Shahriar Ghandchi
Shahriar Ghandchi at 495 Chrysler Jeep Dodge Ram
Refer Me

Shahriar Ghandchi

General Manager

495 Chrysler Jeep Dodge Ram

732 Rogers Street
Lowell, MA 01852

Contact Me
4.1
36 Reviews

I grew up in Massachusetts and have been in the Automobile business for 15 years. I'm a loving husband and a happy father. Some of my hobbies are fishing, playing hockey, hiking, and shooting at the range. I'm also involved many charity organizations.

Dealership Experience

14 yrs, 5 mos

Languages Spoken

English English

4.1

36 Reviews

Write a Review

36 Reviews of Shahriar Ghandchi

April 08, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Josh is a polite and courteous salesman and is a please to do business with. More

by mcosta
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 01, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Buying with out pressure and having super nice sales staff brings me back year after year More

by Mjtandem
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

January 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

No updates, held my car hostage and was told as the owner / lease not to call them for update, your manager is a tool. And I will never purchase another Jeep. 495 Sucks couldn’t even do a oil change for my c More

by Annoyed
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: ike Twombly, tonygh99 Admin

October 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I waited for a scheduled oil change appt. They had it done in less than an hour. 495 CDJR is a very professional dealership in my opinion. More

by JKS
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Sam Cruz, tonygh99 Admin

September 08, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Worst dealership. I have a brand new Jeep 2021 with jeeb wave warranty that was purchased at a different dealer. Despite several visits, they failed to address a very simple issue with a tire that was out o More

by Jeep_adventure
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 09, 2021

495 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

I’m sorry to hear that your experience didn’t live up to your expectations at 495 Chrysler Jeep Dodge Ram. I understand that you purchased a vehicle at another dealership if you like to privately message me I can send you a brochure on the Jeep Wave program. Perhaps the program wasn’t explained to you properly at the dealership you purchased your new vehicle from.

Sep 14, 2021

Jeep_adventure responded

This has nothing to do of whether, or not the service is covered under the jeep warranty. It has to do with your service department claiming that there was nothing wrong with the vibration despite several visits. They could simply say that you have tires balance issue, but we are not going to cover it , rather than lying to the customer and let them drive the car with vibration that could result in further degrade and damage to the tires and possibly other components, not to mention the discomfort in ride quality of a new Jeep.

Sep 14, 2021

Jeep_adventure responded

This has nothing to do of whether, or not the service is covered under the jeep warranty. It has to do with your service department claiming that there was nothing wrong with the vibration despite several visits. They could simply say that you have tire balance issue, but we are not going to cover it , rather than lying to the customer and let them drive the car with vibration that could result in further degrade and damage to the tires and possibly other components, not to mention the discomfort in ride quality of a new Jeep.

August 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I'm owner of the new RAM TRX, I had some issues related warranty concerns and had some back and forth. 495 has put the customer satisfaction on top of their priorities and resolved my issue, this extremel More

by Gaston Menarvino
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lionel Choiniere

July 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible experience. I made a appointment two weeks out for a time. They didn’t take me till three hours after my scheduled appointment. They also never informed me about issues I had with my car, never to More

by ctmradams1
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 09, 2021

495 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

I apologize for the lack of communication like many business we had some staffing issues in the summer. We have since improved this and would like to invite you back and hopefully we can exceed your expectations.

July 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

They have very poor customer service the service manger didn't want to fix my truck when it was damaged while at the service department I asked if I had to get an attorney he laughed and said that's a loa More

by Dday
Customer Service
Overall Experience
Recommend Dealer
No

July 01, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

The people at 495 really care. It keeps me going back. They work with me and not against me. They want to make money, sure but they want to get you a good deal too. They take the time to know you and not More

by Joe.Romano
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Eddie Cruz

June 29, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

We have bought over eight cars here! Best of best! More

by Nicole Veno
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: ike Twombly, tonygh99 Admin

1
...
1 - 10 of 36 results