Shyaan Bushehri
Shyaan Bushehri at Larry H. Miller Volkswagen Lakewood
Refer Me

Shyaan Bushehri

Internet Director

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood

8303 W. Colfax Avenue
Lakewood, CO 80214

Contact Me
3.4
15 Reviews

I'm married with 2 sons and family is very important to me and who I work for, Larry H. Miller is very family oriented organization. I'm a huge Soccer fan and Manchester City is my club. So come on down and we can talk about VW's or Soccer.

Dealership Experience

4 yrs, 1 mo

Industry Experience

21 yrs, 3 mos

Specialties & Trainings

Volkswagen Certified

3.4

15 Reviews

Write a Review

15 Reviews of Shyaan Bushehri

April 14, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Absolutely the worst dealership experience of my life. A bait and switch from day 1. A seemingly helpful salesperson was quick to reach out but the follow up was abysmal. I waited for 2 days for non exist More

by Draegirl13
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tyler Deven

Apr 19, 2022

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Dale, thank you for reaching out. Our team offered you the chance to purchase your intended vehicle, however we were told, by you, that you no longer were interested in purchasing. We sold the vehicle soon after as there was another interested customer. We apologize that the vehicle has already been sold, but we would be happy to assist you in finding another great car. If you would be willing to contact us we would be happy to help you. Thank you for your time. - Devin Schubert, General Manager

October 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Outstanding customer service and communication. Todd delivered my car to my door in Colorado Springs. Exceptional service More

by mkannalikham
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chelsee Madsen, Todd Nelson

Oct 31, 2021

mkannalikham responded

It has been a pleasure working with your team.

October 30, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Communication error that got resolved quickly and met our needs to get a new car. More

by Sk8caro88
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chelsee Madsen , Willie Jessup, Leslie Scales

Nov 02, 2021

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Hello there, it’s great to hear from you! We always try to provide a 5-star experience so if there’s anything we could have done to improve your visit, please let us know. - Devin Schubert, General Manager

May 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Great service. The staff is very friendly, and if I had any questions they did their best to answer them and made me feel at ease. Suk Na is extremely helpful and addressed any concerns I had. He did eve More

by Ed S.
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chelsee Madsen , Suk Na

May 25, 2021

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you for choosing our dealership! Our team was happy to assist you however possible. Come back soon if there’s anything else we can do for you in the future! - Devin Schubert, General Manager

October 25, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Bait and switch. I have emails and text to prove. Told me I was good to go on a used car. All I had to do is drive 2 hours one way and sign the paperwork and the car was mine. Ended up driving home with the More

by philiptracy
Customer Service
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Oct 27, 2020

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you for your feedback. We want each customer to feel like they enjoyed a transparent car buying experience, clear of any confusion or misunderstandings. So I’d appreciate the chance to ensure everything was handled properly. Hopefully we can work together to get everything sorted out and answer any additional questions you might have. - Devin Schubert, General Manager, 303-205-6237

October 14, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

There is a reason the term "used car salesman" has a negative connotation to it. For those who are reading this; it will be long-winded, but I would like to give the full background on my experience so More

by Sportwagen Owner
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chelsee Madsen, Jay Mcadow, Todd Nelson , Tyler Stoughton, Devin Schubert

Oct 16, 2020

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you very much for making me aware of your concerns. There’s a lot to go over here, so I’d appreciate the chance to just speak to you directly. You can contact me at your convenience and I will also try to reach out on my end. Thank you. - Devin Schubert, General Manager, 303-205-6237

Oct 16, 2020

Sportwagen Owner responded

Called and left a message on your voicemail Devin. Waiting for you to contact me back.

October 06, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Todd was exceptional to work with! He was knowledgeable, friendly and accommodating making the whole experience as good as possible. We have a young son and are being cautious in COVID times. Todd made sure More

by Dana S
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Todd Nelson

Oct 07, 2020

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you for your positive recommendation! Please let us know if there’s anything else that we can do for you in the future. - Cherie Gallagher, Customer Relations Manager

August 07, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was very nice and made the experience as nice and easy as possible. I got the car that I was really looking for at a good price. More

by Josephgroom76
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chelsee Madsen , Zack Persons, Roxana Pedraza

Aug 10, 2020

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thanks for leaving us a review! We hope you enjoy your new car for many miles to come. — Devin Schubert, General Manager

May 21, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

he is not a crdible He is not a crdible. he palyed with factory 0% apr 72 month. when I get 0% apr 72 month, he told me I will loose couple of thousands dollar incen More

by Shawn
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
May 22, 2020

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you for your feedback. We want each customer to feel like they enjoyed a transparent car buying experience, clear of any confusion or misunderstandings. I hope that you’ll give me the chance to ensure everything was handled properly and to answer any questions you might have. Please give me a call and we can get to the bottom of this together.  - Jason Villa, General Manager, (720) 789-7827

November 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Shy and Liam are two of the most humble and helpful client advisors that I have ever had the pleasure to deal with. They answered all my questions about the two vehicles that I purchased. .They didn't More

by Rerun350
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Liam Brehany, Michael Reta

Nov 04, 2019

Larry H. Miller Volkswagen Lakewood responded

Thank you for coming to see us! We are thrilled to see that Shy and Liam provided excellent service. Come visit us again soon! - Jason Villa, General Manager

1
1 - 10 of 15 results

Dealership Inventory (139 Vehicles)

used 2021 Nissan Rogue car, priced at $39,999
2021 Nissan Rogue
used
Champagne Silver exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2022 Volkswagen Atlas car, priced at $43,456
2022 Volkswagen Atlas
new
Platinum Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2022 Volkswagen Jetta car, priced at $23,674
2022 Volkswagen Jetta
new
Pure White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2022 Volkswagen Taos car, priced at $31,730
2022 Volkswagen Taos
new
Pure White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Volkswagen Jetta car, priced at $24,499
2021 Volkswagen Jetta
used
Pure White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2013 Ford Escape car, priced at $12,999
2013 Ford Escape
used
N/A exterior
Automatic
Four-wheel Drive