Everyone was very nice and helpful, took time with us and
answered all are questions.
answered all are questions.
More
by grams7.mn
Verified Customer
Verified Customer
Sep 25, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you so much for the 5-star review! We are thrilled to hear that our team was patient, helpful, and took the time to answer all of your questions. Providing a transparent and stress-free experience is always our top priority. Enjoy your vehicle, and welcome to the family!
There were a lot of issues with my vehicle and they did.
Everything above and beyond, to accommodate to fix, and to make sure that things got handled correctly. I would recommend their services they're will
Everything above and beyond, to accommodate to fix, and to make sure that things got handled correctly. I would recommend their services they're willing to listen. I'm willing to work with you
More
by Ahansonavp
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Sep 18, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you so much for the 5-star review and for sharing your experience! We know how stressful it can be when a vehicle has multiple issues, which is why our team always strives to go above and beyond to make things right. Listening to our customers and working collaboratively to find solutions is exactly how we like to do business. We truly appreciate your recommendation and your trust in us!
Failed to meet customer service request, installed and
tried to pass on wrong parts for my vehicle
tried to pass on wrong parts for my vehicle
More
by Carole.doyle56
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Sep 18, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you for bringing this to our attention. We are deeply concerned to hear that the wrong parts were installed on your vehicle and that we failed to meet your customer service expectations. Accurate repairs and your safety are our highest priorities, and we want to investigate exactly what went wrong during your visit. Please contact our Service Manager, Mike Trok, directly at 952-467-6976 so we can review your service record and immediately correct this situation for you.
I was treated so well and the show room was in great
shape, thanks Nick and the Walter team for taking care of me and getting me in a safe car!
shape, thanks Nick and the Walter team for taking care of me and getting me in a safe car!
More
by alysa.thomas
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Anna Cary
, Nick Haley
Sep 18, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you so much for the 5-star review! We are thrilled to hear that you were treated so well and that you enjoyed our showroom. Providing a comfortable environment and ensuring our guests drive away in a safe vehicle are top priorities for us. I will be sure to pass your kind words along to Nick and the rest of the Walser team. Enjoy your new ride, and thank you for choosing us!
Let me prep this by saying that my hearing probably
contributed to the “misunderstanding” we had with the Pulse part of the transaction. It was covered quickly sandwiched around words like free and cr
contributed to the “misunderstanding” we had with the Pulse part of the transaction. It was covered quickly sandwiched around words like free and credit. After I flatly refused the undercoat option at that kiosk, he did not take us to the Pulse kiosk most likely expecting the same result. If we had not been rushed thru the signing process or given hard copies of what we signed before we left this whole mess would have been avoided in my opinion. While pricing seemed fair, it is clear they expect to sell you multiple forms of protection - over $4000 worth on a $21,000 car - only $70/month for 5 years. As any good business, I expect they had some form of stop loss in effect - most of the $4000 is profit. The pace of the transaction is frustrating and aggravating until they rush you out the door after seeing no other sales opportunities. Took 3+ hours - should have been half that at most. No car price issue and 850+ credit - only thing of any significance needed was test drive. Script and delays were almost predictable. The rapport the salesman was trying for was not achieved. After several emails to Walser requesting the $399 for the unwanted Pulse, Steve (store manager?) agreed to refund the cost. I made a service appointment and had it removed. He confirmed the removal on Saturday and said he would request a check the following Monday and it would be mailed Tuesday - that was 2 weeks ago! They had a chance redeem themselves but chose accountant’s revenge instead. Assumed incorrectly this was going to be a win-win transaction but the same old deceptive practices are alive and prospering at this dealership. Service writer was cordial and removal was prompt but little else positive to say about my Walser experience. Original battery died within 2 weeks - not surprising at 5 years old. Thankfully the stop/start function didn’t fail in a line of traffic.
More
by Camper5
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
.? Haley - don’t remember first name - did give me business card?
Sep 14, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
We sincerely apologize for the frustration you experienced during your recent visit. At Walser Buick GMC Roseville, it is our process to educate every guest on all available vehicle protection products so they can make an informed decision for their lifestyle. We truly apologize that you did not find value in these options and that the presentation felt rushed rather than educational. Regarding your refund, our records confirm that your $399.00 Pulse refund check has been fully processed and mailed, and it should have been received a while ago. If you have not received it yet, please contact our General Manager, Steve Tuschen, directly 952-467-8633 at the dealership so he can personally track it down and ensure this is resolved for you immediately. Thank you for your feedback, as it helps us continuously improve our guest experience.
Very helpful, knowledgeable and welcoming.
My first experience with Walter Roseville was exceptional. Very satisfying.
.
My first experience with Walter Roseville was exceptional. Very satisfying.
.
More
by ckmoore18
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Anna Cary
, Kimberly Miller, Joe Flachman
Sep 13, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Buick Envision. Hearing that your first visit felt welcoming and informative means a lot to our team.
Walser Buick GMC Roseville Team
Everyone is so incredibly kind and helpful.
We had the best service from buying our car to having work done on it. We highly recommend!
We had the best service from buying our car to having work done on it. We highly recommend!
More
by Allie.Duellman
Verified Customer
Verified Customer
Sep 06, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Knowing that you found everyone incredibly kind and helpful from purchasing your GMC Acadia through each service visit is rewarding. We take pride in supporting each step of that process. Your recommendation means a great deal to us.
Walser Buick GMC Roseville Team
The dealership ignored a check engine light when it was
in for service and sent me on my way with a vehicle stuck in limp mode. Upon returning to the dealership I was told they could look at it again tomor
in for service and sent me on my way with a vehicle stuck in limp mode. Upon returning to the dealership I was told they could look at it again tomorrow and no loaner was available. I had to speak to a Sales Manager to get a loaner and be on my way. The next day they called and quoted me an outrageous price to ‘fix’ my vehicle. We chose not to fix it and picked up the vehicle. Upon pick up and being sent a service walk through video of the issue we see the service dept broke a $40 GM part that they taped to the vehicle instead of fixing.
More
by jen.clark87
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Taylor Minners
Sep 05, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
What you have described is completely unacceptable and does not reflect our standards at Walser Buick GMC Roseville. Releasing a vehicle in limp mode, failing to provide immediate loaner support, and especially returning a vehicle with a broken, taped component are critical failures that we need to address immediately. We have a clear record of our service walk-through videos and want to review your specific video footage, inspect the damage to the GM part, and rectify this situation completely. Please reach out directly to our Service Manager, Mike Trok, at 952-467-6976 at your earliest convenience so we can investigate this file and make it right. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize sincerely for the frustration and poor experience.
Our saleslady was new but still did awesome.
The gentleman helping her really knew what he was doing. They were both very pleasant to work with.
The gentleman helping her really knew what he was doing. They were both very pleasant to work with.
More
by kleinbeckrhonda
Verified Customer
Verified Customer
Sep 02, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you so much for the 5-star review! We are incredibly proud of our team and love hearing that our new sales consultants and experienced staff work seamlessly together to take care of our guests. We appreciate your business and are thrilled to hear they were both pleasant to work with. Congratulations on your new vehicle!
On time.
Job done right. One of the best mechanics. Easy to work with. I will continue to bring my truck here.
Job done right. One of the best mechanics. Easy to work with. I will continue to bring my truck here.
More
by ronclinton
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Ethan Clinton
Sep 02, 2026 -
Walser Buick GMC Roseville responded
Thank you so much for the awesome feedback! We take pride in getting the job done right and on time, every single time. We truly appreciate your trust and look forward to taking care of your truck for miles to come!