day before this time, which I shouldn't have to do. Most times the workers don't reset my dashboard computer to reflect the picture of the car which is a pet peeve, this times they did.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Hanson

August 30, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Completely satisfied with my oil change appointment...."

- steve@oneclickwi.com Verified Customer

Completely satisfied with my oil change appointment. Reasonably priced, and I like that there is a window facing the service bay from the waiting area.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Riekena, Chris Hanson

August 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I had a 1230 appointment for an “express” oil change..."

- westdancer06 Verified Customer

I had a 1230 appointment for an “express” oil change appointment and the service advisor informed me it would be shout 45 minutes for the appointment. At 1:35 I see them pull my car back to put it on the rack. Over an hour past my original appointment time. I was there for almost 2 HOURS for a, as they advertise it, fast appointment. Never again

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Amanda Riekena, Chris Hanson

Sep 08, 2021

Boucher Nissan of Waukesha responded

Thank you for bringing this to our attention. It is our goal that every customer leaves satisfied with their service, so we are disappointed to hear that you did not. When you have an opportunity, please contact us at (262) 542-5500 so we can address your concerns. We hope to hear from you soon.

1
...
1 - 10 of 93 results

Dealership Inventory (87 Vehicles)

used 2016 Ram 1500 car, priced at $31,781
2016 Ram 1500
used
Brilliant Black Crystal Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2017 Ram 1500 car, priced at $42,711
2017 Ram 1500
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2022 Nissan Armada car, priced at $71,910
2022 Nissan Armada
new
Hermosa Blue exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2021 Nissan Rogue car, priced at $37,953
2021 Nissan Rogue
used
Gun Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2018 Nissan Sentra car, priced at $17,991
2018 Nissan Sentra
used
Brilliant Silver exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2018 Ram 1500 car, priced at $37,995
2018 Ram 1500
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive