Ron Torres
Ron Torres at Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram

Ron Torres | Page 4

Service Advisor

Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram

2200 NE Pine Island Rd
Cape Coral, FL 33909

Contact Me
3.7
157 Reviews
3.7

157 Reviews

Write a Review

157 Reviews of Ron Torres

April 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Treated well. ..Fast service.....all my answers were met...on time service Would go back More

by Steve
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Castori, Lisa Millspaugh, Emily Snow, Kimberly Vinals , Alex Barroso, David Lopez, Obi Ortiz, Hugo Rubio, Taylor Schwinn

April 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Ibrahim was friendly and professional. Got an oil change. Service was prompt and easy. Will be back. More

by candydudek
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Castori, Lisa Millspaugh, Emily Snow , Alex Barroso, Obi Ortiz, Taylor Schwinn

Apr 11, 2025

Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Thank you for your kind response! We always appreciate hearing positive feedback about your coordination with our team. Have a fantastic day!

April 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Good place service excelente nice people fast service atention vip service uber lift fast process More

by kyara0915
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Leininger, Carlos Ramirez Cruz, Kimberly Vinals , Rasiel Echeverria, Rodolfo Garcia

April 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Clean nice people working there no appointment needed for oil change which is very nice More

by machonemania
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Castori, Lisa Millspaugh, Emily Snow , Alex Barroso, Obi Ortiz, Taylor Schwinn

April 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

After previous good service for 2 years, my last service was unpleasant. Got a diagnosis, then no follow up. Called 3 X, left voice message for Ron Torres. No communication. Picked up vehicle, express More

by Dotty Morocco
Service Price Transparency
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Castori , Bishoy

March 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Poor management, rediculous service department check in policy and terrible communication with customers. Staff were very nice More

by nsatbl1975
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Lisa Millspaugh, Emily Snow , Obi Ortiz, Taylor Schwinn, I honestly don't recognize anyone else pictured

March 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Son muy buenos en su trabajo y resuelven toda solución en tu vehículo la verdad los recomiendo More

by yordanys
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Obi Ortiz

March 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very well organized dealer ship was quick to receive assistant. Also got back to me about my vehicle quickly More

by davethirion
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Castori, Lisa Millspaugh, Emily Snow , Alex Barroso, Rasiel Echeverria, Obi Ortiz, Taylor Schwinn

Mar 28, 2025

Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Thank you for your time and kind words! We appreciate your 5-star response and will be here for any needs you should have in the future. Have a wonderful day!

March 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Went to express oil change and took 2 1/2 hours , I don't call that express More

by mikesvette1998
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 28, 2025

Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Mike. We always aim to deliver a great experience, and appreciate the feedback when we don't meet a customer's expectations. We have forwarded your comments to the General Manager of the dealership.

March 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Worst experience of my life I even emailed the general manager and have gotten no response. What a surprise. TERRIBLE COMMUNICATION AND LIARS. More

by miki_bucci
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Castori , Adam in service. He gets 0 stars

Mar 28, 2025

Cape Coral Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Miki. We always aim to deliver a great experience, and appreciate the feedback when we don't meet a customer's expectations. We have forwarded your comments to the General Manager of the dealership.

...
4
...

Dealership Inventory (793 Vehicles)

new 2026 Ram 1500 car, priced at $54,590
2026 Ram 1500
new
Silver Zynith exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $45,630
2026 Jeep Grand Cherokee L
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2017 Maserati Quattroporte car, priced at $25,484
2017 Maserati Quattroporte
used
Nero Ribelle Mica exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $40,995
2026 Jeep Grand Cherokee L
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2022 Nissan Frontier car, priced at $31,385
2022 Nissan Frontier
used
Glacier White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Kia Soul car, priced at $15,127
2023 Kia Soul
used
Steel Gray exterior
CVT
Front-wheel Drive