Rodney Porter
Rodney Porter at Honda of Kenosha

Rodney Porter | Page 90

Service Advisor

Honda of Kenosha

12180 77th Street
Bristol, WI 53104

Contact Me
4.9
926 Reviews
4.9

926 Reviews

Write a Review

926 Reviews of Rodney Porter

May 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service; prompt, clean, and very friendly, etc. Their waiting room was family friendly; clean, social distance safe and comfortable for basic needs and etc. More

by farooqu.i
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 28, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you for choosing Honda of Kenosha. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

May 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

The only currency a Service Advisor has is Honesty (or at least the perception of Honesty) and Rodney did a great job convincing me he wanted to get the repair done and NOT do what a previous Service Manager More

by Wyndnwatr
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 27, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear that Rodney was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

May 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone is very respectful, and the maintenance they perform on my car is outstanding, there the ones who keep me up to date on my service when needed... More

by BRIAN Balli
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Melissa Wilson, Karmala Sutton, Courtney Graves, Joe Valente , Anthony Lee, Gina Ruiz, Mike Semik

May 25, 2021

Honda of Kenosha responded

It has been a pleasure serving you, Brian. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Honda of Kenosha, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

May 25, 2021

BRIAN Balli responded

You Always will, don’t trust anyone else!!

May 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was first rate. Needed emergency service while traveling from out of town and was treated as a premium client. They went out of their way to make the process as easy as possible. Top notch servic More

by mrjevne
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Todd Rohrssen, Joe Valente, Sam Waddell , Marc Bardi, Gina Ruiz

May 20, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one at Honda of Kenosha. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.

May 14, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Started bringing my car here instead of the other dealer. Rodney was very nice, polite, and good with explaining the service needed. Big thing I like with the Kenosha service dept is a "loaner" cars they usu More

by SteveD
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 15, 2021

Honda of Kenosha responded

Steve, we appreciate your business and our team looks forward to serving you again soon!

May 12, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Great service department. The staff was very friendly and prompt service. The service technician explained everything that was going to be done and was pleasant to deal with. More

by LBOSCOLULU
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 13, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Honda of Kenosha. Thank you for your business.

May 12, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Service was what I expected from Honda, car was ready in a timely manner, shuttle service was outstanding, can’t think of any more words to describe. More

by thebushies1
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 13, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you for your business and this five-star review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

May 12, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Service was very thorough. We were informed by Rodney every step of the way. We were allowed to use courtesy vehicle while our vehicle was getting repaired. This saved us a lot of time and stress. More

by barbaramccourt
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 13, 2021

Honda of Kenosha responded

Thank you so much for your excellent review, Barbara! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with Rodney to be a positive one at Honda of Kenosha. Please don't hesitate to reach out if you need anything else. We're always happy to help.

May 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Rodney and the service technicians were very helpful and excellent service. Thank you all for proper care of my car. Wait time was appropriate and worth! I More

by BALUIYER
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
May 11, 2021

Honda of Kenosha responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that Rodney and the rest of our service team met your expectations. Thank you again for choosing Honda of Kenosha, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

May 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

recall work on push button start issue. Cost me over $168. They said it wasn’t covered for that or my Bumper to bumper warranty. More

by lud89.
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
May 27, 2021

Honda of Kenosha responded

Mr. Ludwig, Sorry you were disappointed with your experience. As discussed on the phone, the recall has a OP code error that would be on your vehicle. We scanned your vehicle and did not find that error code. The extended warranty covers certain failed parts on your vehicle. The brakes did not fail, they just needed to be adjusted. Again we are sorry you were not happy with the outcome. Thank you, Honda of Kenosha

...
90
...

Dealership Inventory (243 Vehicles)

new 2026 Honda Accord Hybrid car, priced at $36,043
2026 Honda Accord Hybrid
new
Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda Civic car, priced at $28,943
2026 Honda Civic
new
Blue Lagoon exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda Accord Hybrid car, priced at $36,888
2026 Honda Accord Hybrid
new
Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2024 Honda Passport car, priced at $34,915
2024 Honda Passport
used
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Honda HR-V car, priced at $27,546
2024 Honda HR-V
used
Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2025 Honda Accord Hybrid car, priced at $31,025
2025 Honda Accord Hybrid
used
Crystal Black Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive